Modificacions i anul.lacions de matrícula

Modificacions de Matrícula Graus

En aquest apartat trobareu la informació corresponent als criteris i períodes de modificació de matrícula de la Facultat de Ciències de l'Educació.

Curs 2020/2021

Anul·lació de la matrícula

La data límit per a sol·licitar l'anul·lació de la matrícula serà el dia 4 de novembre de 2020. La sol·licitud l’haureu de presentar a la Gestió Acadèmica del centre.

Els estudiants que hagueu formalitzat la sol·licitud de beca de règim general del Ministeri haureu d’adjuntar a aquesta sol·licitud d’anul·lació de matrícula, la sol·licitud de renúncia a la beca o la sol·licitud de trasllat de beca (en cas que l’anul·lació de la matrícula sigui motivada perquè va a estudiar a una altra Universitat).

Modificació de Matrícula

Criteris:

Consulta aquí en quins casos podràs tramitar l'automodificació de la matrícula.

Consulta aquí els criteris de la Facultat.

Manual per l'automodificació de matrícula:

Consulta aquí les pantalles d'automodificació de matrícula.

Períodes de sol·licitud:

Primer termini

Ampliacions, canvis i anul·lacions d’assignatures: del 14 de setembre al 20 d'octubre.

L'alumnat que acompliu amb els requisits establerts als criteris de la Facultat haureu de formalitzar la modificació de la matrícula per via telemàtica, a través del portal web de Secretaria virtual: http://sia.uab.cat→ALUMNES→Matrícula i expedientAutomodificació de matrícula.

Durant aquest termini podreu accedir a aquest servei tantes vegades com vulgueu i serà la mateixa aplicació la que us informarà en el moment si aquella modificació és possible o no.

Els estudiants que no pugueu utilitzar aquest servei d’acord amb els canvis o situacions recollides als criteris de la Facultat, podreu sol·licitar la modificació de matrícula, a la Gestió Acadèmica del centre, emplenant el formulari de sol·licitud de modificació de matrícula i enviant-lo per correu electrònic a ga.c.educacio@uab.cat des del compte de correu d'estudiant de la UAB (@e-campus.uab.cat). Rebreu la corresponent resolució electrònica en el termini màxim de 10 dies des de la data de sol·licitud.

Segon termini

PERÍODE EXTRAORDINARI

Matriculació o anul·lació d’assignatures de pràctiques del 2n quadrimestre, termini de sol·licitud, de manera presencial: de l'1 al 14 de desembre de 2020.

Cal fer la sol·licitud a la Gestió Acadèmica del centre, emplenant el formulari de sol·licitud de modificació de matrícula i enviant-lo per correu electrònic a ga.c.educacio@uab.cat des del compte de correu d'estudiant de la UAB (@e-campus.uab.cat). Rebreu la corresponent resolució electrònica en el termini màxim de 10 dies des de la data de sol·licitud.

PERÍODE ORDINARI

Canvis i anul·lacions d’assignatures del 2n quadrimestre, termini de sol·licitud: de l'1 al 26 de febrer 2021.

L'alumnat que compliu amb els requisits establerts als criteris de la Facultat haureu de formalitzar la modificació de la matrícula per via telemàtica, a través del portal web de Secretaria virtual: http://sia.uab.cat→ALUMNES→Matrícula i expedient→Automodificació de matrícula.

Durant aquest termini podreu accedir a aquest servei tantes vegades con vulgueu i serà la mateixa aplicació la que us informarà en el moment si aquella modificació és possible o no.

Els estudiants que no pugueu utilitzar aquest servei d'acord amb els canvis o situacions recollides als criteris de la Facultat, podreu sol·licitar la modificació de matrícula a la Gestió Acadèmica del centre, emplenant el formulari de sol·licitud de modificació de matrícula i enviant-lo per correu electrònic a ga.c.educacio@uab.cat des del compte de correu d'estudiant de la UAB (@e-campus.uab.cat). Rebreu la corresponent resolució electrònica en el termini màxim de 10 dies des de la data de sol·licitud.

Formularis de sol·licitud

Formulari de sol·licitud de modificació de matrícula

Formulari de sol·licitud d’anul·lació de matrícula

Formulari de renúncia de beca