Comissió d'Afers Acadèmics

Comissió d'Afers Acadèmics

La Comissió d’Afers Acadèmics és l’encarregada de preparar, debatre i proposar qualsevol assumpte relacionat amb la docència, l’ordenació acadèmica i els estudis, i també d’acordar o resoldre les qüestions que s’estableixen a continuació:

a) D’acord amb el marc establert en l’apartat anterior, elaborar un informe de l’activitat acadèmica i docent de cada un dels semestres lectius. Aquest informe es presenta en la sessió ordinària següent de la Junta de Facultat.

b) Coordinar el pla docent de cada una de les titulacions del centre.

c) Dinamitzar les activitats que li proposin les comissions d’estudis.

d) Aprovar, per delegació de la Junta, les activitats que proposin entitats o col·lectius i que s’hagin d’incloure en l’oferta general de la Facultat com a crèdits de lliure elecció, assignatures campus o fórmules anàlogues.

e) Regular el funcionament de les comissions d’estudis.

f) Qualsevol altra que la Junta hi delegui expressament i formalment.

Membres de la comissió (gener 2023)

Membres de la comissió (febrer 2024)