Accés i matrícula

Tràmits en línia per CFGS

Tràmits en línia Escola FUAB Formació i Centre de Formació Professional de la FUAB

El temps de resolució del tràmit és de 7 a 10 dies laborables, a partir de la data de la sol·licitud.
En cas que el tràmit requereixi del pagament d'una taxa, el temps de resolució del tràmit serà a partir de la data de l'abonament de la taxa.

Per tasques de manteniment, durant el cap de setmana, poden produir-se talls intermitents al Servei de Tràmits.

 

Preinscripció CFGS

Per sol·licitar l’accés a Cicles Formatius de Grau Superior del Centre de Formació Professional Fundació UAB.

Més informació sobre l'accés

 

Fes el tràmit

Matrícula nou accés centre

Para solicitar la matrícula en nuestro centro de Formación Profesional Fundación UAB, es necesario haber tramitado la preinscripción y disponer del acceso. 

Més informació sobre la matrícula

 

Fes el tràmit

Modificació de matrícula

Aquest formulari està actiu del:

  • 12 de setembre al 31 d’octubre

Per sol·licitar l’ampliació i/o l'anul·lació de Unitats Formatives.

Fes el tràmit

Anul·lació de matrícula de Cicles Formatius

Per sol·licitar l’anul·lació de matrícula de Cicles Formatius consulteu la normativa.

Les resolucions es signaran i enviaran en format electrònic. Excepcionalment, si es requereix en format paper, ho haureu de fer constar a observacions.

Fes el tràmit

Certificats de Cicles Formatius

Els certificats es signaran i enviaran en format electrònic. Excepcionalment, si es requereix en format paper, ho haureu de fer constar a observacions.

Per sol·licitar:

un certificat acadèmic,

un certificat de matrícula

i altres.

Fes el tràmit

Instància general

FUAB formació

Els certificats i les resolucions es signaran i enviaran en format electrònic. Excepcionalment, si es requereix en format paper, ho haureu de fer constar a observacions.

Per sol·licitar qualsevol altre tràmit que no tingui formulari específic, com ara petició de factures, modificació de dades personals i altres.

Aquest tràmit permet fer un suggeriment, una felicitació o presentar una queixa.

Fes el tràmit

Sol·licita finançament

Per sol·licitar-lo, omple el formulari i prepara la següent documentació per quan t'ho demani el banc:

  • Fotocòpia del DNI
  • Fotocòpia de la llibreta d'estalvis o rebut domiciliat
  • Fotocòpia de justificant d'ingressos (nòmina per a assalariats i declaració de la renda i IRPF 130-131 per a autònoms) 


Fes el tràmit de finançament amb Banc Sabadell

En cas que no es concedeixi el finançament bancari, el Centre facilitarà el fraccionament del pagament amb els mateixos terminis i condicions que la financera.

Convalidació Mòduls Professionals

Tràmit per sol·licitar la convalidació de Mòduls Profesionals, tant per convalidació directa com singular. Consulta la normativa per saber què pots convalidar.

Si la sol·licitud de convalidació no es tramita en el moment de la matrícula, el període de resolució serà a l'octubre. 

► Documentació acreditativa dels estudis cursats: 
El certificat de qualificacions per a unitats formatives, crèdits o assignatures, segons el supòsit; ha de ser oficial i expedit pel centre educatiu on s’han cursat els crèdits o mòduls superats corresponents (presentant un cicle LOE és imprescindible el detall de les unitats formatives aprovades).

Els butlletins de notes o informes d’avaluació no són vàlids

Per a convalidacions d’estudis universitaris: Més informació

Les resolucions es signaran i enviaran en format electrònic.

Fes el tràmit

Exempció d'hores Estada Empresa (EM)

Per sol·licitar-la heu d'adjuntar com un únic document "pdf" el document de Sol·licitud Exempció Estada Empresa i els documents acreditatius que es detallen a continuació.

Si es treballa per compte aliè:

  • Informe de la vida laboral emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social.
  • Certificat o informe de l’entitat o empresa amb les competències o l’experiència corresponent al treball relacionat amb els estudis professionals respectius

Si es treballa per compte propi:

  • Certificat d’alta d’activitat econòmica
  • Rebuts de cotització a la Seguretat Social (si escau)
  • Quota de règim d’autònoms
  • Declaració trimestral de l’activitat econòmica (model 130)

Data límit presentació: 30 de novembre
* Adjuntar documentació com un únic document "pdf".

Fes el tràmit

Certificats d'estudis (per trasllat d'expedient)

Els certificats es signaran i enviaran en format electrònic. Excepcionalment, si es requereix en format paper, ho haureu de fer constar a observacions.

Per sol·licitar l’expedient acadèmic per trasllat a una altre centre.

Fes el tràmit