Arxiu de notícies

Guanyadora Tesis 4 minuts

La UAB ja té guanyadora del concurs “Tesi en 4 minuts”

Míriam Rosàs, doctoranda del programa en Immunologia Avançada, ha guanyat el primer premi del concurs “Tesi en 4 minuts” de la UAB, dotat amb 800 euros, i representarà la Universitat en la fase final, organitzada per la FCRI, el proper 4 de juny.

Imatge I Hate New York Notícia

Dia Internacional contra l'Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia

El dimarts, 14 de maig, es projectarà el documental I Hate New York (2018) de Gustavo Sánchez a la Sala Cinema UAB, i a continuació hi haurà un col·loqui amb el director del film, Gustavo Sánchez; el muntador i exalumne de la UAB, Gerard López i la portaveu del col·lectiu LGBTI+ Sin Vergüenza UAB, Alma Pereira, amb motiu del Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia que se celebra el dia 17 del mateix mes.

Cartell Concurs microrelats

Entrega de premis del 1er Concurs de Microrelats del Dia Internacional de la Llum

El jurat del 1er Concurs de Microrelats del Dia Internacional de la Llum ja té un veredicte i ha seleccionat els tres microrelats guardonats. L'acte d'entrega de premis es celebrarà a la Sala d'Actes de la Facultat de Ciències i Biociències el 17 de maig, a les 13:00 i serà l'acte premiliminar a la conferència 'La llum i el color', a càrrec de la professora Rosa Ortuño.

Conferència Dr. McDonald

Conferència sobre la contribució dels petits ARNs reguladors a la metàstasi del càncer

La conferència "The contribution of small regulatory RNAs to cancer metastasis: an evolutionary perspective" tindrà lloc el 17 de maig a les 12:15 a la Sala de Graus de la Facultat de Biociències. L'impartirà el Dr John F. McDonald, director de l'Integrated Cancer Research Center del Georgia Institute of Technology i Chief Scientific Officer de l'Ovarian Cancer Institute d'Atlanta.

Concurs

La UAB celebra la segona edició del concurs Tesi en 4 minuts

El concurs té lloc avui dijous a partir de les 10 h, a la sala de graus de l'Escola de Doctorat. Deu estudiants de doctorat de la UAB explicaran la seva recerca en un temps màxim de 4 minuts. El jurat concedirà el 1r i el 2n premi, i el públic votarà per escollir el 3r premi.