Gestió Acadèmica
El nostre servei té cura de les tasques relatives a les qüestions administratives i acadèmiques relacionades amb professorat i alumnes.
Facultat de Ciències de l'Educació, Edifici G5, Pl. del Coneixement, s/n, Campus de la UAB, 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
Telèfon: 93 581 26 86
Adreça electrònica: ga.c.educacio@uab.es
La Gestió Acadèmica romandrà tancada: consulta les dates en aquest enllaç
Es realitzaran per videoconferència Microsoft Teams. Utilitzeu el navegador Google Chrome per evitar problemes. Podreu unir-vos per web, no cal instal·lar-se cap aplicació. Heu de donar-li permís perquè pugui accedir al micròfon i a la càmera perquè puguem escoltar-vos i veure-us a la sessió.
Planificació de les sessions previstes durant el 2021
Cada mes podreu consultar en aquest apartat la data, horari i enllaç a la videoconferència per Teams de cada sessió.
Per correu electrònic
La Gestió Acadèmica recomana l’ús del correu electrònic com a forma preferent de contacte amb el servei.
Per telèfon
(quan no sigui possible garantir l’atenció telefònica, reforçarem l’atenció per correu electrònic):
Horaris d'atenció telefònica
De dilluns a divendres de 10 a 13,30 h.
Informació sobre notes, horaris de classe i exàmens
Per evitar informacions no ajustades, no s'informarà per telèfon dels horaris de classe ni exàmens. Tampoc no s'informarà de les notes obtingudes en els exàmens; aquesta informació es podrà obtenir mitjançant certificats acadèmics personals i amb la consulta de l'expedient acadèmic i dels horaris a http://sia.uab.es.
Nota important: atesa la confidencialitat de l'expedient d'un alumne, en cap cas no es podrà donar informació telefònica, tant pel que fa a les dades acadèmiques com a les personals. Per aquesta mateixa raó, qualsevol informació d'aquest tipus només la podrà sol·licitar la persona interessada -prèvia presentació del DNI- o una persona autoritzada per aquesta, que ha de presentar la fotocòpia del DNI de l'interessat. També per correu electrònic si la petició és fa a través del correu e-campus de l’estudiant adjuntant el DNI escanejat.
A distància
Molts tràmits es poden realitzar a distància. Consulta en aquest document com formalitzar els tràmits
Presencialment (amb cita prèvia)
Els tràmits pels quals haureu de venir presencialment al campus els pots consultar en aquest document: tràmits presencials.
Horaris d'atenció
Dimarts i dijous de 9,30 a 13,30 i de 15,30 a 18,30 h.
Cita prèvia
Consulta els terminis establerts per als tràmits administratius abans de reservar la cita: Calendari administratiu.
El sistema de Cita Prèvia no dóna cites amb més de 7 dies d’antelació.