Cicles Formatius de Grau Superior

Vine a conèixer el CFGS en Comerç Internacional

Portes obertes, sessions informatives i fires promocionals

Aquí trobaràs totes les activitats i accions promocionals (presencials i online) que s'organitzen al llarg del curs perquè puguis conèixer i resoldre els teus dubtes sobre el CFGS en Comerç Internacional de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Visites o sessions personalitzades

Amb una visita presencial o reunió virtual, la coordinadora del CFGS en Comerç Internacional t'atendrà de manera personalitzada per donar-te informació sobre els estudis, ensenyar-te les instal·lacions i resoldre els teus dubtes. Envia'ns un correu a formacio.professional@uab.cat o truca al telèfon 93 592 97 10 indicant les dades següents i ens posarem en contacte amb tu:

• Nom i cognoms
• Correu electrònic
• Telèfon de contacte

Sessions informatives online (setembre)

Xerrades informatives en línia impartides per Mérida Iglesias, directora del Centre de Formació Professional de la Fundació UAB, amb la participació d'estudiants que estan cursant el CFGS, on resoldran els teus dubtes i t'explicaran la seva experiència. Registra't a la xerrada que més et convingui:

Saló de l'Ensenyament

El Saló és la fira de l'educació més important de Catalunya. A l'estand de la Fundació UAB, juntament amb la Universitat Autònoma de Barcelona, trobaràs professorat i alumnat del Cicle que et donaran informació sobre la matrícula, les assignatures, les pràctiques, les sortides professionals, etc. L'esdeveniment té lloc al recinte de Fira de Barcelona (Montjuïc).

Fira Connecta't a l'FP (Sabadell)

El Centre de Formació Professional Fundació UAB participa cada any amb un estand a la Fira Connecta’t a l’FP!, celebrada a Sabadell, els passats dies 31 de març, 1 i 2 d'abril.

Dia de les Famílies: 7 de maig

El dissabte 7 de maig, a les 12h, se celebra el Dia de les Famílies, una jornada per als futurs estudiants i els seus familiars perquè puguin venir i coneguin de prop el CFGS en Comerç Internacional de la Universitat Autònoma de Barcelona, impartit al Campus de la UAB. La directora, Mèrida Iglesias, farà una presentació del Cicle i es podran visitar les instal·lacions del centre i els seus serveis, i s'oferià una visita guiada en bus per conèixer el Campus.

Inscriu-te

Jornada de Portes Obertes

Els futurs estudiants i les seves famílies poden venir a conèixer el Centre de Formació Professional Fundació UAB, a l'Edifici Blanc del Campus UAB. La directora, Mérida Iglesias, oferirà una xerrada sobre el CFGS en Comerç Internacional i els assistents podran visitar les instal·lacions i serveis del centre.