La Fundació UAB

Signatura del correu electrònic

Amb l'objectiu d'unificar les signatures d'e-mail, que enguany presenten una diversitat que pot prestar a confusió, es recomana seguir els següents criteris quan dissenyem la signatura amb l'aplicatiu

L'ordre dels elements ha de ser:

  1. Nom Cognom (en negreta)
  2. Càrrec (si se'n té)
  3. Departament (si n'hi ha). Exemple: Gestió Acadèmica
  4. Àmbit (si s'escau), que poden ser: Turisme i Direcció Hotelera, Prevenció i Seguretat Integral, Arxivística i Gestió de Documents, i UAB Formació Professional
  5. Logo FUABformació o Fundació FUAB (i una línia en blanc).
    Excepcions: les persones que treballin per UAB Formació Professional han de posar el logo de la Fundació UAB.
  6. Dades de contacte segons aquesta plantilla:

    Fundació UAB
    Edifici Blanc, XX planta
    Campus de la UAB
    08193 Bellaterra
    Tel: xxxxxxxxx - Ext. xxx
     
  7. Web(s): per a tothom primer www.uab.cat/fundaciouab i, depenent de l'àmbit, la corresponent.

La tipografia ha de ser Arial, en les seves versions Regular o Bold, perquè és neta i clara, disponible a l'entorn Office, i similar a la tipografia del Manual d'ús de la marca UAB, l'Helvètica (no disponible en l'entorn Office).

Les mides aproximades dels logos de FUABformació i la Fundació UAB són: 0,69 cm alt x 4,50 cm ample. Es pot veure clicant sobre el logo amb el botó dret.


A més, en l'aplicatiu s’ha dissenyat una altra plantilla (“signatura ampliada”) que permet afegir altres xarxes socials. El propòsit és relacionar la signatura d’e-mail amb aquelles xarxes socials que utilitzeu en la vostra activitat professional. Per tant, us demanem que no afegiu perfils d’ús exclusivament personals.
 
Les signatures generades s’hauran d’introduir en tots els dispositius des dels quals envieu correus UAB (ordinadors portàtils, de sobretaula, tabletes, mòbils, correu web...). Això només cal fer-ho una vegada: després, la signatura corresponent apareixerà de forma automàtica al final dels missatges que envieu.