Arxiu de notícies

Concurs

La UAB convoca una nova edició del concurs Tesi en 4 minuts

L’Escola de Doctorat ha organitzat una nova edició del concurs Tesi en 4 minuts, dirigit a estudiants de doctorat de la UAB. El repte consisteix en explicar oralment la seva recerca durant un temps màxim de 4 minuts, emprant un llenguatge entenedor, per a un públic en general. Les persones interessades poden inscriure’s del 4 al 22 de març de 2021.

Imatge de l'OEW 2021

Arriba l'"Open Education Week" a la UAB

En el marc de l'Open Education Week -que se celeba a tot el món de l'1 al 5 de març- el Servei de Biblioteques de la UAB ha organitzat dues activitats divugatives adreçades a personal docent i investigador i a l'alumnat, per tal de promoure els avantatges i possibilitats de l'educació en obert.

JocsFlorals_2021

Arriba la quarta edició dels Jocs Florals de la UAB

A partir del 15 de febrer fins al 15 de març d'enguany queda obert el termini per poder presentar-se al concurs dels Jocs Florals que organitzen el Consell d'Estudiants i les facultats de Traducció i d'Interpretació, de Ciències de l'Educació i de Filosofia i Lletres, amb el suport de la Unitat de Dinamització Comunitària. L'objectiu és reconèixer el talent per a escriure dels estudiants.

Més de 165 alumnes de la Facultat de Biociències seleccionats per fer un intercanvi a l'estranger.

El dia 9 de febrer s'ha realitzat una sessió informativa mitjançant la plataforma Teams per l'alumnat nominat a realitzar un intercanvi. Recupera tota la sessió en aquest vídeo.

Eleccions Claustre 2021

Convocades les eleccions al Claustre de la UAB

Les eleccions al Claustre de la UAB es desenvoluparan pel sistema de votació electrònica els dies 17 i 18 de març de 2021. En aquestes eleccions, es renoven tots el membres electes representants dels quatre sectors electorals.