La Fundació UAB

Més de 1.800 persones ateses durant el Saló de l’Ensenyament 2019

Saló de l'Ensenyament 2019 resum
Un any més, diferents entitats de la FUAB han donat a conèixer als visitants del Saló de l’Ensenyament la seva oferta formativa de Graus, CFGS i cursos d’idiomes. El Saló ha coincidit amb el B-Travel, amb presència de la formació de l’Escola de Turisme i Direcció Hotelera; i el Saló Futura, la fira dedicada a màsters i postgraus.

25/03/2019

La Fundació UAB ha tornat a ser present al Saló de l’Ensenyament de Fira Barcelona -celebrat entre els dies 20 i 24 de març-, en un estand de més de 80 m2, annexat a la UAB. Aquest any s’ha registrat un 36% més de futurs estudiants interessats en l’oferta formativa de FUABformació respecte al 2018.

Com cada any, professors i estudiants de l’Escola de Turisme i Direcció Hotelera i de l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral van informar i van assessorar sobre la seva oferta de Grau a un total de 1.657 persones.

A la Fira també hi ha estat present Vila Universitària, que va informar a més de 170 grups i famílies sobre la residència del Campus UAB. Així mateix, com a novetat, aquest any es va facilitar un punt d’atenció per a UABIdiomes i per als dos Pregraus Duals de la UAB que s'ofereixen: Especialista en sistemes d’informació a les administracions locals i Especialista en Radiologia.

Un any més, la FUAB va instal·lar, al pavelló número 2, un estand per al Grau Superior en Comerç Internacional de UAB Formació Professional, on personal i estudiants del centre van atendre a uns 75 visitants. Els Pregraus Duals de la UAB també van compartir espai amb l’estand.

El dia de la inauguració, la rectora de la UAB, Margarita Arboix, va visitar l’estand del Cicle Formatiu de Grau Superior i Pregraus Duals de la UAB i va atendre i assessorar els futurs estudiants que van mostrar interès en aquests estudis.

L’increment en el nombre d’interessats en l’oferta de FUABformació també es veu reflectit en les conclusions de l’organització. A través del seu web oficial, Fira Barcelona ha destacat que, entre d’altres, els graus impartits íntegrament en anglès, -com ara el Bachelor’s Degree in Tourism in English de l’Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, els primers estudis de turisme íntegrament en anglès a una universitat pública a Catalunya,- han experimentat un augment de l’interès respecte a l’edició anterior.

El Saló es va inaugurar amb la presència de diferents personalitats i representants de l’Administració. Durant l’esdeveniment, a més de la rectora de la UAB, van venir altres personalitats com el president del Consell Social de la UAB, Gabriel Masfurroll, que van donar la benvinguda als expositors i van poder recórrer les diferents parts del Saló.

Tots els Màsters de FUABformació, al Saló Futura

Al recinte de Montjuïc, coincidint amb el Saló de l’Ensenyament, es va celebrar el Saló Futura, els dies 22 i 23 de març. Es tracta de la fira dedicada a màsters i postgraus, on l’estand de la UAB va poder informar sobre els màsters, postgraus i cursos d’especialització de les Escoles, com els màsters oficials de l’Escola d’Arxivística i Gestió de Documents i tota la resta d’oferta formativa.

Bona acollida de l'Escola al Saló B-Travel

En aquesta darrera edició del Saló Internacional del Turisme de Catalunya, B-Travel, l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB va ser-hi present, per primera vegada, amb un estand propi per ensenyar el seu gran ventall de Graus, Màsters i Postgraus, Doctorat, Cursos d'Especialització online, i Formació in Company, als visitants i professionals de la indústria turística i hotelera.

Un centenar de persones van deixar les seves dades per estar informats sobre les convocatòries d'aquests estudis. Principalment, van interessar-se per les formacions més especialitzades, en què poden adquirir noves competències professionals en camps com la gestió turística del patrimoni cultural, l'organització d'esdeveniments, la gestió d'empreses hoteleres, l'ecoturisme, etc.; o coneixements més específics i intensius en revenue management, e-tourism i màrqueting digital, coaching i intel·ligència emocional, gestió de projectes turístics, costumer experience i enologia i enoturisme, impartits tots en línia.

Per altra part, els representants de l'Escola van realitzar networking amb altres professionals del Sector per cercar noves oportunitats de pràctiques i ofertes laborals per als estudiants, i que van donar els seus fruits.