Arxiu de notícies

Fira esportiva SAF

Primera fira de seccions esportives organitzada pel SAF de la UAB

El SAF organitza una fira de seccions esportives per tal que alumnes que tinguin interès en practicar esports al campus puguin informar-se de tot el que tenen al seu abast: competicions, seleccions, seccions, etc. Tindrà lloc el dijous 27 de setembre al poliesportiu del SAF, entre les 10 i les 17 h.

ConcursVideosMobilitat

Campanya sobre la mobilitat sostenible

24 universitats de l’Estat espanyol participen de forma simultània en un concurs de vídeos que coordina la UAB -en el marc del projecte europeu U-Mob-, que premiarà les creacions que millor representin els valors de la mobilitat sostenible a la universitat.

Memòria del curs acadèmic 2017-2018 de la Universitat Autònoma de Barcelona

La UAB inaugura un curs que dedicarà als drets de les persones migrades

El 6 de setembre, el recinte modernista de Sant Pau va acollir l'acte d'inauguració del curs 2018-2019. A la lliçó inaugural, Òscar Camps, fundador i director de Proactiva Open Arms, va afirmar que acollir persones migrades "és una decisió pragmàtica i moral".

JoaquinGairin

Butlletí de noticies de la Facultat de Ciències de l'Educació

És un plaer poder presentar-vos el butlletí de noticies de la Facultat, que, entre altres, tracta de donar resposta a dues qüestions principals. Reitera, per una banda, el compromís dels seus responsables amb el desenvolupament i utilització de les noves tecnologies; així, a la renovació del web i al desenvolupament del Twiter i del Facebook incorporem una nova eina que també ha de facilitar la comunicació oberta institucional i una major presència a les xarxes socials. D'altra banda, aspira a millorar al màxim la comunicació amb els membres de la comunitat universitària i les persones i institucions que amb ells es relacionen.

Perfil Jaume Cela

Entrevista a Jaume Cela i Ollé

Jaume Cela i Ollé (Barcelona, 1949), escriptor, pedagog i mestre. Es llicencià en Magisteri a l'Escola de Formació del Professorat de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Obres a la B-30

Talls a la B-30 a l'alçada de la UAB amb motiu d'unes obres

Per causa d’unes obres en el paviment que es realitzaran el proper dia 2 d’agost, l’entrada al campus de la UAB des de la B-30 romandrà tancada des de les 15 h fins les 24 h en sentit Tarragona. La sortida des de la UAB cap a la B30 es tancarà també a les 18 h.