Gestió Acadèmica

http://webedit.uab.cat/servlet/BlobServer?blobtable=Imatge&blobcol=urlimg&blobheader=image/jpeg&blobkey=id&blobwhere=1345739619525&blobnocache=true

El nostre servei té cura de les tasques relatives a les qüestions administratives i acadèmiques relacionades amb professorat i alumnes.

Facultat de Ciències de l'Educació, Edifici G5, Pl. del Coneixement, s/n, Campus de la UAB, 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Telèfon: 93 581 26 86

Adreça electrònica: ga.c.educacio@uab.es

La Gestió Acadèmica romandrà tancada: consulta les dates en aquest enllaç

Sessions informatives Teams

Es realitzaran per videoconferència Microsoft Teams. Utilitzeu el navegador Google Chrome per evitar problemes. Podreu unir-vos per web, no cal instal·lar-se cap aplicació. Heu de donar-li permís perquè pugui accedir al micròfon i a la càmera perquè puguem escoltar-vos i veure-us a la sessió.

Planificació de les sessions previstes durant el 2021

Cada mes podreu consultar en aquest apartat la data, horari i enllaç a la videoconferència per Teams de cada sessió.

Sessions de Gener 2021

Consultes

Per correu electrònic

La Gestió Acadèmica recomana l’ús del correu electrònic com a forma preferent de contacte amb el servei.

Per telèfon

(quan no sigui possible garantir l’atenció telefònica, reforçarem l’atenció per correu electrònic):

Horaris d'atenció telefònica

De dilluns a divendres de 10 a 13,30 h.

Informació sobre notes, horaris de classe i exàmens

Per evitar informacions no ajustades, no s'informarà per telèfon dels horaris de classe ni exàmens. Tampoc no s'informarà de les notes obtingudes en els exàmens; aquesta informació es podrà obtenir mitjançant certificats acadèmics personals i amb la consulta de l'expedient acadèmic i dels horaris a http://sia.uab.es.

Nota important: atesa la confidencialitat de l'expedient d'un alumne, en cap cas no es podrà donar informació telefònica, tant pel que fa a les dades acadèmiques com a les personals. Per aquesta mateixa raó, qualsevol informació d'aquest tipus només la podrà sol·licitar la persona interessada -prèvia presentació del DNI- o una persona autoritzada per aquesta, que ha de presentar la fotocòpia del DNI de l'interessat. També per correu electrònic si la petició és fa a través del correu e-campus de l’estudiant adjuntant el DNI escanejat.

Sol·licituds i altres tràmits

A distància

Molts tràmits es poden realitzar a distància. Consulta en aquest document com formalitzar els tràmits

Presencialment (amb cita prèvia)

Els tràmits pels quals haureu de venir presencialment al campus els pots consultar en aquest document: tràmits presencials.

Horaris d'atenció

Dimarts i dijous de 9,30 a 13,30 i de 15,30 a 18,30 h.

Cita prèvia

Consulta els terminis establerts per als tràmits administratius abans de reservar la cita: Calendari administratiu.

El sistema de Cita Prèvia no dóna cites amb més de 7 dies d’antelació.

Com demanar cita prèvia

                                                      

Cita prèviaQR cita prèvia