Orgull 2020

El Grup LGTBI Universitats celebra el Dia de l’Orgull amb diverses activitats

Des del Grup LGTBI Universitats -grup format per 34 universitats de l’Estat espanyol, entre les quals hi ha la UAB a través de l’Observatori per a la Igualtat- s’han programat un seguit d’activitats dirigides a la comunitat universitària amb motiu del 28 de juny, Dia Internacional de l’Orgull Lesbià, Gai, Transsexual, Bisexual i Intersexual.

Crisi COVID-19 amb perspectiva de gènere i LGBTI Maria Jesús Izquierdo

El coronavirus entre la diferència i la desigualtat

La Dra. Maria Jesús Izquierdo, professora jubilada de la UAB, reflexiona sobre la diferència i la desigualtat entre dones i homes davant la crisi del Covid-19.

Manifest 17M

La UAB se suma al Grup de Treball LGTBI Universitats

La UAB s’ha sumat a la primera xarxa institucional que es crea en l’àrea LGTBI a les universitats espanyoles. La primera actuació conjunta del grup ha estat la redacció del manifest “Universidad es universo y universo es diversidad. Por los derechos LGTBI” en commemoració del 17M, Dia Internacional contra la LGTBI-fòbia.

Drets LGTBI

La UAB i la Generalitat cooperen per garantir els drets LGTBI

La UAB i la Direcció General d'Igualtat cooperaran per atendre els casos de discriminació per orientació sexual o per identitat i expressió de gènere. El Servei d'Atenció Integral cerdanyolenc gestionarà els casos derivats des de la Universitat.

26 abril 2020

26 d’abril, Dia de la Visibilitat lèsbica

El 26 d’abril se celebra el Dia de la Visibilitat lèsbica, i és per aquest motiu que volem apropar un seguit de propostes culturals sobre temàtica lesbiana per tal de visibilitzar i reivindicar com a referents a dones lesbianes.