Eleccions Junta de Facultat

La Junta de Facultatés el màxim òrgan de govern de la Facultat. Està formada per representants del personals acadèmic, del personal investigador en formació, de l’alumnat i del personal d’administració i serveis. El nombre total de representants a escollir en les Eleccions a la Junta de Ciències és de 137 membres.

DOCUMENTACIÓ

Reglament electoral
Resolució convocatòria d' eleccions

CENS ELECTORAL

Consulta el cens aquí
Per presentar reclamacions al cens electoral cal omplir aquest formulari

VOTACIÓ ELECTRÒNICA

Les votacions electròniques s’efectuaran des de les 10:00 hores del dia 22 de novembre a les 11:00 hores del dia 24 de novembre de 2022 a través d’aquest enllaç.

Per votar us haureu d’identificar amb el vostre NIU i la contrasenya. El vot no serà vàlid fins que no es confirmi, no hi ha prou amb validar-lo.

Al llarg del període es podrà modificar la votació i serà vàlida l’última votació efectuada. Per consultar el funcionament de la votació electrònica accediu a aquest enllaç: Com es Vota Pas a Pas.

CALENDARI ELECTORAL