Arxiu de notícies

Últims dies per vacunar-se contra la COVID-19 a la UAB

El dimarts, 28 de setembre, serà l'últim dia per vacunar-se de la primera dosi contra la COVID-19 al punt de vacunació instal·lat a la sala annexa al cinema de la Plaça Cívica. Més de 650 persones s'han vacunat sense cita prèvia a la UAB durant aquest mes de setembre.

Campus de la UAB (imatge de recurs)

Serveis disponibles al campus durant l'agost

Durant l'agost els serveis del campus de la UAB funcionaran amb horaris especials o romandran tancats alguns dies. Durant tot el mes es prioritza el treball a distància allà on és possible dur a terme l’activitat de manera no presencial.

visita campus ciencies

Visita la nostra facultat en versió vídeo de YouTube!

Estàs pensant en estudiar a la Facultat de Ciències? És una magnífica idea: mira el vídeo de la nostra Facultat i en menys de cinc minuts podràs conèixer tot d'espais que fan de la nostra facultat un lloc del tot interessant: laboratori, microscòpia i fins i tot RaigsX!