

La Fundació UAB t'ofereix el CFGS en Comerç Internacional, una formació intensiva i pràctica i amb qualitat universitària en què aprendràs a planificar i gestionar la introducció i expedició de mercaderies, seguint els processos d'importació i exportació en l'àmbit internacional.
Aquest cicle també et permetrà obtenir acreditació oficial en anglès i francès, cursar xinès comercial i la possibilitat de participar en el Programa "Forma't al Port" als ports de Barcelona i Gènova.
El CFGS en Comerç Internacional forma a professional per treballar en organismes públics o privats de l'àmbit internacional, relacionats amb sectors industrials, de comerç i agricultura, de logística i de transport, entitats financeres i d’assegurances, empreses comercials dedicades a la importació i exportació de mercaderies, agències duaneres, etc. I podràs exercir com a: