Màsters i Diplomes de Formació Permanent Més de 400 màsters i diplomes per fer un pas endavant en la teva carrera professional. Tria futur, tria UAB.

Modalitats de pagament

Modalitats de pagament

La UAB accepta diferents formes de pagament, però no totes són aplicables a tots els programes. Alguns màsters i postgraus ofereixen també la possibilitat de fraccionar el pagament. Per conèixer en detall les formes de pagament i la possibilitat de fraccionar-lo, consulta la fitxa del programa que t'interessa a l'oferta de màsters i postgraus propis UAB.

Les formes de pagament més habituals són les següents:

  • Targeta de crèdit o dèbit (TPV-Terminal punt de venda)
    Pots realitzar el pagament amb targeta de crèdit o de dèbit. Les úniques targetes que acceptem, però, són Visa i MasterCard.
    Recorda que moltes targetes tenen un límit disponible diari. Si no el coneixes, assegura’t que aquesta limitació és superior a la quantitat que vols fer efectiva contactant amb la teva entitat bancària.
  • Transferència bancària
    També pots realitzar el pagament fent-nos una transferència bancària. En el moment de triar aquesta modalitat de pagament, hauràs d’imprimir el document que es generarà automàticament amb les dades bancàries on fer la transferència.
  • Factura d’empresa o d’autònom 

    Si alguna institució o empresa es fa càrrec de la teva matrícula, de manera total o parcial, ens pots demanar factura en el moment de formalitzar-la. Hauràs de triar la modalitat de pagament “transferència” i en acabar el procés de matrícula, no fer cap pagament i enviar un correu electrònic a ep.factures@uab.cat sol·licitant aquesta factura (recordi identificar-se amb el seu NIA).

    Quan es tramiti la factura a l’empresa/institució, podran fer el pagament a través de transferència bancària.

    Si teniu qualsevol dubte, podeu consultar el RD RD 1619/2012 de 30/11/2012 que regula les obligacions de facturació.