Tots els màsters i postgraus

Oferta de màsters i postgraus propis

Màsters propis Inici Modalitat Díptic Informatiu
Màster Online en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals

Del 19 d'octubre de 2020 al 17 de juliol de 2021

Postgraus propis Inici Modalitat Díptic Informatiu
Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura
Del 3 de novembre de 2020 al 8 d'abril de 2021

Dimarts i dijous de 16 a 20 hores
Presencial

Postgrau Online en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional
Del 19 d'octubre de 2020 al 16 de maig de 2021 Online

Postgrau Online en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience
Del 13 de gener de 2021 al 17 de julio de 2021 Online

De conformitat amb el Reglament general de protecció de dades, us informem que les dades personals facilitades en aquest e-mail seran tractades per la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, amb la finalitat de comunicar i promocionar les activitats i els estudis dels centres de la Fundació UAB. La base legal per al tractament d’aquestes dades és el seu consentiment. Aquestes dades podran ser comunicades a la Universitat Autònoma de Barcelona o a altres entitats vinculades a aquesta o a la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per a les mateixes finalitats. En qualsevol moment, podeu exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació i/o portabilitat davant la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, mitjançant l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat.

Abans d'enviar l'e-mail sol·licitant "més informació", llegiu la informació addicional sobre protecció de dades que trobareu en aquest enllaç.

En compliment del que disposa l’art. 22 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i del  comerç electrònic, en cas que vulgueu revocar el consentiment prestat envieu un missatge a l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat amb el següent text a l’assumpte: no accepto correus electrònics, o altres mitjans de comunicació electrònica equivalent, de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.