Indicadors del Servei de Biblioteques
Indicador | 2023 | 2022 | 2021 |
Percentatge d'acompliment dels objectius del Servei Mínim 85% |
93,07% | 96,88% | 96,41% |
Indicador | 2023 | 2022 | 2021 |
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb l'atenció del personal Mínim 3,5 Triennal |
-- | 4,35 | -- |
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb la valoració global de la prestació del servei Mínim 3 Triennal |
-- | 4,19 | -- |
Nombre d’accions de millora | 256 | 271 | 146 |
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb els espais de treball Mínim 3 Triennal |
-- | 4,09 | -- |
Nombre de queixes, felicitacions i suggeriments | 311 | 284 | 240 |
Indicador | 2023 | 2022 | 2021 |
Mitjana d'hores de formació per persona i any Mínim 40 hores |
51,26 | 48,33 | 42,59 |
Mesures d’inclusió i millora de l’entorn laboral | 20 | 18 | 50 |
Indicador | 2023 | 2022 | 2021 |
Xarxes socials: Twitter. Taxa d'interacció Mínim 1% |
2,92% | 2,59% | 1,40% |
Xarxes socials: Instagram. Taxa d'interacció Mínim 10% |
18,62% | 23,09% | 10,02% |
Nombre d’activitats dutes a terme | 24 | 15 | 6 |
Nombre de pàgines web visualitzades | 1.202.117 | 2.090.834 | 5.027.545 |
Youtube: creixement de les visualitzacions, que ha de ser igual o superior a l'any anterior | 24.901 | 9.465 | -- |
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació al web del SdB Mínim 3 (escala de 1 a 5) |
-- | 3,97 | -- |
Indicador | 2023 | 2022 | 2021 |
Servei Pregunt@: percentatge de respostes enviades en un màxim de 3 dies laborables següents a la consulta Mínim 90% |
92,00% | 92,20% | 90,90% |
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb la resolució de dubtes i consultes Mínim 3 Triennal |
-- | 4,18 | -- |
Nombre de pàgines visualitzades al web Propietat intel·lectual i accés obert Mínim 18.000 |
16.700 | 19.132 | 20.220 |
Nombre de pàgines visualitzades a la web SAAR | 17.100 | 30.185 | 7.646 |
Indicador | 2023 | 2022 | 2021 |
Mitjana de tramesa de les comandes de biblioteques externes sol·licitades a la UAB Màxim 3 |
1,49 | 1,48 | 1,81 |
Préstec: Percentatge d'usuaris reals de préstec en relació als usuaris potencials Mínim 55% |
61,25% | 44,88% | 55,54% |
Nombre de préstecs documentals superior al 80% de l’any anterior (Nombre anual de préstecs) | Assolit | Assolit | 8,43 |
Mitjana de recepció dels documents digitals sol·licitats per la UAB a biblioteques externes Màxim 3 |
2,15 | -- | -- |
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb el préstec Mínim 3 (escala de 1 a 5) |
-- | 4,37 | -- |
Indicador | 2023 | 2022 | 2021 |
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb els cursos de formació Mínim 3 |
4,51 | 4,54 | 4,53 |
Nombre d'usuaris que assisteixen a les accions formatives | 6.785 | 4.410 | 5.289 |
Indicador | 2023 | 2022 | 2021 |
Nombre de consultes rebudes en relació a la producció científica Mínim 35 |
90 | 57 | 40 |
Percentatge de consultes al web de PIAO resoltes en un màxim de 5 dies laborables Mínim 90% |
100% | 95% | 90% |
Percentatge d'articles referenciats a la base de dades de producció científica (CRIS) que hi ha al DDD Mínim 10% |
22,55% | 16,86% | 11,19% |
Mitjana del procés de revisió dels registres per la seva incorporació al DDD Màxim 50 dies |
59 | 188 | 234 |
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb el suport a la recerca Mínim 3 Triennal |
-- | 4,02 | -- |
Percentatge de creixement de la producció científica de la UAB al DDD Mínim 10% |
9,84% | 11,45% | 7,77% |
Indicador | 2023 | 2022 | 2021 |
Inventari de monografies: el percentatge de documents perduts en relació als documents inventariats Màxim 0,100% Triennal |
0,19 | -- | -- |
Biblioteca Digital: mitjana de consultes a bases de dades subscrites per usuari Mínim 20 |
26,48 | 26,42 | 44,27 |
Biblioteca Digital: mitjana d'articles descarregats per usuari Mínim 30 |
31,96 | 31,4 | 31,76 |
Biblioteca Digital: mitjana de llibres-e consultats per usuari Mínim 10 |
18,44 | 9,42 | 13,18 |
Biblioteca Digital: preu mitjà acceptable per descàrrega de text complet Màxim 2€ |
0,64€ | 0,68€ | 0,87€ |
Mitjana percentual dels documents no localitzats en relació al total d'ítems de la localització del document extraviat Màxim 0,05% |
0,02 | 0,03 | 0,01 |
Mitjana de dies de lliurament del material documental Màxim 30 dies |
18 | 20 | -- |
Mitjana de dies de processament tècnic de documents comprats en paper Màxim 8 dies |
6,14 | 6,21 | 9,67 |
Percentatge de creixement de la col·lecció dels fons personals i Institucionals al DDD | 0,41 | 0,46 | 1,91 |
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb el fons documental Mínim 3 Triennal |
-- | 4,02 | -- |
Indicador | 2023 | 2022 | 2021 |
Proveïdors no documentals: Relació de la quantitat de comandes amb les reclamacions dels proveïdors | -- | -- | -- |
Nombre d’espais renovats | 8 | 5 | 4 |
Indicador | 2023 | 2022 | 2021 |
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació a l’equipament informàtic Mínim 3 Triennal |
-- | 3,60 | -- |
Percentatge d’ordinadors obsolets Màxim 6 anys |
5,80% | 4,20% | 11,08% |
Mitjans informàtics: Percentatge d'incidències resoltes no programades dins del termini de 2 dies laborables Mínim 80% |
75,00% | 73,70% | -- |
Percentatge igual o superior al 95 % en la disponibilitat de la plataforma (DDD) Igual o superior al 95% |
99,18% | 96,6% | -- |