Serveis Suport Facultat

El destil·lador d'aigua produeix, a partir de l’aigua potable de la xarxa, aigua purificada gràcies a dues tecnologies combinades: l’osmosi inversa i la desmineralització amb regeneració contínua. L’aigua produïda es caracteritza per un contingut molt baix en ions, matèria orgànica, bacteris i col·loides. Aquesta aigua s’emmagatzema en un dipòsit i s’utilitza per als laboratoris o per alimentar un sistema d’aigua ultra pura tipus milli-Q

Ubicació

Està situat al final del passadís de la 2a. Planta (v0/299) passada la Unitat de microbiologia.

Novetats
Ara es pot accedir directament des del mòbil al formulari per registrar la recollida d'aigua, al portal https://veterinariavirtual.uab.cat/portal/aigua/m/

 

El procediment és molt senzill, escanejar el següent codi QR que hi ha a la mateixa sala, a l'esquerra de la porta, amb una aplicació (com per exemple Barcode Scanner) que us dirigeix a la web perquè des del mòbil anoteu els litres.

 

Protocol Aigua Destil.lada
Web de Gestió de la Recollida d'Aigua del Destil·lador

La Facultat disposa d'una màquina de gel ubicada al final del passadís de la 2a. planta, al V0/299. La seva utilització està oberta a qualsevol usuari de la facultat i no comporta cap càrrec.

Equipament Sala Vicedegans

 - Primers passos a la sala de vicedegans ¿Que haig de fer si vull realitzar una videoconferència?:


 - ¿Que es pot fer a la sala de videoconferència? ¿Quin software i tecnologies puc utilitzar?

 - Manual bàsic del Equip Aethra per videoconferències per IP:

 - Tutorials per utilitzar Skype Empresarial: Web tutorials Skype

 - Manual per si es volen utilitzar eines d'escriptori (skype) amb la Conference Cam:


 - Manual com iniciar sessió amb niu i correu UAB amb Skype Empresarial
 
Equipament en préstec a multimèdia (V0-132)

Podeu reservar i demanar en mode de préstec la Logitech Conference Cam Connect. És un dispositiu perfecte per a realitzar videoconfèrencies per a petits grups de reunions: Resultado de imagen de conference cam connect

- Manual Conference Cam Connect

- Videotutorials de funcionament:

 

Normativa de comunicació de les pantalles digitals

La Facultat disposa de dues pantalles informatives, una situada al vestíbul d’entrada i altra al costat de la porta d’accés al bar-restaurant.
Aquestes es podran utilitzar per comunicar els diferents actes i/o activitats, així com els esdeveniments d’interès per a tota la comunitat universitària.
•Accediu a la web de la Facultat i cliqueu a l'enllaç: https://veterinariavirtual.uab.cat/portal/pantalles.php
•Accediu al formulari web amb el vostre NIU i paraula de pas
•Empleneu els camps i seleccioneu la imatge
•Especifiqueu el tipus d’activitat: “Tesi”, “conferència”, “curs postgrau”, “informació acadèmica” i/o “altres”
•Els tipus “tesi” i “conferència” no es podran publicar amb més de 15 dies d'antelació de la data de caducitat
•Els tipus “informació acadèmica" i “curs postgrau” no es podran publicar amb més de 30 dies d'antelació de la data de caducitat.
•Un cop feta la sol·licitud la web mostrarà un missatge de confirmació
•Una vegada validada la informació pel Deganat la informació es publicarà en un termini màxim de 48 hores.

Tipus d’informació

La informació a publicar podrà ser:
•Tesis
•Conferències
•Cursos postgrau
•Informació Acadèmica
•Altres (workshops, xerrades, recomanacions, banc de sang, activitats UAB, etc...)
 
En el moment de fer una sol·licitud haureu d’especificar una d’aquestes opcions.

Com publicar la informació