La Fundació UAB

Historial de simulacres d'emergència

Cada any, Vila Universitària organitza un simulacre d’evacuació amb els seus vilatans, però durant el curs 2017-2018, amb motiu del 25è aniversari de la residència, el 26 d'octubre de 2017 es va realitzar el primer simulacre teatralitzat.

El simulacre d'evacuació, que va involucrar a totes les persones i institucions que formen part de la Vila, va inloure simulació de foc, ferits, ambulàncies, cotxes de bombers, etc.

En aquest simulacre van col·laborar-hi, a més del personal de Vila Universitària i els vilatans, els Mossos d’Esquadra, els Bombers de la Generalitat de Catalunya, el Servei d’Emergències Mèdiques – SEM i la Policia local de Cerdanyola del Vallès.

També es va comptar amb la col·laboració dels estudiants de Grau de l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral, que varen actuar com a observadors.