Escola Doctor Robert

Matrícula de nou accés

Fer la matrícula online és fàcil!

Llegeix aquest pas a pas per fer-te una idea ràpida:

Prepara la documentació

Has d'entregar la següent documentació d'accés a la Gestió Acadèmica abans del dia de matricula assignat.

• DNI / NIE / Passaport
  • Títol del Grau o equivalent que dóna accés al màster
  • Certificat Acadèmic del grau o equivalent que dóna accés al màster. Han de constar les matèries cursades, els crèdits ECTS (o les hores), les convocatòries consumides, les qualificacions per matèria i la qualificació global.
  • Si tens alguna gratuïtat o descompte, documentació acreditativa.

Si ets un estudiant internacional consulta la informació de legalitzacions i traduccions.

Existeixen 2 possibilitats per lliurar la documentació:

1. Fer una còpia compulsada en el Registre General de la UAB amb cita prèvia. Després entregar les còpies compulsades a la Gestió Acadèmica.
  2.  Si la documentació té codi QR o Codi de Verificació Segur, no cal fer còpia compulsada, pots enviar-la directament per correu electrònic a fuab.formacio.masters.oficials@uab.cat

Quan pots fer la matrícula online?

La Gestió Acadèmica t’informarà per correu electrònic dels terminis i procediment de matrícula online.

És molt important que facis la matrícula dins del termini habilitat. Si tens qualsevol dubte, contacta amb la gestió acadèmica del centre a la següent adreça: fuab.formacio.masters.oficials@uab.cat i/o al telèfon 935929710

Prepara el pagament

El pagament de la matrícula es fa sempre, dins del set dies posteriors a la recepció de la matrícula formalitzada. Pots consultar més informació a les modalitats de pagament i calcular l'import de la teva matrícula amb el simulador.

*Recorda que la prematricula es descomptarà automàticament de la matricula.

Fes la matrícula online

Accedeix a l'aplicació de Sol·licitud de matrícula d'estudiants de nou accés i complimenta el formulari. Per a més informació, consulta el Manual de sol·licitud de matricula online.

Si en el teu màster has d’escollir assignatures optatives, pots consultar el pla d’estudis i les guies docents a la fitxa del màster en la web de la UAB.

Si la coordinació t’ha indicat que has de matricular complements de formació, és molt important que recordis marcar-los en la sol·licitud de matricula.

La Gestió Acadèmica t’enviarà al teu correu electrònic la matrícula formalitzada segons la teva sol·licitud. El pagament de la matrícula es fa segons l’opció que hagis triat, a partir dels 7 dies següents a la seva formalització.

Tens dubtes?

Pots ampliar la informació consultant els diferents apartats de la web, o a la secció de preguntes freqüents.

Si tens cap dubte addicional, també pots contactar amb la gestió acadèmica del centre a la següent adreça: fuab.formacio.masters.oficials@uab.cat i/o al telèfon 935929710.