Modificacions i anul.lacions de matrícula
Modificacions de matrícula Màsters
En aquest apartat trobareu la informació corresponent als criteris i períodes de modificació de matrícula de la Facultat de Ciències de l'Educació.
Curs 2020/2021
Anul·lació de la matrícula
La data límit per a sol·licitar l'anul·lació de la matrícula serà el dia 4 de novembre de 2020. La sol·licitud l’haureu de presentar a la Gestió Acadèmica del centre.
Els estudiants que hagueu formalitzat la sol·licitud de beca de règim general del Ministeri haureu d’adjuntar a aquesta sol·licitud d’anul·lació de matrícula, la sol·licitud de renúncia a la beca o la sol·licitud de trasllat de beca (en cas que l’anul·lació de la matrícula sigui motivada perquè va a estudiar a una altra Universitat).
Períodes de modificació de matrícula
Primer termini
Ampliació, canvis i anul·lacions, termini de sol·licitud: octubre i novembre.
Segon termini
Mòduls de segon semestre, termini de sol·licitud: desembre, gener i febrer.
Tingues en compte
No es podrà anul·lar la matrícula dels mòduls que ja hagin estat qualificats.
Lloc de presentació de les sol·licituds
Les modificacions de matrícula necessiten del vist i plau de la coordinació del màster, pel que cal que l’estudiant empleni el formulari de sol·licitud de modificació de matrícula i l’enviï per correu electrònic a la Gestió Acadèmica per correu electrònic a ga.c.educacio@uab.cat des del compte de correu d’estudiant de la UAB (@e-campus.uab.cat), amb còpia a la coordinació de titulació. La coordinació de titulació haurà de respondre a aquest correu, amb còpia a la Gestió Acadèmica, donant el vistiplau a la modificació proposada. En rebre aquesta confirmació, la Gestió Acadèmica donarà curs a la petició de l’estudiant. Rebreu la corresponent resolució electrònica en el termini màxim de 10 dies des de la data de sol·licitud.
Criteris de modificació de matrícula
Consulta'ls aquí
Formularis de sol·licitud
Formulari de sol·licitud de modificació de matrícula
Formulari de sol·licitud d’anul·lació de matrícula