Material metamagnètic

Nanoagulles per incrementar la capacitat i robustesa de les memòries digitals

Una nova tècnica basada en l’aplicació de pressió sobre la superfície d’un material metamagnètic mitjançant agulles nanomètriques permet canviar les seves propietats de manera senzilla i localitzada. La recerca obre les portes a un control més acurat i precís dels materials magnètics i permet millorar l’arquitectura i la capacitat de les memòries digitals.

Imatge d'un passaport i un paper que posa COVID-19

Linda Cottone impartirà un webinar sobre l'impacte de la COVID19 en la migració

L'experta en migracions i dret, Linda Cottone, i doctoranda UAB, impartirà una conferència sobre l'impacte socioeconòmic de la COVID19 en l'àmbit de la migració, el proper divendres 29 de maig, a les 11:00h. Farà una anàlisi legal dels drets humans fonamentals que han de respectar els Estats per respondre efectivament a l'emergència, d'acord amb el seu deure de protegir. Cal inscripció prèvia fins el 26 de maig.

Presentació de la UAB

La UAB en 15 minuts!

T’expliquem la UAB com ho fem quan un centre de secundària ens visita al campus... però sense sortir de casa i en només 15 minuts. Si acostes el nas a la pantalla, veuràs que fa olor de gespa!

Campus buit. Gespa.

La UAB avança en la reincorporació esglaonada

La Universitat manté la modalitat de treball remot en totes les tasques que no requereixin presencialitat mentre no se superi l’excepcionalitat sanitària actual però permet algunes activitats en laboratoris i serveis científicotècnics que no es poden fer des de casa.

Estudiants

La UAB i la Generalitat cooperen per garantir els drets LGTBI

La UAB i la Direcció General d'Igualtat han signat un acord per cooperar en l'atenció als casos de discriminació per orientació sexual o per identitat i expressió de gènere. El Servei d'Atenció Integral de Cerdanyola del Vallès gestionarà els casos derivats des de la Universitat.

Teletreball ordinador oficina

L’avaluació final del curs serà no presencial

L'avaluació fins a final del segon semestre del curs 2019-2020 serà no presencial. Cada centre docent, però, podrà considerar la necessitat de fer avaluacions presencials exclusivament en el cas d'algunes assignatures essencialment pràctiques.