Vés al contingut principal
UAB
Serveid'Activitat Física SAF

Activitats

Estudiants d'un equip de futbol en els Jocs Esportius

Adreçades especialment a la comunitat universitària UAB

Programació d'activitats dels Jocs Esportius 2025

El Jocs Esportius UAB se celebraran del 13 al 17 d'octubre de 2025 amb una oferta de competicions esportives prioritàriament mixtes i inclusives i d'activitats participatives que es realitzaran a diferents espais del campus: les instal·lacions del SAF (en color taronja al quadre, amb accés pel poliesportiu o les pistes de tennis), l'espai SiS de l'Eix central (en color blau) i espais naturals del campus (iniciació al running, amb sortida des del SAF).

En cas de pluja, les activitats a l'aire lliure quedaran anul·lades.

Caldrà portar raqueta o pala pròpia per a participar en les d'esquaix, tennis, pàdel i bàdminton (excepte en bàdminton iniciació). La resta de materials esportius els facilitarà l'organització. 

En els desplegables annexos trobaràs el detall sobre horaris i llocs de realització de cadascuna de les activitats. Si tens algun dubte o alguna consulta, pots escriure un correu a uab.games@uab.cat.

Caldrà INSCRIURE'S en les activitats per a poder-hi participar.