Martí i Karla - Alumnes millors notes 2020

Més de 8.000 alumnes nous comencen el curs a la UAB

Més de 8.000 alumnes nous comencen un grau universitari a la UAB el dilluns, 28 de setembre; són els darrers que s'incorporen després que durant tot el mes ho hagin anat fent la resta de cursos. Dos d'ells són en Martí i la Karla -que han tret les notes més altes d'accés- i en aquest vídeo ens expliquen què esperen de la UAB.

CapsaLlibres

Presentació de quatre nous volums de la col·lecció 50 Anys d'Experiències UAB

El 29 de setembre, l'aula magna d'UAB Casa Convalescència acollirà l'acte de presentació de quatre nous volums de la col·lecció de llibres 50 Anys d'Experiències UAB, que edita el Servei de Publicacions de la UAB. Hi intervindran les autores Carme Ángel, Rosa Maria Pujol, Maria Villanueva, Teresa Camps, Mercedes Unzeta i Blanca Vilà.

Lliurament del Segell Infoparticipa

La UAB reconeix la transparència informativa de 122 institucions

La UAB ha lliurat el Segell Infoparticipa a 122 municipis i entitats supramunicipals en un acte en què l'expert Joaquín Messeguer ha defensat que la transparència "no és una condició sinó la matriu" de la gestió pública i la rectora, Margarita Arboix, ha encoratjat les institucions a seguir col·laborant amb la universitat per millorar el servei a la ciutadania.