Serveis Suport Facultat

El destil·lador d'aigua produeix, a partir de l’aigua potable de la xarxa, aigua purificada gràcies a dues tecnologies combinades: l’osmosi inversa i la desmineralització amb regeneració contínua. L’aigua produïda es caracteritza per un contingut molt baix en ions, matèria orgànica, bacteris i col·loides. Aquesta aigua s’emmagatzema en un dipòsit i s’utilitza per als laboratoris o per alimentar un sistema d’aigua ultra pura tipus milli-Q

Ubicació

Està situat al final del passadís de la 2a. Planta (v0/299) passada la Unitat de microbiologia.

Novetats
Ara es pot accedir directament des del mòbil al formulari per registrar la recollida d'aigua, al portal https://apps2.uab.cat/aigua/

 
Qr aigua destil·lada

El procediment és molt senzill, escanejar el següent codi QR que hi ha a la mateixa sala, a l'esquerra de la porta, amb una aplicació (com per exemple Barcode Scanner) que us dirigeix a la web perquè des del mòbil anoteu els litres.

 

Servei de bugaderia UAB

La UAB ofereix, sense cost addicional i a tot el personal propi amb vinculació contractual, un servei de bugaderia setmanal, destinat a la rentada de la roba de treball dels espais tècnics (laboratoris, sala dissecció, quiròfans, etc).

A cada planta, al costat de l’ascensor central hi ha un bústia on podreu deixar la vostra roba a rentar.

La recollida de la roba a rentar es realitza cada divendres al migdia i es retornen a la facultat les rentades la setmana anterior. El dilluns al mati, el SLIPI repartirà les netes als departaments.

Important!

Recordeu, no treure les etiquetes identificatives per a poder retornar-les al seu destinatari. Cas que no us arribi la roba que heu enviat a rentar podeu passar pel SLIPI a comprovar si és alguna de les que s'envien sense identificar.

La Facultat disposa de dues màquines de gel ubicades V0/299 (final passadís 2a. planta, zona congeladors) i V0/163 (1er pís laboratori Bioquímica). La seva utilització està oberta a qualsevol usuari de la facultat i no comporta cap càrrec.

Abans d’instal·lar un congelador de -80 C i demanar pressupost caldrà tenir en compte diferents aspectes per tal de garantir un correcta instal·lació i funcionament. 
 

Logística
Degut a les dimensions d’aquests equips, caldrà parlar abans amb l’empresa subministradora per tal que comprovin l’accessibilitat del transport fins a la seva ubicació, cas que no sigui possible caldrà contractar un transport especial.
(portes accessos, grandària ascensor, etc).
 

Fitxa nous equipaments
Des de l’Àrea de Manteniment i l’Àrea de Prevenció recomanen omplir la fitxa de nous equipaments per tal d’assessorar i garantir una correcta instal·lació. 
Aquesta fitxa cal enviar-la al cap del slipi.
 

Instal·lació elèctrica
Caldrà demanar pressupost per fer una instal·lació elèctrica per al congelador. En el moment de demanar el pressupost s’haurà d’especificar:
•    Connectat a la línia d’emergència de la facultat (grup electrogen)
•    La línia ha de ser independent i amb la seva protecció 
La sol·licitud del pressupost es pot fer via sol·licitud de manteniment indicant les recomanacions anteriors. 
 

Alarma 
Alguns equips estan dotats de diferents sistemes per enviar un senyal cas de mal funcionament del congelador.
•    Alarma facultat. Aquest sistema envia un senyal al SLPI i a Seguretat del Campus cas que hi hagi un problema i la temperatura del congelador pugi (consigna).
En aquest cas caldrà demanar un pressupost enviant un mail al cap del slipi.
•    Datta loger. Aquest sistema monitoritza la temperatura del congelador via wifi. Alguns equips ja venen equipats amb aquest sistema, però també es pot instal·lar de forma externa. Aquest sistema envia un mail cas de que hi hagi algun problema.
En aquest cas caldrà parlar amb l’empresa subministradora del congelador.
 

Dades equip
Una vegada instal·lat el congelador caldrà posar-se en contacte amb el cap del SLIPI per tal de facilitar totes les dades del congelador (responsable, telèfons urgència, punt d’alarma, etc). Aquesta informació s’adjuntarà al quadre de responsables d’urgència el qual es facilitarà al Servei de Seguretat per poder avisar al responsable en cas d’alguna incidència en caps de setmana, festius, vacances o nits.

Equipament Sala reunions del deganat (V0-036)

 - Primers passos a la sala de reunions del deganat ¿Que haig de fer si vull realitzar una videoconferència?:


 - ¿Que es pot fer a la sala de videoconferència? ¿Quin software i tecnologies puc utilitzar?

 - Manual bàsic del Equip Aethra per videoconferències per IP:

 - Tutorials per utilitzar Teams: Web ajuda i tutorials Microsoft Teams

 - Manual per si es volen utilitzar eines d'escriptori (Teams, Zoom, Skype) amb la Conference Cam:

Equipament en préstec a multimèdia (V0-132)

 

Podeu reservar i demanar en mode de préstec la Logitech Conference Cam Connect. És un dispositiu perfecte per a realitzar videoconfèrencies per a petits grups de reunions: Resultado de imagen de conference cam connect

- Manual Conference Cam Connect

- Videotutorials de funcionament:

 

 

Normativa de comunicació de les pantalles digitals

La Facultat disposa de dues pantalles informatives, una situada al vestíbul d’entrada i altra al costat de la porta d’accés al bar-restaurant.
Aquestes es podran utilitzar per comunicar els diferents actes i/o activitats, així com els esdeveniments d’interès per a tota la comunitat universitària.
• Les peticions s'han de comunicar al correu dg.veterinaria@uab.cat adjuntant la imatge que es vol mostrar e incloure la data de caducitat en el missatge.
• Les “tesi” i “conferència” no es podran publicar amb més de 15 dies d'antelació de la data de caducitat
• La “informació acadèmica" i “curs postgrau” no es podran publicar amb més de 30 dies d'antelació de la data de caducitat.
• Una vegada validada la informació pel Deganat la informació es publicarà en un termini màxim de 48 hores.

Tipus d’informació

La informació a publicar podrà ser:
•Tesis
•Conferències
•Cursos postgrau
•Informació Acadèmica
•Altres (workshops, xerrades, recomanacions, banc de sang, activitats UAB, etc...)
 
En el moment de fer una sol·licitud haureu d’especificar una d’aquestes opcions.

Com publicar la informació

  • Ha de ser una imatge (formats png o jpg) amb una mida màxima de 2Mb i adaptada a la pantalla amb les proporcions 16/9

Us recomanem llegiu el Pla d'acollida per als tècnics de laboratori, a fi de conèixer tots els serveis al vostre abast i facilitar-vos la vostra adaptació a la Facultat.

                                                 

 

 

 

Us recordem que per tal de poder realitzar una comanda de material de laboratori o petit equipament, l'empresa subministradora haurà de donar-se d’alta en el Sistema Dinàmic d’Adquisició (SDA) de la UAB. Per facilitar la cerca dels proveïdors que estan adherits al SDA facilitem un llistat en PDF i el link a la intranet de Compres on trobareu tota la informació.

Compres UAB intranet

Consulta material homologat pdf