Gestió acadèmica
Cita previa
En cas que necessitis ser atès/a personalment a la Gestió Acadèmica, l'atenció es farà amb cita prèvia.
En cas que hagis de realitzar un tràmit en nom d'una altra persona, és imprescindible portar una autorització signada i copia del seu DNI o passaport.
Per recollir un títol oficial d'una altra persona cal aportar poders notarials.
Calendari
Horari d'atenció al públic presencial:
Matí:
De dilluns a divendres de 10 a 13h
Tardes: De dilluns a dijous de 15h. A 17h a partir del 13/02/2023
Per a qualsevol tràmit que no requereixi presencialitat ens podeu consultar al correu electrònic ga.dret@uab.cat
La Gestió Acadèmica restarà tancada:
- Agost
- De 23/12/2022 a 08/01/2023
Horari del Registre General del Rectorat:
- De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h
- Juliol i Agost de 9:00 a 14:00 h
- Nadal i Setmana Santa (laborables) de 9:00 a 14:00 h
Tràmits i Funcions
Et pots dirigir a la Gestió Acadèmica per a les qüestions següents, entre d'altres:
- Peticions d’informació sobre la normativa acadèmica i tractament de l'expedient, així com altres informacions sobre els plans d'estudi de la facultat
- Accés a la universitat per preinscripció
- Accés per canvi d'estudis
- Accés a Màsters
- Compulsa de documents
- Modificacions de matrícula
- Programes de mobilitat i intercanvi
- Pràctiques professionals
- Reincorporació als estudis
- Reconeixement de crèdits
- Tramitació de títols i certificats