Matrícula de primer curs

Si ja has rebut de l'Escola de Doctorat la notificació per correu electrònic de la teva admissió, ja pots realitzar l'automatrícula i enviar la documentació més tard; tens temps fins la data indicada al pas 1.

A continuació t'expliquem com matricular-te de primer curs al doctorat a la UAB. Són només 7 passos:

  1. Documentació per a la matrícula de primer
  2. Preus i modalitats de pagament
  3. Automatrícula
  4. Informació per a estudiants estrangers
  5. Carnet d'estudiant, adreça de correu institucional i després de la matrícula
  6. Gestió de dades personals
  7. Consulta les Preguntes Més Freqüents

La informació d'aquest apartat de matrícula relativa al curs següent s'actualitza l'1 de juliol de cada any.

 

La documentació que has de lliurar és la següent: recorda que TOTA LA DOCUMENTACIÓ HA D’ESTAR COMPULSADA, i si la documentació és emesa per un país diferent a Espanya, ha d’estar LEGALITZADA i COMPULSADA. La compulsa la pot realitzar la institució que ha emès el certificat i el títol o també aquestes altres institucions.

Aquesta documentació l'has de fer arribar a l'Escola de Doctorat per correu postal certificat o bé per missatger abans del 22 de desembre de 2020 (no podràs portar-la personalment) a l'adreça següent:

  1. Escola de Doctorat - Documentació de primer
    Universitat Autònoma de Barcelona
  2. Travessera de Can Miró, S/N
    08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Si t'han admès de forma condicional a l'espera que aportis el títol de màster, un cop el tinguis cal que ens avancis a l'adreça ed.admissions@uab.cat, abans de fer l'automatrícula (cal que t'identifiquis indicant el teu DNI/passaport, NIU, nom i cognoms) i hauràs de fer-nos-el arribar, d'acord amb les instruccions del paràgraf anterior.

Si no ets ciutadà/ana de l’Estat espanyol, pots consultar la Guia pràctica per a estudiants internacionals, on trobaràs informacions útils sobre la UAB, els tràmits legals a realitzar abans i després de la teva arribada a la universitat, així com allotjament, cost de vida, cursos d’idiomes i altres serveis. Pots visitar la pàgina de l’International Support Service per obtenir informació sobre tràmits legals (visats, autorització d’estada, etc.) o bé contactar directament amb International.Welcome.Point@uab.cat.


Documentació que cal enviar (abans del 22/12/2020):

  • Si has cursat a la UAB els estudis d'accés al doctorat:
    • Per a estudiants de països de la UE (excepte espanyols): Fotocòpia compulsada del passaport o document d'dentitat vigent.
    • Per a estudiants de països que no siguin de la UE: Fotocòpia compulsada del passaport o el NIE vigent.
    • Una fotografia de color mida carnet.
  • Si la teva titulació universitària és espanyola i has estudiat el màster universitari o el programa de doctorat en una altra universitat espanyola:
    • Fotocòpia compulsada del teu títol de Llicenciatura / Enginyeria / Grau i del màster universitari.
    • Fotocòpia compulsada dels certificats acadèmics dels estudis de Llicenciatura / Enginyeria / Grau i del màster universitari.
    • Per a estudiants de països de la UE (excepte espanyols): Fotocòpia compulsada del passaport o document d'identitat vigent.
    • Per a estudiants de països que no siguin de la UE: Fotocòpia compulsada del passaport o el NIE vigent.
    • Una fotografia de color mida carnet.
  • Si la teva titulació universitària no és espanyola:
    • Fotocòpies compulsades dels teus títols de Llicenciatura / Grau (o equivalent) i de màster, ambdós legalitzats (tret que estiguin emesos per països de la Unió Europea). Els títols emesos en llengües diferents del català, castellà o anglès, els hauràs d'aportar traduïts segons les indicacions sobre la traducció oficial que trobaràs a l'apartat 'Legalitzacions' d'aquesta web.
    • Fotocòpia compulsada del certificat acadèmic de les assignatures i qualificacions dels estudis de llicenciatura (o dels estudis equivalents) i del màster, ambdós legalitzats (tret que estiguin emesos per països de la Unió Europea). Els certificats emesos en llengües diferents del català, castellà o anglès, els hauràs de d'aportar traduïts segons les indicacions sobre la traducció oficial que trobaràs a l'apartat 'Legalitzacions' d'aquest web.
    • Per a estudiants de països de la UE (excepte espanyols): Fotocòpia compulsada del passaport o document d'identitat vigent.
    • Per a estudiants de països que no siguin de la UE: Fotocòpia compulsada del passaport o el NIE vigent.
    • Una fotografia de color mida carnet.

L'Escola de Doctorat revisarà la documentació rebuda i la teva matrícula online. En cas que no estigui completa la documentació, l'Escola t'enviarà per correu la reclamació de la documentació informant-te del termini que tens per presentar-la. Si al revisar la matrícula online trobem alguna incidència, t'ho comunicarem també per correu electrònic. L'Escola de Doctorat portarà a terme aquestes revisions entre gener i abril de 2021.

 

Preus:
Per al curs 2020-2021, el preu de la matrícula és (preus provisionals a l'espera del decret de preus que es publicarà al juliol de 2020):

Hi ha dos preus, en funció de si la titulació d’accés ha estat cursada a l’estat espanyol o fora d’aquest:

  • Si els estudis que has cursat per accedir al doctorat, els has cursat a l’estranger: l’import és de 760,19 € (542,04 + 218,15 Taxa d'equivalència de títol d'estudis estrangers -a l'automatrícula hauràs de marcar aquesta taxa a 'taxes opcionals'-).
  • Si els estudis que has cursat per accedir al doctorat, els has cursat a l’estat espanyol: l’import és de 542,04 €.
    Aspectes que inclou aquest import:
    • Direcció, tutela i avaluació continuada de la tesi doctoral: 401,12 €
    • Taxes de gestió d'expedient acadèmic: 69,80 €
    • Serveis específics i de gestió de l'aprenentatge: 70,00 €
    • Assegurança:
      • Escolar (obligatòria per a menors de 28 anys): 1,12 €

Assegurança complementaria: NO INCLOSA EN AQUEST IMPORT. L'assegurança complementària és un servei que t'ofereix la Universitat, consistent en una assegurança d'accidents i d’assistència en viatge adreçada a tot el col·lectiu d'estudiants matriculats a la UAB. Per gaudir-ne cal que, en el moment de formalitzar la matrícula, contractis l'assegurança complementària. Si tens pensat participar en un programa d’intercanvi fora de l’Estat espanyol o fas una estada de recerca del doctorat a l’estranger, cal que contractis, enlloc de la primera, l’assegurança complementària de mobilitat.
L’Escola de Doctorat recomana que contractis l’assegurança complementaria per als teus estudis de doctorat.

Si has de matricular crèdits de complements de formació, aquests crèdits els has de matricular i superar durant el primer curs de doctorat, al preu del màster universitari al qual pertanyen. Si ets doctorand extracomunitari hauràs d’abonar l’import corresponent.

Beques i descomptes:
Si ets becari, o tens qualsevol altra gratuïtat, revisa els preus que se t’aplicaran en aquest document. Si la teva beca no està relacionada en aquest quadre, hauràs d'abonar l'import de la matrícula (els doctorands de CONACYD -Mèxic- haureu d'abonar la matrícula).

En el cas que la beca o el contracte de beca o un ajut per abonar la matrícula estigui concedit en una d'aquestes institucions, has d'enviar un correu electrònic a ed.matricula@uab.cat, indicant el teu nom complet, el NIA/NIU i el nom de la institució en concret que es fa càrrec de l'import de la teva matrícula. L'Escola de Doctorat farà la matrícula per factura i t'enviarà el comprovant per correu electrònic. El tràmit per fer l'abonament es gestionarà entre l'Escola de Doctorat i la institució.

En el cas que no puguis fer l'automatrícula degut a que tens una beca o ajut específic que no estigui en cap dels dos documents indicats més amunt, pots contactar l'Escola de Doctorat a l'adreça ed.matricula@uab.cat, indicant el teu nom complet, el NIA/NIU y la beca o ajut que tinguis.

Si tens carnet de Família Nombrosa o Certificació d’algun grau de discapacitat emès per la Generalitat de Catalunya, comprova que aparegui la informació a la Liquidació de la matrícula. En el cas que no aparegui o que l'hagis renovat el darrer curs i no ens l'hagis fet arribar, cal que ens enviïs una còpia abans de fer l'automatrícula a ed.matrícula@uab.cat (cal que t'identifiquis indicant el teu DNI/passaport, NIU, nom i cognoms).

Si el carnet de Família Nombrosa o Certificat d’algun grau de discapacitat està emès per la resta de comunitats de l'estat espanyol o disposes de qualsevol altre certificació que impliqui una deducció en el preu de matrícula, cal que ens enviïs una còpia abans de fer l'automatrícula a ed.matrícula@uab.cat (cal que t'identifiquis indicant el teu DNI/passaport, NIU, nom i cognoms) per fer l'estudi de si tens dret a la deducció.

Atenció! En el moment en què facis l'automatrícula també et demanarà si vols abonar les taxes opcionals següents: SAF, Fundació Autònoma Solidària i Assegurança complementària. Si les vols abonar, només cal que les marquis. Les altres taxes que apareixen en la mateixa pantalla no les has de seleccionar.

Modalitats de pagament:
Per fer l'automatrícula només necessitaràs disposar d’una targeta bancaria o bé un compte bancari (domiciliació bancaria espanyola o europea) on vulguis que se’t carregui l’import de la matrícula.

  • Pagament mitjançant domiciliació bancària
    Si vols fer el pagament amb un compte bancari, has d'emplenar aquest document i enviar-lo a ed.matricula@uab.cat.
    Si t'aculls a la modalitat de pagament en 3 terminis, hauràs de fer l'automatrícula abans del 30 d'octubre i amb compte bancari (domiciliació bancària espanyola o europea).
    Si pagues mitjançant compte bancari (domiciliació bancària espanyola o europea) és important que un cop feta la matrícula disposis de saldo suficient, atès que a partir del mateix dia que la formalitzes se't pot fer el càrrec. Possiblement rebràs un correu electrònic recordant-te que se't farà el càrrec al teu compte corrent.
  • Pagament amb targeta bancària
    El pagament amb targeta bancària també es pot fer encara que siguis de fora de la Unió Europea. Si tries aquesta darrera opció recorda que a la pantalla de liquidació de la matrícula has de clicar l'opció TPV.Terminal punt de venda.

Si vols més informació sobre modalitats de pagament, terminis, etc., consulta-la fent clic aquí.

Un cop matriculat, si no abones la totalitat de l'import de la matrícula comportarà que s'apliquin recàrrecs a l'abonament posterior. Consulta aquí, les conseqüències de l’impagament de la matrícula.

Si ja has abonat l'import de la matrícula i necessites una factura per a una empresa o institució, ens la podràs sol·licitar per correu a ed.economia@uab.cat (cal que t'identifiquis indicant el teu DNI/passaport, NIU, nom i cognoms), indicant les teves dades personals i les dades de l’empresa o institució en aquesta sol·licitud de factura (és imprescindible emplenar totes les dades que demana el document per poder fer la gestió). Revisa en aquest llistat si l'empresa o institució que abona la teva matrícula està donada d'alta. Si no ho està, cal que emplenis també, amb lletra d'ordinador, aquest document.

No s'accepten pagaments realitzats per transferència bancària.

No pots fer l'automatrícula:

  • Si la matrícula l'abona un tercer (empresa o institució) podem emetre una factura destinada a aquest tercer, però no podràs fer l'automatrícula. Per això, cal que ens facis arribar a l'adreça ed.matricula@uab.cat aquesta sol·licitud de factura, indicant les teves dades personals i les dades de l’empresa o institució i l'Escola de Doctorat farà la teva matrícula i te n'enviara una còpia per correu electrònic. Revisa en aquest llistat si l'empresa o institució que abona la teva matrícula està donada d'alta. Ni no ho està, cal que emplenis també, amb lletra d'ordinador, aquest document.
  • Si la teva matricula l’assumeix un centre de cost de la UAB i et cobreixen el 100% o una part  de la matriculació, no podràs fer l'automatrícula. Per això, hauràs d'enviar la documentació que acrediti que ets beneficiari de la gratuïtat, signada electrònicament pel responsable del centre de cost, a ed.matricula@uab.cat indicant les teves dades personals i l'Escola de Doctorat farà la teva matrícula i te n'enviarà una còpia per correu electrònic. Per a més informació, hauràs de contactar amb la coordinació del teu programa de doctorat.

Taxes opcionals:
Altres serveis opcionals de la UAB que podràs marcar en el moment de fer l'automatrícula. Aquests serveis no són obligatoris, sinó que tenen caràcter VOLUNTARI.

  • Servei d'Activitat Física (SAF)
    La inscripció al SAF es pot fer en el moment de la matrícula (excepte els estudiants que ja són socis, els estudiants de nou accés i els estudiants que tenen un contracte amb la Vila Universitària). Pel que fa a les quotes mensuals, seran cobrades pel SAF, mitjançant domiciliació bancària. Per fer la tramitació definitiva del teu carnet del SAF, serà necessari que passis per la secretaria del SAF, abans del 31 de desembre. Hauràs de portar el comprovant de la matrícula i les dades bancàries. Si volguessis cancel·lar la inscripció després de formalitzada la matrícula, l'import abonat no et serà retornat. Hi trobaràs més informació al web del SAF.

  • Fundació Autònoma Solidària (FAS)
    Pots aportar voluntàriament 15 € per a accions de solidaritat i cooperació al desenvolupament. Trobaràs més informació de la campanya del 0,7% i dels projectes subvencionats al web de la Fundació Autònoma Solidària.

Altres serveis opcionals que t'ofereix la UAB i que hauràs de gestionar un cop t'hagis matriculat del doctorat:

 

Taxes de doctorat curs 2020-2021 (PDF, )

Per fer la matrícula del curs 2020-2021 no caldrà que vinguis a l'Escola de Doctorat, l'hauràs de fer online. En aquest apartat trobaràs l'enllaç per accedir-hi.

Un cop hagis llegit la informació anterior, recorda que el termini per fer l'automatrícula és de com a màxim un mes a partir de la data d'admissió, que apareix indicada a la carta d'admissió. Passat aquest mes, si no has realitzat la matrícula, perdràs l'admissió i la plaça assignada i hauràs de sol·licitar-la de nou, si queden places disponibles.

Recorda que si t'han admès de forma condicional a l'espera que aportis el títol de màster, un cop el tinguis cal que ens l'avancis, abans de fer l'automatrícula, a ed.admissions@uab.cat (t'has d'identificar indicant el teu DNI/passaport, NIU, nom i cognoms) i hauràs de fer-nos-el arribar d'acord amb les instruccions del punt 1, 'Documentació'.

L'assignatura que has d'automatricular és la 69501 - Primer seguiment.

Si t'has de matricular de complements de formació no podràs fer l'automatrícula. Rebràs un correu de l'Escola que t'indicarà què has de fer perquè te la farem internament i t'enviarem el comprovant.

Recorda que si els teus estudis són estrangers, hauràs de seleccionar la taxa d'Equivalència de títol d'Estudis Estrangers que només serà necessària per a la teva primera matrícula. En cas que no ho facis et seran aplicats recàrrecs per impagament.

Pots automatricular-te clicant al botó següent:

Matrícula online de Doctorat

 

A continuació tens un vídeo amb un tutorial sobre com fer la matrícula online:

 

Vídeo tutorial sobre com fer la matrícula online


Si no disposes de la paraula de pas per fer l’automatrícula, connecta’t a l’aplicació de ‘Gestió de paraules de pas’ per obtenir-la.

Pots consultar si la configuració del teu dispositiu és l'adient per formalitzar l'automatrícula clicant aquest enllaç.

Recorda que per fer l’automatrícula o qualsevol gestió online amb la UAB, ho podràs fer des de qualsevol ordinador connectat a la xarxa. Amb els ordinadors corporatius (els que tens a la feina) pots tenir problemes per accedir a webs externes. Consulta si en el teu lloc de treball teniu ordinadors amb accés lliure a pàgines web. Si tens alguna incidència de navegació, consulta en aquest enllaç els requeriments tècnics.

Al final del procés de l'automatrícula, quan facis la confirmació, obtindràs el document justificatiu de la matrícula que podràs arxivar al teu ordinador o enviar-te'l per correu electrònic. Aquest document el podràs presentar davant tercers com a comprovant de la matrícula, juntament amb el comprovant del pagament (càrrec de la domiciliació o rebut del càrrec de la targeta).

Un cop hagis fet la confirmació ja queda enregistrada la matrícula i no rebràs cap més comunicació de la universitat conforme l'has feta.

 

Revisa els punts anteriors, atès que també se t'apliquen.

Si ets un doctorand estranger que has de renovar el teu permís de residència, pots fer l'automatrícula. Per gestionar el permís de residència només et demanaran una còpia impresa de l'automatrícula que has realitzat i una còpia del càrrec que s'ha fet al teu compte bancari si has domiciliat el pagament o bé el comprovant de pagament amb targeta.

Si vens de l'estranger, consulta aquest enllaç i trobaràs molta informació general que pot ser-te d'utilitat. Consulta també aquest vídeo de benvinguda on trobaràs informació específica que et serà molt útil.

Si no ets ciutadà/ana de l'Estat espanyol, pots consultar la Guia pràctica per a estudiants internacionals, on trobaràs informacions útils sobre la UAB, els tràmits legals a realitzar abans i després de la teva arribada a la universitat, així com sobre allotjament, cost de la vida, cursos d'idiomes i altres serveis. Pots visitar la pàgina de l'International Support Service per obtenir informació sobre tràmits legals (visats, autorització d'estada, etc.) o bé contactar directament a International.Support@uab.cat.

 

Un cop hagis formalitzat la matrícula:

  1. Pots accedir a aquesta pàgina per sol·licitar el carnet d'estudiant.
  2. Adreça personal de correu institucional de la UAB. Recorda que totes les comunicacions te les farem arribar a la teva adreça institucional UAB. En aquest enllaç pots veure com redirigir-la al teu correu electrònic personal. Si tens dubtes, pots consultar al cas@uab.cat.
  3. Consulta l’apartat després de la matrícula d’aquesta web.

Un cop feta la matrícula, abonat l’import d’aquesta i aportada la documentació d’accés, tindràs la condició d'estudiant de doctorat de la UAB. Quan hagis de realitzar la teva segona matrícula i posteriors, ja la podràs fer mitjançant  l’automatrícula, des de qualsevol lloc.

En cas de renovació o pèrdua del carnet, haureu d'anar a la mateixa oficina o a http://sia.uab.cat, a l'opció 'Sol·licitud de la targeta universitària' de l'apartat "Serveis".

 

Consulta aquest enllaç en relació a les dades personals.

 

  1. Identifica't correctament
    Si ens has d'enviar un missatge de correu electrònic, cal que t'identifiques indicant el teu DNI/passaport, NIU, nom i cognoms.

  2. No recordo el NIU/NIA ni la paraula de pas
    El NIU/NIA i la paraula de pas són els mateixos que vas utilitzar per fer la preinscripció en el programa de doctorat i que t'acompanyaran durant tota la teva vida d'estudiant a la UAB. En cas queno els recordis, pots tramitar-los novament des de la intranet, a sia.uab.cat. Si tot i així, no se't genera o segueixes tenint problemes, hauràs de contactar amb el Servei d'Informàtica a través del correu cas@uab.cat.

  3. Com sé si ja em puc matricular?
    Doctorands de primer curs: Hauràs d'esperar a rebre la carta d'admissió de la Rectora, encara que ja hagis rebut la conformitat del coordinador o del Departament.
    Doctorands de primer amb complements de formació: L'Escola de Doctorat contactarà amb tu per correu electrònic per fer la matrícula.
    Doctorands d'altres cursos: Podràs automatricular-te un cop aparegui al teu expedient acadèmic la qualificació del seguiment d'enguany.

  4. No puc accedir a l'aplicatiu. Incidències
    Si un cop identificat amb el teu NIU i paraula de pas, l'aplicatiu et mostra els missatges d'error següents:
    Expedient matriculat per a l'any acadèmic de matrícula (Ref. ER0039): Encara no s'ha obert el període de matrícula per al curs següent. Cal que consultis el calendari de matriculació en aquest enllaç.
    No pot continuar el procés de la vostra matrícula perquè en el vostre expedient hi ha assignatures pendents de qualificar, o bé hi ha actes pendents de tancar: La qualificació del teu últim seguiment encara no apareix de forma definitiva en el teu expedient, per la qual cosa hauràs d'esperar a que s'hagi incorporat per poder matricular-te.
    Sense cita: Contacta amb l'Escola de Doctorat (ed.matricula@uab.cat). És probable que haguem de fer una actuació al teu expedient.
    No hi ha expedient: Revisa que hagis rebut l'admissió definitiva en el programa de doctorat. En cas que l'admissió sigui condicional caldrà que ens enviïs el títol de màster a ed.admissions@uab.cat perquè l'admissió esdevingui definitiva i puguis matricular-te.
    Morositat econòmica: Manca el pagament de la matrícula del curs anterior o bé hi ha un deute amb qualsevol altre centre de la UAB. En cas que la teva matrícula anterior hagi estat pagada per un tercer i t'aparegui aquest missatge, contacta amb l'Escola de Doctorat (ed.matricula@uab.cat).
    Morositat no econòmica: Manca alguna documentació important al teu expedient que ja se t'ha reclamat amb anterioritat. Contacta amb ed.matricula@uab.cat.

  5. Puc modificar les meves dades personals?
    Sí, a la primera pantalla podràs modificar les teves dades personals. Si has de modificar el nom, cognoms, data de naixement o el número de DNI/NIE/passaport, no podràs fer-ho, caldrà que contactis amb ed.expedients@uab.cat i ja et facilitarem la informació de com fer-ho un cop hagis gestionat la matrícula.

  6. No em deixa passar de pantalla
    Revisa que has emplenat tots els camps que són obligatoris, així com marcat les acceptacions de polítiques de privacitat i de protecció de dades.

  7. Quina assignatura he de seleccionar?
    Hauràs de matricular únicament i exclusiva l'assignatura corresponent al seguiment que hagis de cursar en aquest curs acadèmic:
    69501 - Primer seguiment (del primer curs)
    69502 - Segon seguiment (del segon curs)
    69503 - Tercer seguiment (del tercer curs)
    i consecutivament per a la resta de cursos.
    En cas que vulguis fer també el dipòsit de la tesi, hauràs de matricular el seguiment corresponent i, un cop hagis gravat el dipòsit online, l'Escola ja et farà arribar instruccions per automatricular el dipòsit de la tesi.

  8. Si he de cursar complements de formació, com els matriculo?
    Rebràs un missatge de correu electrònic de l'Escola de Doctorat que t'indicarà com fer-ho.

  9. Assegurança complementària: com contractar-la i què inclou
    A la pantalla de dades econòmiques trobaràs l'opció d'una taxa opcional (assegurança complementària) que hauràs de marcar per a la seva contractació. Aquesta assegurança és obligatòria per als doctorands que treballen a laboratoris, fan estades a l'estat espanyol o són usuaris del SAF. Si necessites saber les cobertures de l'assegurança, pots consultar aquest enllaç.

  10. Tinc alguna bonificació de matrícula (Família Nombrosa / Beca / Discapacitat / Víctima de terrorisme / Víctima de violència de gènere) i no se m'està aplicant el descompte a la matrícula
    Has d'enviar el document que t'acredita com a beneficiari d'algun d'aquests ajuts, contemplats pel Decret de Preus Públics de la Generalitat de Catalunya, a ed.matricula@uab.cat, per tal que el puguem actualitzar al sistema abans que gravis l'automatrícula i se't pugui així aplicar el descompte directament. 

  11. Quins conceptes de l'apartat 'taxes opcionals' puc seleccionar?
    Els conceptes aplicables als estudis de doctorat, depenent de la situació, són els següents:
    Taxa d'Equivalència de títol d'Estudis Estrangers: S'ha de seleccionar obligatòriament si has accedit al doctorat amb una titulació estrangera i només el primer any de matrícula. En cas que no ho facis, et seran aplicats recàrrecs per impagament.
    Quota SAF: Pots contractar el teu abonament al SAF a través de l'automatrícula, però hauràs de contactar amb el SAF per a qualsevol altra gestió. Recorda que hauràs de marcar també l'assegurança complementària.
    Assegurança complementària: Opcional. Revisa la informació en aquest enllaç.
    Assegurança de mobilitat: Opcional (específica i obligatòria si fas estades a l'estranger). Consulta aquest enllaç.
    Aportació UAB Solidària: Opcional. Consulta aquest enllaç.

  12. Quan seleccionar el codi de dipòsit de tesi?
    El codi de dipòsit de tesi (codi 68000) no s'ha de seleccionar fins que no hagis fet el dipòsit online de la tesi i l'Escola t'autoritzi.

  13. Accedeixo amb una titulació estrangera. Què hi ha de diferent?
    Recorda seleccionar la taxa d'Equivalència de títol d'Estudis Estrangers que només serà necessària per a la teva primera matrícula. Pots consultar més informació en aquest enllaç. En cas que no ho facis, et seran aplicats recàrrecs per impagament.

  14. Formes de pagament i terminis
    Si et matricules abans del 30 d'octubre i tries l'opció de pagament per domiciliació bancària podràs seleccionar el pagament fraccionat en 3 quotes (sense interessos).
    L'automatrícula permet el pagament per TPV virtual (targeta bancària: Visa, Master Card, etc.) i per domiciliació bancària (comptes espanyols i europeus). Trobaràs més informació sobre pagaments i terminis en aquest enllaç.

  15. El meu centre de recerca o empresa es fa càrrec de l'import de la meva matrícula i vol fer el pagament directament
    No podràs fer l'automatrícula. Ens hauràs d'enviar un correu electrònic a ed.matricula@uab.cat, indicant les teves dades i la documentació que ho acredita. Tens més informació en aquest enllaç.

  16. Si trio el pagament per domiciliació bancària, quan em cobraran l'import de la matrícula?
    Un cop formalitzada la matrícula, segurament aquella mateixa setmana o bé la vinent et passaran el càrrec.
    Si han passat més de 15 dies des de la formalització de la matrícula amb un compte de l'estat espanyol i no t'han passat el càrrec, contacta'ns a ed.matricula@uab.cat.

  17. Necessito una factura del pagament realitzat
    Hauràs d'enviar un correu a ed.economia@uab.cat indicant les teves dades personals i les dades de l'empresa o institució en aquesta sol·licitud de factura (és imprescindible emplenar totes les dades que demana el document per poder fer la gestió). Si és la primera vegada que aquesta institució abona una matrícula a la UAB, cal que emplenis també, amb lletra d'ordinador, aquest document.

  18. Com puc lliurar el document SEPA?
    Pots enviar-lo, un cop l'hagis emplenat, per correu a ed.matricula@uab.cat.

  19. Com puc comprovar que la meva matrícula s'ha gravat correctament?
    Des de sia.uab.es (Alumnes / Matrícula i Expedient / Consulta i reimpressió de la matrícula) podràs comprovar si s'ha gravat correctament la teva matrícula, descarregar-te-la i imprimir-la tants cops com sigui necessari.

  20. Puc canviar el règim de permanència?
    Si vols canviar el teu règim de permanència, podràs fer-ho un cop formalitzada la matrícula de primer curs. Consulta aquest enllaç.

  21. Puc demanar una baixa temporal?
    Si vols demanar una baixar temporal en el doctorat, tant si és per malaltia com si és voluntària, consulta la informació en aquest enllaç.

  22. Com puc accedir al Campus Virtual?
    Connecta't a través d'aquest enllaç.

  23. Com puc accedir a la meva adreça de correu institucional?
    Connecta't a través d'aquest enllaç.

  24. Informació sobre igualtat
    Consulta aquest enllaç.

  25. Com puc justificar que estic matriculat per presentar per a la beca o per a d'altres institucions?
    El document que s'ha generat al confirmar la teva matrícula, sempre el pots obtenir (consulta la PMF 19). Te'l pots descarregar, pots imprimir-lo o te'l pots enviar per correu a les dues adreces electròniques: la institucional que et proporciona la UAB (nom.cognom@e-campus.uab.cat) i la personal que ens has facilitat.