La Fundació UAB

Agència de Promoció d'Activitats i Congressos

L'Agència de Promoció d'Activitats i de Congressos (APAC) és la unitat de la FUAB que comercialitza els espais i serveis UAB Campus, i s'encarrega d'assessorar, organitzar i coordinar les activitats que es duen a terme en els diversos campus de la UAB: congressos, convencions i reunions de tot tipus, presentacions de producte, actes socials, activitats a l'aire lliure (outdoor), i també campus d'estiu i activitats de lleure.

El Campus de la UAB, sota el reconeixement de Campus d’Excel·lència Internacional, està situat a només 25 km de Barcelona en un entorn natural de 230 hectàrees i disposa de nombrosos auditoris, sales de reunió, un Hotel -centre de convencions, instal·lacions esportives i tot tipus de serveis de restauració per acollir tota mena d'activitats.

A Barcelona, l'APAC comercialitza Casa Convalescència, que forma part del recinte històric de l’Hospital de Santa Creu i Sant Pau, declarat Monument Històric Artístic i Patrimoni Cultural de la Humanitat per la UNESCO i és la seu idònia per a l'organització de congressos, reunions, presentacions de producte, actes socials i tot tipus de trobades.

L'APAC és membre de la Catalunya Convention Bureau, organisme encarregat del posicionament de Catalunya com a destinació del turisme MICE (en anglès, turisme de reunions, incentius, congressos i exposicions), i del Barcelona Convention Bureau.

A nivell internacional, UAB Campus és membre de la WYSE Travel Confederation

De la mà de tots aquests organismes l’APAC participa, en nom de UAB Campus, en fires, workshops i congressos d’àmbit nacional i internacional.

Des de l’any 2017, l’APAC ostenta la presidència de l’Asociación de Oficinas de Congresos de Universidades y Fundaciones Universitarias.

Ambaixadors UAB Campus

L’Agència disposa d’un programa que reuneix a professors i científics de la Universitat com a col·laboradors en la promoció i impacte de la UAB com a entorn d’acolliment congressual i formatiu, tant a nivell nacional com internacional.

El programa Ambaixadors UAB Campus ofereix serveis personalitzats, com ara presentació de candidatures; la organització d’esdeveniments, visites científiques i trobades per a ambaixadors i promotors al Campus; i la facilitació d’informació relacionada amb l’activitat congressual a la UAB i a la ciutat.

Des del 2003, l'Agència acull diferents esdeveniments, reunions, actes i conferències. Aquests són algunes d'aquestes activitats de caire internacionals que han tingut lloc en algunes de les instal·lacions: