Mercedes Pardo

Mercedes Pardo fa una crida a fer del canvi climàtic una oportunitat de metamorfosi social

Mercedes Pardo Buendía va fer una crida a veure el canvi climàtic com un "mobilitzador social oportú i necessari" capaç de "modificar les expectatives de la humanitat" a la lliçó magistral amb la qual va inaugurar el curs 2019-2020 a la UAB. La rectora, Margarita Arboix, va afirmar que la Universitat "ha de fer dels objectius de desenvolupament sostenible un element central de la seva agenda".

MarioBunge

Homenatge mundial al científic Mario Bunge

Coincidint amb els 100 anys que cumpleix el 21 de setembre el físic i filòsof Mario Bunge -un dels grans intel.lectuals del segle XX-, el professor de Psicologia i membre de l'Institut de Neurociències, Ignacio Morgado, participa en el volum d'homenatge que surt aquest dia, juntament amb científics internacionals.

Premi a un projecte del LiPA-UAB

Premi per a un projecte del LIPA-UAB

El projecte europeu EBE-EUSMOSI, que afavoreix la inclusió social a l’escola, coliderat pel Laboratori d’Investigació Prosocial Aplicada (LIPA UAB), ha estat reconegut per l'Agència Italiana Indire-Erasmus com un exemple de bones pràctiques pels resultats obtinguts i la qualitat de la seva implementació.

Llegir més

Arnau Noguera Segura 'Treure bones notes és qüestió de constància'

"Treure bones notes és qüestió de constància"

Arnau Noguera Segura, procedent de l'Institut Antoni Torroja (Cervera), ha estat l'estudiant que ha accedit a un grau de la UAB amb la nota més alta, un 13,866. Cursarà Genètica el curs vinent. No sap com serà la nova etapa a la universitat que ara inicia, però està molt il.lusionat.