Cáncer de mama. Foto Istockphoto

Seminari virtual sobre teràpies dirigides contra el càncer

L'equip de recerca de la UAB que lidera el projecte Neosetac (New Selenium-based Targeted Nanocapsules to treat Breast Cancer) organitza el proper dimarts, 7 de juliol, un seminari virtual sobre teràpies dirigides contra el càncer. L'assistència és oberta mitjançant inscripció.

Vista aèria del campus de la UAB

La UAB reobre tots els serveis dels campus

La UAB reobre tots els serveis dels campus a partir del dia 6 de juliol, amb la reincorporació progressiva de tot el personal organitzat en torns per tal de garantir la salut dels treballadors en relació a la covid-19.

Josep Tabernero

Josep Tabernero, Premi Nacional de Recerca

El Govern i la FCRI han guardonat Josep Tabernero, professor del Departament de Medicina de la UAB, director del Vall d’Hebron Institut d’Oncologia (VHIO) i cap del Servei d’Oncologia de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron, amb el Premi Nacional de Recerca 2019.

Resolució del 17è Premi Argó a treballs de recerca de Batxillerat

El Premi Argó ja té guanyadors

El Premi Argó, que atorga la UAB als millors treballs de recerca de Batxillerat i CFGS, ha fet públics els noms dels alumnes de Batxillerat que han guanyat, procedents d'instituts de 26 poblacions catalanes.