Destinacions de la Facultat

Programes de mobilitat 2021/22

CONVOCATÒRIA ÚNICA: ERASMUS + I UAB EXCHANGE PROGRAMME (Estudis)

Destinacions internacionals  (una pestanya per programa)

IMPORTANT: És responsabilitat de l'estudiant comprovar a la web de la universitat de destinació els requeriments sobre coneixement de la llengua de docència, assignatures que es poden cursar, nombre d'ECTS mínim o altres requisits.

(*) La mobilitat amb el Regne Unit està condicionada a que segueixi formant part del programa Erasmus + o d’un altre marc legal que s’estableixi per donar cobertura a les mobilitats amb aquest país.

És recomanable que abans d'una estada a l'estranger consulteu la pàgina web del 'Ministerio de Asuntos Exteriores y de Cooperación' pel que fa als avisos i les recomanacions de viatge per països.

*Informació general: Presentació ARI sobre afectació COVID19 als intercanvis

CONVOCATÒRIA SICUE

Destinacions SICUE

Podeu veure el mapa de totes les universitats amb les quals la nostra Facultat té conveni, en el marc dels programes d’intercanvi Erasmus+ (Studies), UAB Exchange Programme (Studies) i SICUE.

Per facilitar la consulta, podeu filtrar per tipus de programa i/o veure el mapa en pantalla completa, clicant les icones del menú. En seleccionar una destinació del mapa, s’obrirà una finestra informativa amb els detalls més rellevants d’aquella universitat.

*en construcció*

*La facultat no disposa de convenis en el marc Erasmus+ Pràctiques / UAB Exchange Programme Traineeships i per tant no aparexen al mapa. L'alumant interessat haurà de cercar a títol individual una entitat que l’aculli com a estudiant de pràctiques en el marc d’aquesta convocatòria.