
Arxiu de notícies


Vols ser mentor o mentora d'un estudiant internacional?

Oberta la convocatòria d'ajuts per a projectes de millora i innovació docent de la Facultat d'Economia i Empresa (2-27 de juny)

Reunió informativa del Pla d'Acció Tutorial (PAT)

La UAB impulsa l'elaboració d'una sèrie d'informes d'estudis docents amb l'objectiu de millorar la seva qualitat educativa
El Vicerectorat de Formació i Innovació Docent de la UAB, a través de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE), elaborarà una nova sèrie d’informes d’estudis docents que analitzaran en profunditat els factors que influeixen en els processos formatius dins de la Universitat.

EcoMatch 2025: "D'estudiant a candidat Top"

Reunions informatives curs 2025-2026

Laura Pons, doctoranda en Cirurgia i Ciències Morfològiques, guanya el concurs «Tesi en 4 minuts» de la UAB
Laura Pons Martínez, alumna del programa de doctorat en Cirurgia i Ciències Morfològiques, ha guanyat el primer premi del concurs «Tesi en 4 minuts» de la UAB d’aquest any, dotat amb 800 €, i representarà la Universitat en la fase final, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, el proper 3 de juliol a les 17.30 h a l’Espai Fundació ”la Caixa” Girona.
