Arxiu de notícies

Imatge Exponatura 2019

La UAB organitza un concurs de fotografia sobre biodiversitat

El concurs Exponatura 2019 està adreçat a tots els estudiants, investigadors, professors, alumni i PAS de la UAB. Els organitzadors són el Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia de la Facultat de Biociències i Cultura en Viu UAB. La data límit per presentar les fotografies és el 26 de maig.

Campus esportiu d'estiu 2019 del SAF

El SAF obre les portes del Campus esportiu saludable

Entre el 25 de juny i el 6 de setembre el Servei d'Activitat Física (SAF) organitza la XXIV edició del Campus esportiu saludable de la UAB adreçat a nens i nenes de 4 a 16 anys. El període d'inscripció a través de la secretaria interactiva del SAF s'obre el 2 de maig a les 12 hores i acaba el 9 de juny.

Imatge Corbalán

Acte en memňria del Professor Ramón Corbalán

El Departament de Física i la Facultat de Ciències han organitzat un acte en memòria del professor emèrit del departament de Física, Ramón Corbalán Yuste, que ens va deixar el passat mes de març. Aquest es celebrarà el dilluns 29 d'abril a les 12:00 a la Sala d'Actes de la Facultat de Ciències de la UAB.

concurs exponatura 2019

Concurs de fotografia EXPONATURA UAB 2019

El Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia de la UAB organitza el concurs fotogràfic. La participació està oberta fins el 26 de maig i les imatges s’exposaran el 4 de juny a la Facultat de Biociències.

Dinar contra el malbaratament alimentari

Dinar solidari contra el malbaratament alimentari, dins la "Primavera a la UAB"

Aprofitant la celebració de la jornada "Primavera a la UAB" el proper dilluns, 29 d’abril, la Plaça Cívica acollirà un dinar solidari contra el malbaratament alimentari. També es podrà visitar la fira de col·lectius i serveis de la comunitat, participar en diverses activitats lúdiques i esportives i gaudir d'actuacions musicals i de dansa -en el marc del Dia Internacional de la Dansa-.

Foodtrucks2017

Darreres activitats de la Setmana Saludable i Sostenible a la UAB

Del 8 al 12 d'abril tindran lloc les darreres activitats de la Setmana Saludable i Sostenible adreçades a tota la comunitat universitària. El dimarts 9 d'abril serà la caminada al campus de Sabadell i el dijous 11 d'abril, a l'eix Nord del campus de Bellaterra, hi haurà food-trucks de les 12 a les 14 h.

Jornada sobre la importŕncia de l'Aprenentatge Servei (ApS) a la UAB

Jornada sobre la importŕncia de l’Aprenentatge Servei a la UAB

La Fundació Autònoma Solidària organitza, el proper dimarts 14 de maig, una jornada per donar a conèixer la metodologia d'Aprenentatge Servei (ApS) i les possibilitats que ofereix per connectar la universitat amb la comunitat mitjançant projectes de compromís social. Per assistir-hi, cal inscripció prèvia.

Campus de Bellaterra

Serveis al campus del 15 al 22 d'abril

Com en anys anteriors, totes les instal·lacions del campus de Bellaterra de la UAB romandran tancades durant el període de vacances: del 15 al 22 d'abril de 2019. Només funcionaran excepcionalment alguns serveis en horaris especials.