Arxiu de notícies

Concurs

La UAB convoca una nova edició del concurs Tesi en 4 minuts

L’Escola de Doctorat ha organitzat una nova edició del concurs Tesi en 4 minuts, dirigit a estudiants de doctorat de la UAB. El repte consisteix en explicar oralment la seva recerca durant un temps màxim de 4 minuts, emprant un llenguatge entenedor, per a un públic en general. Les persones interessades poden inscriure’s del 4 al 22 de març de 2021.

Imatge de l'OEW 2021

Arriba l'"Open Education Week" a la UAB

En el marc de l'Open Education Week -que se celeba a tot el món de l'1 al 5 de març- el Servei de Biblioteques de la UAB ha organitzat dues activitats divugatives adreçades a personal docent i investigador i a l'alumnat, per tal de promoure els avantatges i possibilitats de l'educació en obert.

Eleccions Claustre 2021

Convocades les eleccions al Claustre de la UAB

Les eleccions al Claustre de la UAB es desenvoluparan pel sistema de votació electrònica els dies 17 i 18 de març de 2021. En aquestes eleccions, es renoven tots el membres electes representants dels quatre sectors electorals.

Congrés internacional de docčncia CIDUI

Congrés internacional de docčncia universitŕria

El XI Congrés #CIDUI2021 se celebrarà els dies 29, 30 de juny, 1 i 2 de juliol de 2021 a la UAB amb un format innovador, amb sessions principalment virtuals i d'altres de presencials. El termini per fer la inscripció està obert fins al 19 de juny.

Carles Perelló

Ens deixa el professor Carles Perelló Valls

El 27 de gener passat ens va deixar el professor emèrit Carles Perelló Valls,  qui fou catedràtic del Departament de Matemàtiques. La UAB expressa el condol més sentit a les persones que l'apreciaven i comparteix el sentiment per la seva pèrdua.

Teletreball ordinador oficina

Materials docents sobre l'avaluació

En el marc del projecte d'innovació «Estratègies d’avaluació per l’autoregulació dels aprenentatges de l’alumnat universitari», s’han publicat uns materials docents sobre l'avaluació.