Cicles Formatius de Grau Superior

Vine a conèixer el CFGS en Comerç Internacional

Portes obertes, sessions informatives i fires promocionals

Aquí trobaràs totes les activitats i accions promocionals (presencials i online) que s'organitzen al llarg del curs perquè puguis conèixer i resoldre els teus dubtes sobre el CFGS en Comerç Internacional de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Jornades de Portes Obertes

Els futurs estudiants i les seves famílies estan convidats a conèixer el Centre de Formació Professional Fundació UAB, al Campus de la UAB. S'oferirà una xerrada informativa a càrrec de la directora, Mérida Iglesias, amb la participació d'estudiants que compartiran la seva experiència, i es podran visitar les instal·lacions i serveis del centre. Si no és possible venir, hi ha sessions online programades. Clica i registra't a la xerrada que més et convingui:

Sessions presencials:

Sessions online:

Fira de Formació i Ocupació Sabadell Pro

Vine al nostre estand a la Fira de Formació i Treball Sabadell Pro, on t'explicarem tot el què necessitis saber del CFGS en Comerç Internacional i el Centre de Formació Professional Fundació UAB. Apunta't dates i lloc:  2, 3 i 4 de març de 2023 a Fira Sabadell.

Saló de l'Ensenyament (15-19 març 2023)

Visita'ns a la fira de l'educació més important de Catalunya. A l'estand del Centre de Formació Professional Fundació UAB professors i estudiants et donaran informació sobre la matrícula, les assignatures, les pràctiques, les sortides professionals i molt més. Apropa't a Fira Barcelona (Montjuïc) del 15 al 19 de març de 2023.

Dia de les Famílies: 6 de maig de 2023

Una jornada dedicada als futurs estudiants i els seus familiars per conèixer el campus de la UAB i els estudis de CFGS de la Fundació UAB. S'oferirà una xerrada informativa a càrrec de la directora, Mèrida Iglesias, amb participació d'estudiants que compartiran la seva experiència, es podrà visitar el centre i fer un tour guiat pel Campus en autocar. Inscripcions pròximament.

Sessions informatives online

Xerrades informatives en línia impartides per Mérida Iglesias, directora del Centre de Formació Professional de la Fundació UAB, amb la participació d'estudiants que estan cursant el CFGS, que resoldran els teus dubtes i t'explicaran la seva experiència. Clica i registra't a la xerrada que més et convingui:

• Dimecres, 19 d'abril, 18:30h
  • Dijous, 1 de juny, 18:30h
  • Dijous, 13 de juliol, 18h

Fires nacionals i internacionals

Vine a visitar-nos a les pròximes fires educatives, on t'informarem sobre la nostra formació i resoldrem tots els dubtes que puguis tenir:

• 6-9 febrer SEPIE Marroc
  • 7 febrer Fira Univers Jove Ripollès