Arxiu de notícies

Perspectiva gènere

Entrevista al Grup d’Educació i Gènere de la Facultat de Ciències de l’Educació

El grup, format per professores i estudiants i obert a tota la comunitat educativa, es proposa donar resposta des de les ciències de l’educació a la demanda -social, ètica, legal i educativa- de revisar amb perspectiva de gènere els coneixements, valors i competències que es transmeten en la docència; així com iniciar una reflexió conjunta per incorporar de forma transversal en els estudis de les ciències de l’educació una aproximació feminista dirigida a detectar i transformar el llegat patriarcal en l’educació, la cultura i la transmissió de valors.

ConcursMatesdinou

Concurs de fotografia EnfoC&M 2019

Organitzat des del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals.
Les bases i informació sobre aquesta convocatòria el podeu trobar en aquest link.
El concurs es tancarà el 24 d'abril.

Aula estudiants

Activitats de Campus el dimarts, 19 de març

El 19 de març, es desenvoluparan diverses Activitats de Campus, una iniciativa endegada aquest curs per la UAB que consisteix en aturar l'activitat docent un dia al mes, de 13 a 15 h, perquè l'alumnat pugui participar en activitats especials.

Estudiants

Oberta la inscripció als mínors de la UAB

Els mínors són itineraris que permeten a l’alumnat de grau adquirir competències d'una disciplina diferent a la que estan cursant. Aquest curs, la UAB n’ofereix dos de nous: un sobre emprenedoria i innovació social i un altre sobre estudis hispanoamericans. El termini per fer la inscripció, a través del web ‘Serveis i Tràmits en Línia’, romandrà obert fins al proper 22 de març.

Setmana Saludable i Sostenible

La Setmana Saludable i Sostenible de la UAB enguany tindrà lloc de l'1 al 5 d'abril, amb més de quaranta activitats gratuïtes dirigides a tota la comunitat universitària (personal, estudiants i alumni), que es realitzaran per tot el campus durant aquest període.

Homenatge a Maria Jesús Espuny

Maria Jesús Espuny rep un homenatge en l'acte institucional del Dia Internacional de les Dones Treballadores

L'acte institucional que celebra la UAB amb motiu del Dia Internacional de les Dones Treballadores, que ha tingut lloc el dijous, 7 de març, ha reconegut enguany la trajectòria de Maria Jesús Espuny, professora emèrita del Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques, pionera en diferents aspectes de la seva tasca a la UAB -un desl quals, incorporar la perspectiva de gènere en els estudis de dret-.