Informació sobre la gestió del temps de treball a la Corporació UAB - Fundació UAB - UAB Barcelona
Personal FUAB

Informació sobre la gestió del temps de treball a la Corporació UAB

Un dels objectius de la Corporació UAB per a l'exercici 2018-2019 ha estat analitzar l’actual sistema de gestió del temps de treball i valorar la necessitat d’incorporació de nous canvis.

Per aquest motiu, es va crear un grup de treball per a la reforma horària, integrat per directors i directores de diverses entitats i serveis de la Corporació, que ha permès definir quines millores són més adequades a l’entorn de la Corporació UAB. Paral·lelament, la proposta de millores ha sorgit també a partir de les respostes dels treballadors i les treballadores que varen respondre a l’"Enquesta sobre l’organització del temps de treball a la Corporació UAB".

Amb l'entrada en vigor, el 12 de maig del 2019, del Real Decreto-ley 8/2019, 8 de marzo de medidas urgentes de protección social y de lucha contra la precariedad laboral en la jornada de Trabajo, que exigeix a les empreses que garanteixin el registre diari de la jornada del seu personal, la Fundació UAB està treballant per implantar un sistema de registre diari de la jornada dels/les treballadors/es de totes les entitats i estructures de la Corporació UAB.

Per a més informació, podeu consultar: