Complements de formació

El procés d'admissió als programes de doctorat pot incloure l'exigència de superar complements de formació específics, en funció de la formació prèvia de l'estudiant, que es configuren a partir d'activitats de postgrau oficial ja programades per la universitat.

Aquests complements de formació específica tenen, a efectes dels preus públics i de la concessió de beques i ajuts a l'estudi, la consideració de formació de nivell de doctorat, i el seu desenvolupament no computa pel que fa al límit establert.

Els complements de formació:

• Es formalitzen en el moment de la matrícula.
  • S’han de superar durant el primer curs de doctorat.
  • No poden excedir els 30 crèdits ECTS.

Si la comissió acadèmica del programa de doctorat en Història de la Ciència detecta un defecte en la formació del candidat relacionada amb la història de la ciència, pot exigir cursar fins a 30 crèdits ECTS de complements de formació específics. Aquests crèdits serveixen per complementar dèficits de formació en les àrees d'història de la ciència i / o de la iniciació a la investigació.

Es proposen fins a 30 ECTS en 4 assignatures per als candidats el perfil de formació dels quals requereixin una formació complementària. Aquestes assignatures estan configurades a partir dels mòduls que componen el màster oficial interuniversitari en Història de la Ciència: Ciència Història i Societat (UAB-UB). Per a més informació del doctorat, et recomanem que visitis la web del IHC.

Tens dubtes? Contacta directament amb la coordinació del programa omplint el formulari: *Camps obligatoris

Un cop enviat el formulari, rebràs un correu de confirmació de la teva petició

Informació addicional: https://www.uab.cat/ihc/