Tots els màsters i postgraus

Nom Inici Modalitat Díptic Informatiu Sol·licitud d’informació
Màster en Turisme i Humanitats
Del 24/10 2018 al 29/05 de 2019

Dies: Dilluns i dimecres de 16 a 20 hores.
Postgrau en Turisme i Humanitats
Del 24 d'octubre de 2018 al 29 de maig de 2019

Dies: Dilluns i dimecres de 16 a 20 hores
Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura
 Del 6 de novembre del 2018 al 9 d’abril de 2019

Dimarts i dijous de 16h a 20h
Més informació

De conformitat amb el Reglament general de protecció de dades, us informem que les dades personals facilitades en aquest e-mail seran tractades per la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, amb la finalitat de comunicar i promocionar les activitats i els estudis dels centres de la Fundació UAB. La base legal per al tractament d’aquestes dades és el seu consentiment. Aquestes dades podran ser comunicades a la Universitat Autònoma de Barcelona o a altres entitats vinculades a aquesta o a la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per a les mateixes finalitats. En qualsevol moment, podeu exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació i/o portabilitat davant la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, mitjançant l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat.

Abans d'enviar l'e-mail sol·licitant "més informació", llegiu la informació addicional sobre protecció de dades que trobareu en aquest enllaç.

En compliment del que disposa l’art. 22 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i del  comerç electrònic, en cas que vulgueu revocar el consentiment prestat envieu un missatge a l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat amb el següent text a l’assumpte: no accepto correus electrònics, o altres mitjans de comunicació electrònica equivalent, de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.