Formació

Com arribar a l'Escola FUABformació

Com arribar-hi?

Horari d'atenció

• Del 1 al 10 de setembre, els dies que el centre estarà obert de tarda amb servei de cita prèvia seran: 2, 4, 8 i 10.

• A partir del 14 de setembre a juny: l'atenció presencial serà de 08:30 a 20h de dilluns a divendres (Servei de cita prèvia per tràmits/gestions presencials)

• Juliol 2020: Horari d’atenció al públic: de 9:00h a 14:00h de dilluns a divendres (Servei de cita prèvia per tràmits/gestions presencials)

• Agost 2020: L'horari d'atenció telemàtica al públic: de 9:00 a 14:00h de dilluns a divendres (Edifici tancat)

• Nadal i Setmana Santa: tancats

L’edifici de FUAB Formació està situat dins del Campus de la UAB, al costat de l’Hotel Campus. S’hi pot accedir de moltes maneres diferents:

TREN
- Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya

Bellaterra (estació més propera): 5 minuts a peu (550m)

Universitat Autònoma: 15 minuts a peu (1km) o 5 minuts en l’autobús intern de la UAB.

- Rodalies de Catalunya

• Cerdanyola-Universitat: 10 minuts amb l'autobús intern de la UAB o 30 minuts a peu (2,3km).

AUTOBÚS
A la UAB arriben diàriament 12 línies d'autobús interurbà que connecten el campus amb gran part del territori, possibilitant així a molts membre de la comunitat universitària d'accedir al campus amb transport públic col·lectiu.

Consulta les línies, el seu recorregut i el seus horaris.

AUTOBÚS INTERN UAB
- FUAB Formació (parada Vila Nord):

• Línia 2 (vermella)

• Línia 3 (verda)

• Línia 5 (lila)

Consulteu el seu recorregut i els horaris.

COTXE
La forma més senzilla d'arribar a la UAB amb cotxe o moto és per autopista.

- Autopista AP-7, direcció Tarragona-Lleida si vens del nord, o direcció Girona si véns de Barcelona. Sortida Universitat Autònoma.
- Autopista C-58. Barcelona-Sabadell-Terrassa. Sortida Universitat Autònoma.
Diverses carreteres de segon ordre comuniquen els municipis propers amb el campus.

On aparcar?
El campus de Bellaterra de la UAB té gairebé 7.000 places d'aparcament. Per a més informació, consulteu aquest enllaç.