Doctorats La UAB és reconeguda internacionalment per la qualitat i la innovació en la recerca.
Tria futur, tria UAB.

Data de la defensa i automatrícula de la tesi

Un cop aprovat el tribunal, el programa de doctorat ens haurà de fer arribar la teva data de defensa mitjançant la fitxa de difusió. Atenció! Si la defensa la fas a partir del dia 01/10/2021 has d'utilitzar aquesta fitxa, però si la defensa la fas abans del 30/09/2021, la fitxa de difusió és aquesta. Recorda que ens ha d'arribar amb una antelació mínima de 8 dies hàbils a l’Escola de Doctorat, a la adreça electrònica ed.fitxa.defensa@uab.cat.

Un cop l'Escola de Doctorat hagi rebut la fitxa amb la data de defensa de la teva tesi, rebràs un missatge que t'informarà com hauràs de fer la matrícula.

Consulta el calendari previst per a aquest tràmit.

Recorda que tens un màxim de tres mesos entre el dipòsit i la defensa de la teva tesi (en aquest termini no s'hi compta el mes d'agost, ni les vacances de Nadal i Setmana Santa).

Consulta en aquesta mateixa pàgina l'apartat Automatrícula del dipòsit de la tesi.

Per fer l’automatrícula del dipòsit de tesi hauràs de connectar-te a l’enllaç que t’enviarem per correu electrònic quan rebem la fitxa amb la data de la teva defensa. Confirma amb la coordinació del programa de doctorat que la teva adreça de correu electrònic que es faci constar a la fitxa de la defensa sigui la correcta. En cas que no t'arribi el missatge i no puguis fer l'automatrícula, no podràs defensar la tesi en la data prevista. Recorda que hauràs de fer aquesta automatrícula en el termini que t'indicarà el missatge. L'import és de 156,87 €. Si tens algun grau de discapacitat o bé el carnet de família nombrosa aquest import variarà.

En cas que no t’automatriculis o no facis l’abonament d’aquesta taxa, l’Escola de Doctorat no podrà emetre la documentació i no podràs fer la defensa en la data prevista.

En aquest vídeotutorial veuràs com fer aquesta gestió de forma molt ràpida:

Si tens alguna incidència amb el pagament cal que contactis amb tesis@uab.cat.