Premis TFG amb perspectiva de gènere 2021

Nous premis pels Treballs Fi de Grau que promouen la transformació social

La UAB premiarà els Treballs Fi de Grau (TFG) que hagin fet estudiants de la universitat i que promouen el canvi social. Són tres convocatòries: pels treballs amb perspectiva de gènere, pels que abordin qüestions al voltant el desenvolupament sostenible i la justícia global i una altra pels realitzats amb metodologia d’Aprenentatge Servei.

IMG_Pancarta_atacs

Reaccions contra les expressions feministes

L’escala de la plaça Cívica pintada amb la bandera LGBTIQ i la pancarta amb el lema “Estem construint universitat feministes” han estat tacades amb pintura. Abans ja s’havia atacat el mural contra les violències masclistes.

IMG_TFG_Premi_Genere

Atorgats els premis als millors TFG amb perspectiva de gènere

L'acte de lliurament de la 5ena edició dels premis als millors Treballs de Fi de Grau (TFG) amb perspectiva de gènere ha tingut lloc el dimecres, 24 de març, a les 12h., a la UAB. S'hi han presentat 134 estudiants i han estat premiats 32 treballs. L'acte s'ha retransmès per Youtube.