Arxiu de notícies

Enquestes d'avaluació docent

Enquestes d'avaluació del primer semestre

Ja estan en marxa les enquestes d'avaluació del primer semestre del curs 2018-2019 corresponents a l’actuació docent del professorat i a les assignatures / mòduls. Ambdues es poden respondre del 10 de desembre a l'11 de gener de 2019.

Facultat de Traducció i Interpretació

Les aules d'extensió universitària aprofundeixen en la digitalització

El proper 13 de desembre, la Facultat de Traducció i Interpretació acollirà l'onzena jornada de treball amb responsables de les aules d'extensió universitària per a la gent gran, on es debatrà sobre l'ús de les tecnologies digitals a les aules. Tindrà lloc a les 10 h, a l'aula Jordi Arbonès.

Dia de les Persones amb Discapacitat

La UAB commemora el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

La UAB organitza, l'11 de desembre, un acte amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que va ser el proppassat dia 3, on es lliuraran les Beques Impuls i el professor Josep Maria Sanahuja pronunciarà la conferència "Reptes per avançar per una universitat inclusiva".