Modificacions i anul.lacions de matrícula

Modificacions de Matrícula Graus

En aquest apartat trobareu la informació corresponent als criteris i períodes de modificació de matrícula de la Facultat de Ciències de l'Educació.

Curs 2020/2021

Anul·lació de la matrícula

La data límit per a sol·licitar l'anul·lació de la matrícula serà el dia 4 de novembre de 2020. La sol·licitud l’haureu de presentar a la Gestió Acadèmica del centre.

Automodificació de Matrícula

Consulta aquí en quins casos podràs tramitar l'automodificació de la matrícula.

Modificació de Matrícula

Criteris:

Consulta'ls aquí

Manual per l'automodificació de matrícula:

Consulta aquí les pantalles d'automodificació de matrícula.

Períodes de sol.licitud:

Primer termini

Ampliacions, canvis i anul·lacions d’assignatures: del 14 de setembre al 20 d'octubre.

L'alumnat que acompliu amb els requisits establerts als criteris de la Facultat haureu de formalitzar la modificació de la matrícula per via telemàtica, a través del portal web de Secretaria virtual: http://sia.uab.cat→ALUMNES→Matrícula i expedientAutomodificació de matrícula.

Durant aquest termini podreu accedir a aquest servei tantes vegades com vulgueu i serà la mateixa aplicació la que us informarà en el moment si aquella modificació és possible o no.

Els estudiants que no pugueu utilitzar aquest servei d’acord amb els canvis o situacions recollides als criteris de la Facultat, podreu sol·licitar la modificació de matrícula, a la Gestió Acadèmica del centre, emplenant  formulari de sol·licitud  i enviant-lo per correu electrònic a ga.c.educacio@uab.cat des del compte de correu d'estudiant de la UAB (@e-campus.uab.cat). Rebreu la corresponent resolució electrònica en el termini màxim de 10 dies des de la data de sol·licitud.

Segon termini

PERÍODE EXTRAORDINARI

Matriculació o anul·lació d’assignatures de pràctiques del 2n quadrimestre, termini de sol·licitud, de manera presencial: de l'1 al 14 de desembre de 2020.

Cal fer la sol·licitud a la Gestió Acadèmica del centre, emplenant el formulari de sol·licitud i enviant-lo per correu electrònic a ga.c.educacio@uab.cat des del compte de correu d'estudiant de la UAB (@e-campus.uab.cat). Rebreu la corresponent resolució electrònica en el termini màxim de 10 dies des de la data de sol·licitud.

PERÍODE ORDINARI

Canvis i anul·lacions d’assignatures del 2n quadrimestre, termini de sol·licitud: de l'1 al 26 de febrer 2021.

L'alumnat que compliu amb els requisits establerts als creiteris de la Facultat haureu de formalitzar la modificació de la matrícula per via telemàtica, a través del portal web de Secretaria virtual: http://sia.uab.cat→ALUMNES→Matrícula i expedient→Automodificació de matrícula.

Durant aquest termini podreu accedir a aquest servei tantes vegades con vulgeu i serà la mateixa aplicació la que us informarà en el moment si aquella modificació és possible o no.

Els estudiants que pugueu utilitzar aquest servei d'acord amb els canvis o situacions recollides als criteris de la Facultat, pdoreu sol·licitar la modificació de matrícula a la Gestió Acadèmica del centre, emplenant el formulari de sol·licitud i enviant-lo per correu electrònic a ga.c.educacio@uab.cat des del compte de correu d'estudiant de la UAB (@e-campus.uab.cat). Rebreu la corresponent resolució electrònica en el termini màxim de 10 dies des de la data de sol·licitud.