Missatge de la degana

Gemma Garcia, degana de la Facultat

Salutació de la Degana

Benvolgudes, benvolguts,

En nom de l’equip de deganat, us desitjo el millor de cara al curs que encetem. Vull donar una especial benvinguda a l’alumnat, professorat i personal de nova incorporació a la nostra Facultat.

Aquest curs acadèmic 2021/2022, comença en format presencial, gràcies a la millora de la situació sanitària. Us demano però, que no abaixeu la guàrdia i seguiu al màxim les recomanacions sanitàries.

L’ajust a una presencial propera al 100% anunciada en els darrers dies pel rector de la UAB, s’està fent de la manera més ràpida possible. Tanmateix algunes classes encara no es podran fer en format presencial, però esperem que la solució aportada sigui igualment satisfactòria per tots vosaltres.

La pandèmia ens va impedir acabar el curs 19/20 i realitzar el curs 20/21 amb normalitat. El compromís mostrat per l’alumnat, el personal d’administració i serveis i el professorat va permetre continuar la docència i finalitzar els cursos de manera satisfactòria. L’experiència passada ens ha de permetre estar més preparats i aprofitar l’oportunitat per millorar la qualitat docent i introduir innovacions en les metodologies.

El diàleg, la implicació i la coresponsabilitat de tots els membres i col·lectius de la Facultat serà com sempre imprescindible per al bon desenvolupament del present curs.

D’especial rellevància, serà la vostra aportació a través dels òrgans de govern de la facultat, essencials per consolidar una docència excel·lent, construir una societat equitativa, diversa, democràtica i responsable, i complir doncs amb la nostra responsabilitat social com a universitat pública.

Especialment importants, per a la millora continua del funcionament de la Facultat i de les titulacions, són les aportacions crítiques de l’alumnat gràcies als delegats i delegades de curs, als i les representants de l’alumnat en els òrgans de govern i a les enquestes d’opinió, entre d’altres. L’equip de deganat, els equips de coordinació, el professorat i la gestió acadèmica estem a la vostra disposició per ajudar-vos en aquesta etapa tant important de la vostra formació i de la vostra vida.

Per altra banda, la Facultat de Ciències, i el seu entorn privilegiat, us permetran descobrir el món apassionant de la ciència i de la recerca, tot gaudint de les activitats culturals; esportives i de voluntariat, que us aportaran la formació integral i transversal indispensable per afrontar amb èxit els reptes de futur.

Voldria aprofitar aquest missatge d’inici de curs acadèmic, per compartir amb vosaltres la satisfacció d’haver obtingut la certificació del sistema de garantia interna de la qualitat, així com l'acreditació institucional del centre per part d'AQU Catalunya. Aquesta fita, no hauria estat possible sense el vostre compromís i la vostra dedicació.

Tenim per davant un nou curs, que des del convenciment que comptem amb un professorat altament implicat i un alumnat compromès amb la seva pròpia formació, ens atrevim a assegurar que superarem amb solvència.

Ben cordialment,

Gemma Garcia