Personal FUAB

Sistema d'impressió



Tot el professorat de la UAB i la Corporació UAB pot utilitzar el sistema d'impressió de la universitat, que es basa en l'autoservei. Es pot accedir al sistema d'impressió a través de:

  • dispositius mòbils o portàtils.
  • qualsevol de les màquines de reprografia (ubicades per tota la Universitat). Aquestes són les ubicacions de les 4 màquines que es troben a l'Edifici Blanc:

Planta baixa

Planta 1

Planta 2

Planta 3


A continuació, trobaràs les instruccions per imprimir, copiar o escanejar en qualsevol dels equips de la Universitat:

Hi ha diverses maneres de fer-ho:
 
  • Via correu electrònic. S'han d'enviar els documents (només s'accepta el format PDF) per correu electrònic, a l’adreça impressio@uab.cat (no és necessari indicar l’assumpte ni cal escriure res al correu). Recordeu que, perquè el sistema us reconegui, és imprescindible enviar-ho sempre mitjançant el vostre correu de la UAB.


 
  • Via Internet. A la pàgina web impressio.uab.cat, haureu d'iniciar sessió amb el vostre NIU i paraula de pas. Abans d'adjuntar el document (només s'accepta el format PDF) i enviar-lo a la impressora, s'ha de seleccionar el nombre de còpies, triar el tipus de paper (A4 o A3), indicar si s'ha d'imprimir a una o dues cares, assenyalar si s'ha de grapar o no, i si s'ha d'imprimir en negre o en color.



 
  • Via pendrive. A la mateixa impressora (només s'accepta el format PDF).

Per recollir les impressions, us heu de dirigir a la màquina més propera i introduir la targeta UAB en el lector, o identificar-se manualment amb el NIU i contrasenya:




A continuació, s'ha d'escollir el centre de cost on es carregarà l’import del treball. En cas d’impartir docència en més d’un estudi, seleccionar el centre de cost que correspongui:
 
 

Finalment, cal seleccionar els projectes que es volen imprimir (individualment, o tots alhora), i prémer el botó d'Imprimir + eliminar per imprimir els treballs i esborrar-los del servidor. En recollir els treballs impresos, es finalitza la sessió prement el botó ID (la sessió finalitza igualment de manera automàtica al cap de 30 segons d'inactivitat).

Les dades, NIU, correu electrònic i centre/s de cost de tot el personal estan inclosos en el sistema. Tot i això, si el sistema no us reconeix, dirigiu-vos a la secretaria del vostre centre o envieu un correu electrònic a serveis.comunitat@uab.cat.

Cal introduir la targeta UAB en el lector, o identificar-se manualment amb el NIU i la contrasenya:



A continuació, s'ha de prémer el botó amb la imatge d'una casa:
 

 

Col·locar l’original a l’alimentador de documents (amb la part a imprimir cap amunt) o al vidre d’exposició (amb la part a imprimir cap avall):



A la pantalla, prémer l'opció Còpia del Menú Principal i, a continuació, modificar l'acabat del document:




Per últim, introduir el nombre de còpies i prémer el botó verd. Per finalitzar la sessió, s'ha de prémer el botó ID marcat a la imatge (la sessió finalitza igualment de manera automàtica al cap de 30 segons d’inactivitat).
 


Les dades, NIU, correu electrònic i centre/s de cost de tot el personal estan inclosos en el sistema. Tot i això, si el sistema no us reconeix, dirigiu-vos a la secretaria del vostre centre o envieu un correu electrònic a serveis.comunitat@uab.cat.

Cal introduir la targeta UAB en el lector, o identificar-se manualment amb el NIU i contrasenya.



A continuació, s'ha de prémer el botó amb la imatge d'una casa:
 

Col·locar l’original a l’alimentador de documents (amb la part a imprimir cap amunt) o al vidre d’exposició (amb la part a imprimir cap avall):



A continuació, s'ha d'escollir la modalitat en què es vol escanejar el document:

Escanejar i enviar al correu electrònic:

  1. Es selecciona l'opció "Llegir i enviar".
  2. Clicar l'opció "Enviar-me" (el treball s'enviarà a l'adreça electrònica de l'usuari).
 


Escanejar i desar al pendrive:

  1. S'ha d'escollir l'opció "Llegir i desar".
  2. Seleccionar l'opció "Dispositiu de memòria".
  3. Introduir el pendrive i seleccionar el dispositiu.
  4. Especificar la ruta i prémer "Llegir".
  5. Modificar l'acabat.
  6. Prémer el botó verd.
  7. Per retirar el pendrive, s'ha de prémer el botó marcat a la imatge i, tot seguit, treure'l i acceptar.




Les dades, NIU, correu electrònic i centre/s de cost de tot el personal estan inclosos en el sistema. Tot i això, si el sistema no us reconeix, dirigiu-vos a la secretaria del vostre centre o envieu un correu electrònic a serveis.comunitat@uab.cat.