JocsFlorals_2021

Èxit de participació en els Jocs Florals de la UAB 2021

Les adversitats de la situació actual no han pogut frenar la celebració dels Jocs Florals de la UAB, que aquest any ha comptat amb més de 300 propostes. La participació ha estat molt diversificada, donat que en aquesta edició han pogut participar estudiants de tots els graus i màsters, incloent-hi els alumnes d'intercanvi i exalumnes. El proper dimecres 21 d’abril a les 13 h tindrà lloc l’acte de lliurament de premis.

Màrius Martínez davant del piano del Rectorat

Màrius Martínez, nou president de l'ECIU

El vicerector de Relacions Internacionals de la UAB, Màrius Martínez, ha estat escollit nou president del Consorci Europeu d'Universitats Innovadores (ECIU) en la sessió que ha celebrat la Junta Directiva el proppassat 19 de març. Fins ara, Martínez era membre de la junta executiva.

Veure tota l'agenda

Avisos

Mencions oficials del Grau en Educació Primària i Grau en Educació Primària (anglès)

[03/02/2021 - 26/02/2021]