Doctorat en Medicina
Matrícula
Cada curs acadèmic, el doctorand ha de formalitzar la matrícula de seguiment de doctorat com a acte administratiu pel qual es formalitza un contracte entre el doctorand i la universitat.
Matrícula de primer curs
La matrícula del primer curs cal fer-la una vegada es disposi de la resolució d’admissió i, com a màxim, en el termini d’un mes a partir de la data d'admissió. Consulta la informació sobre el procediment, el calendari, els documents i els preus en aquesta pàgina.
Abans de formalitzar la matrícula, cal llegir la informació addicional i les indicacions sobre el procediment de matrícula.
A continuació tens un vídeo amb un tutorial sobre com fer la matrícula online:
A tenir en compte
ATENCIÓ!
Matrícula de primer curs del doctorat en Medicina
Els/Les alumnes de primer curs del Doctorat en Medicina NO han de fer la matrícula presencial a l'Escola de Doctorat. Un cop admesos, han de fer l'automatrícula online clicant el botó següent:
Per a més informació i per al lliurament de la documentació obligatòria, poseu-vos en contacte amb el programa de doctorat a doctorat.medicina@uab.cat.
Tens dubtes? Contacta directament amb la coordinació del programa omplint el formulari: *Camps obligatoris
Un cop enviat el formulari, rebràs un correu de confirmació de la teva petició
Informació addicional: http://www.uab.cat/departament/medicina/