Arxiu de notícies

La UAB imparteix amb el SOC cursos de desenvolupador web

A partir del proper mes de setembre, la UAB impartirà cursos de dues especialitats de desenvolupador web (Front End Web Developer i Java Back End Web Developer) per a persones inscrites al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) com a demandants d'ocupació. Les inscripcions ja estan obertes i hi ha limitació de places. Per rebre més informació i inscriure-s'hi és necessari escriure a ep.economia@uab.cat.

La representant de la UAB ha guanyat el concurs

Ana Sánchez, de la UAB, guanya la final del concurs Presenta la teva tesi en 4 minuts

Ana Sánchez Cano, alumna del programa de doctorat en Biotecnologia, com a representant de la UAB, ha guanyat la final del concurs Presenta la teva tesi en 4 minuts, que ha tingut lloc el 22 de juny a Barcelona, davant els representants de la resta d'universitats. En la competició, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, s'hi han presentat 125 doctorands de tot Catalunya.

Visites al Campus Online T2

Com es pronuncia la UAB?

Eric Sobrevia i Paula Ferrer, dos UABers youtubers, donen resposta a les preguntes més repetides sobre el campus i els serveis de la UAB en la segona temporada de les Visites al Campus versió YouTube.

Mapa risc d'incendi

Risc d'Incendi forestal

L’Àrea de Prevenció i Assistència de la UAB fa arribar recomanacions per prevenir els incendis a totes les persones que visitin els espais agro-forestals del campus.

Imatge recurs campus

Consells durant l'onada de calor

Davant la previsió d’altes temperatures durant els propers dies, l’Àrea de Prevenció i Assistència de la UAB fa arribar recomanacions de seguretat a la comunitat universitària (persones treballadores i estudiants).

Juan Jesús Donaire, nou degà de la Facultat de Ciències

Juan Jesús Donaire, professor del Departament de Matemàtiques de la UAB, ha estat escollit nou degà de la Facultat de Ciències. La junta de la Facultat el va elegir en una sessió extraordinària el proppassat 3 de juny i prendrà possessió del càrrec el proper 1 de setembre. Donaire agafa el relleu de la professora Gemma Garcia, que ha estat degana des de 2019 fins ara.