Tram docent autonòmic / Avaluació de l'activitat docent
A continuació es detalla tota la informació relativa a l’avaluació de l’activitat docent del professorat de la UAB per optar al complement per mèrits docents autonòmics i al reconeixement de l’activitat de docència
- Professorat de la UAB funcionari en actiu i amb dedicació a temps complet (o professorat de les àrees de ciències de la salut amb plaça vinculada i dedicació equiparada a temps complet), integrats en alguna de les categories següents:
- catedràtic d’universitat
- titular d’universitat
- catedràtic d’escola universitària
- i titular d’escola universitària
- Professorat de la UAB contractat / interí en actiu i amb dedicació a temps complet (o professorat de les àrees de ciències de la salut amb plaça vinculada i dedicació equiparada a temps complet), d’alguna de les categories següents:
- catedràtic
- titular
- agregat
- col·laborador permanent
- i lector
- Estar en disposició de sol·licitar, el 31 de desembre de l'any anterior, l’avaluació d’un període de cinc cursos acadèmics d’activitat docent universitària d’acord amb el que estableix el Decret 405/2006.
- Per al còmput dels cinc anys d’activitat docent, els períodes de docència prestats a temps parcial comptabilitzaran un 50% de la durada del període.
- L’avaluació abasta períodes mínims de cinc cursos acadèmics. El professorat pot seleccionar, entre els deu cursos acadèmics anteriors a la sol·licitud d’avaluació, els cinc cursos pels quals demana ser avaluat.
- No es pot sol·licitar l’avaluació d’un curs acadèmic anterior a un curs que ja ha estat reconegut.
- En el cas del professorat que opta per primer cop a l’avaluació es poden avaluar diferents trams/quinquennis per tal d’avaluar tot l’expedient docent.
- Tenir una docència mínima del 50% de la docència estipulada en el Model de dedicació docent de la UAB, desprès de les reduccions docents eventuals que apareguin en el pla docent personal. En tot cas, durant el període avaluat, el còmput total de crèdits de docència neta impartida abans d’aplicar les reduccions mai no pot ser inferior a 30 ECTS.
- En el cas de professorat d’àrees de ciències de la salut amb plaça vinculada i dedicació equiparada a temps complert, els llindars anteriors s’han de multiplicar per 0,75.
- El personal docent i investigador de la UAB, tant funcionari com contractat, també pot participar en la convocatòria per sol·licitar la certificació docent de l’AQU Catalunya (segons la Resolució 3130/2005 de l’AQU Catalunya de 28.10.2005). Aquesta certificació docent no dona dret a l’obtenció del complement autonòmic. Per obtenir-lo és suficient acreditar una docència mínima de tres cursos acadèmics.
Documentació general
- Decreto 405/2006, de 24 de octubre, por el que se establecen las retribuciones adicionales del personal docente e investigador funcionario y contratado de las universidades públicas de Cataluña.
- Guia d’avaluació de l’activitat docent del professorat de la Universitat Autònoma de Barcelona.
- Model de dedicació docent de la UAB
- Model de consulta: Informe dels responsables acadèmics
- Model de sol·licitud i informe
- Presentació sessió informativa
Documentació convocatòria 2022
- RESOLUCIÓ REU/3817/2021, de 23 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins al 31 de desembre de 2021, per a l'assignació de les retribucions addicionals.
- Convocatòria d'avaluació de l'activitat docent del professorat funcionari i contractat de la UAB per trams generats fins el 31/12/2021.
- Relació provisional d'admesos i exclosos (termini presentació reclamacions fins el 21/04/2022)
- Relació definitiva d'admesos i exclosos (termini presentació reclamacions fins el 10/06/2022)
- Resolució provisional de favorables (termini presentació reclamacions fins el 10/06/2022)
- Resolució definitiva de favorables
FEBRER | MARÇ | MAIG | JULIOL | OCTUBRE | DESEMBRE |
INICI TERMINI CONVOCATÒRIA | FINALITZACIÓ SEGONS CONVOCATÒRIA | AVALUACIÓ COMISSIONS D'AVALUACIÓ | APROVACIÓ CPA | CERTIFICACIÓ AQU | RECONEIXEMENT / ABONAMENT TRAM |
1. Anunci de la convocatòria de trams docents autonòmics i reconeixement de l’activitat de docència
2. Enviament al professorat de la informació de la convocatòria i del full dades personalitzat a aquell que ha generat un quinqueni
3. El professorat presenta les sol·licituds a la convocatòria (veure apartat "Inici de la tramitació")
4. Avaluació dels expedients per part de les Comissions d’Avaluació
5. Presentació de la proposta d’avaluació a la Comissió de Personal Acadèmic, per a la seva aprovació i enviament de les propostes de resolució a AQU Catalunya per a la seva certificació
6. Incorporació de les dades a l’expedient del professorat avaluat favorablement i, per al professorat que opti al tram docent autonòmic, abonament del complement en nòmina
Del 14 de febrer al 18 de març de 2022, ambdós inclosos.
Presentació de la sol·licitud i l’informe per optar al tram docent autonòmic:
1. Consultar la fitxa de professorat-DATADASH per conèixer la vigència del darrer tram docent autonòmic i altres informacións.
2. Emplenar l'informe d'avaluació (amb les dades complementàries i l'autoinforme del docent). Es pot descarregar AQUÍ
3. Emplenar l'e-formulari, adjuntant un únic arxiu en format pdf que s'anomeni: "AAD_2022_1rCognom_2nCognom_Nom" i que contingui:
- Informe d'avaluació
- Full de dades personalitzat enviat des de l'OQD
- Documentació acreditativa que s'estimi oportuna
Documentació convocatòria 2022
- Relació provisional d'admesos i exclosos (termini presentació reclamacions fins el 21/04/2022)
- Relació definitiva d'admesos i exclosos (termini presentació reclamacions fins el 10/06/2022)
- Resolució provisional de favorable (termini presentació reclamacions fins el 10/06/2022)
- Resolució definitiva de favorables
Documentació convocatòria 2021
Documentació convocatòria 2020
Oficina de Qualitat Docent
Correu electrònic: oqd.avaluacio@uab.cat
Telèfon: 93 581 23 85
Informe convocatòria any 2020
Informe convocatòria any 2019
Informe convocatòria any 2018
Informe convocatòria any 2017
Informe convocatòria any 2016
Informe convocatòria any 2015
Informe convocatòria any 2014
Informe convocatòria any 2013 Annex
Informe convocatòria any 2013
Informe convocatòria any 2012
Informe convocatòria any 2011
Informe convocatòria any 2010
Informe convocatòria any 2009