Gestió Acadèmica
El nostre servei té cura de les tasques relatives a les qüestions administratives i acadèmiques relacionades amb professorat i alumnes.
Facultat de Ciències de l'Educació, Edifici G5, Pl. del Coneixement, s/n, Campus de la UAB, 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
Telèfon: 93 581 26 86
Adreça electrònica: ga.c.educacio@uab.es
Períodes en els quals la Gestió Acadèmica romandrà tancada
Vacances
Pasqua: del 29 de març al 5 d’abril de 2021, ambdós inclosos.
Agost: del 2 al 31 d'agost de 2021, ambdós inclosos.
Nadal: del 23 de desembre de 2021 al 6 de gener de 2022.
Festes de caràcter nacional: Dijous 24 de juny (Sant Joan), Dimarts 12 d'octubre (Festa Nacional d'Espanya), Dilluns 1 de Novembre (Tots Sants), Dilluns 6 de Desembre (Dia de la Constitució), Dimecres 8 de desembre (La Immaculada Concepció).
Festes de caràcter local: Dilluns 24 de maig (Pasqua Granada) i Divendres 24 de setembre (La Mercè).
Dies no hàbils: 30 d'abril, 23 de juny i 7 de desembre a partir de les 13:30h. el servei romandrà tancat.
Per correu electrònic
La Gestió Acadèmica recomana l’ús del correu electrònic com a forma preferent de contacte amb el servei.
Per telèfon
(quan no sigui possible garantir l’atenció telefònica, reforçarem l’atenció per correu electrònic):
Horaris d'atenció telefònica
De dilluns a divendres de 10 a 13,30 h.
Informació sobre notes, horaris de classe i exàmens
Per evitar informacions no ajustades, no s'informarà per telèfon dels horaris de classe ni exàmens. Tampoc no s'informarà de les notes obtingudes en els exàmens; aquesta informació es podrà obtenir mitjançant certificats acadèmics personals i amb la consulta de l'expedient acadèmic i dels horaris a http://sia.uab.es.
Nota important: atesa la confidencialitat de l'expedient d'un alumne, en cap cas no es podrà donar informació telefònica, tant pel que fa a les dades acadèmiques com a les personals. Per aquesta mateixa raó, qualsevol informació d'aquest tipus només la podrà sol·licitar la persona interessada -prèvia presentació del DNI- o una persona autoritzada per aquesta, que ha de presentar la fotocòpia del DNI de l'interessat. També per correu electrònic si la petició és fa a través del correu e-campus de l’estudiant adjuntant el DNI escanejat.
A distància
Molts tràmits es poden realitzar a distància. Consulta en aquest document com formalitzar els tràmits
Presencialment (amb cita prèvia)
Els tràmits pels quals haureu de venir presencialment al campus els pots consultar en aquest document: tràmits presencials.
Horaris d'atenció
Dimarts i dijous de 9,30 a 13,30 i de 15,30 a 18,30 h.
Cita prèvia
Consulta els terminis establerts per als tràmits administratius abans de reservar la cita: Calendari administratiu.
El sistema de Cita Prèvia no dóna cites amb més de 7 dies d’antelació.