Arxiu de notícies

Tràmit electrònic

Nova eina de registre a la UAB

La UAB posa en funcionament una eina de registre nova que destaca per ser més accessible per a la comunitat universitària i que permetrà fer tramitacions en línia que fins ara s’havien de fer presencialment.

caretes enquestes de satisfaccio

En marxa les enquestes d'avaluació del segon semestre

Obert el termini per participar a les enquestes d'avaluació de l'actuació docent del professorat i de les assignatures de Grau i mòduls de Màster. Per poder continuar millorant en la qualitat de la nostra universitat, demanem la màxima participació en l'enquesta.

Guanyadors de la final de la Tesi en 4 Minuts de la UAB

La UAB ja té guanyadors del concurs Tesi en 4 Minuts

El 18 de maig, a les 11.30 h, s'ha celebrat la final del concurs Tesi en 4 Minuts. El jurat ha concedit el 1r premi a Clara Puig, el segon premi a Joaquim Viñes i el públic ha votat telemàticament per concedir el tercer premi, que ha estat per a Eloi Guerrero.