Les biblioteques de la UAB tanquen

Hemeroteca

Les biblioteques UAB tanquen a partir del divendres, 13 de març, com a part de la suspensió de l'activitat docent presencial a tots els campus i centres docents. La Sala d'Estudis UAB (Ciències Socials) i la Sala d'Estudis UAB (Plaça Cívica) també romandran tancades.

12/03/2020

Seguint les instruccions que el Govern de la Generalitat ha transmès al conjunt del sistema educatiu de Catalunya, la UAB suspendrà l'activitat docent presencial a partir del 13 de març de 2020, a tots els seus campus i centres docents.

Es tancaran les biblioteques, aules d’estudi i el Servei d’Activitat Física. La Sala d'Estudis UAB (Ciències Socials) i la Sala d'Estudis UAB (Plaça Cívica) també romandran tancades. La resta d’activitats vinculades a la docència i la recerca, així com els serveis universitaris,  es mantindran en funcionament i oberts, amb les mesures necessàries per garantir la salut de la comunitat universitària.

La docència presencial serà substituïda per docència virtual. El professorat establirà les pautes de funcionament amb el seu alumnat. La docència virtual efectuada durant el període de suspensió de les classes presencials formarà part de l’avaluació de les assignatures.

En el cas de les assignatures pràctiques, activitats en laboratori, sortides de camp i altres casos que no es puguin realitzar de manera virtual, el professorat proposarà accions específiques de substitució i les comunicarà a l’alumnat. Pel que fa a les pràctiques acadèmiques externes curriculars, en el cas que no es puguin realitzar perquè la institució de destí ha pres mesures que ho impedeixen, es valoraran les opcions alternatives en cada cas.

La universitat informarà regularment sobre la durada i l'evolució de la situació a través del web www.uab.cat/coronavirus i les xarxes socials.