Eleccions Junta de Facultat

La Junta de Facultat, és el màxim òrgan de govern de la Facultat. Està formada per representants del personal acadèmic, del personal investigador en formació, de l’alumnat i del personal d’administració i serveis. Pel que fa al sector C (alumnat) hi pot haver fins a un màxim de 52 representants distribuïts proporcionalment per titulacions.

DOCUMENTACIÓ

Reglament electoral
Resolució convocatòria eleccions membres del sector C de la Junta de Facultat

CENS ELECTORAL

Consulta el cens aquí
Per presentar reclamacions al cens electoral cal omplir aquest formulari

VOTACIÓ ELECTRÒNICA

Aquestes votacions a la Junta de la Facultat de Ciències tindran lloc des de les 10:00 hores de dimecres 16 de març fins a les 12:00 de dijous 17 de març de 2022.

Per aquestes eleccions s’utilitzarà el sistema de votació electrònica, tal com ja es va fer en les darreres eleccions a Junta de Facultat de Ciències. Podeu consultar el funcionament de la votació electrònica a través de l’enllaç: Com es Vota Pas a Pas

Quan el procés de la votació a la Facultat de Ciències estigui obert (a partir de les 10:00 h de dimecres 16 de març podreu votar directament a través d’aquest enllaç: Votació electrònica

Per votar us haureu d’identificar amb el vostre NIU i la contrasenya. S’ha de tenir en compte que no haureu votat fins que no confirmeu el vot (no n’hi ha prou validant-lo). Cada votant podrà emetre el seu vot tants cops com vulgui dins del període actiu de votació però només es comptabilitzarà el sentit del seu darrer vot.

CALENDARI ELECTORAL