Arxiu de notícies

FAS- Promo Voluntariat 20-21

Aquest curs, Fes Acció Social!

Els programes de voluntariat de la FAS es tornen a reactivar després de les vacances i busquen estudiants que vulguin aquest nou curs formar part activa de la universitat fent acció social: a presons, escoles, amb persones refugiades, amb persones hospitalitzades, pel medi ambient o per a la salut.

La docència al curs 2020-21

Instruccions addicionals per a la docència

El passat 21 de juliol el Consell de Govern de la UAB va aprovar el Pla de Contingència i Protocol d’Organització de la UAB. El present document ofereix algunes instruccions addicionals al Pla en el que fa referència a: 1) circulació a l’interior de l’edifici de la Facultat; 2) mesures de salut i higiene; 3) desenvolupament de les classes; i 4) equipament de les aules pel PDI amb docència durant el primer semestre.

Estudiants

El doble grau en Física i Matemàtiques a la UAB torna a ser l'estudi amb la nota de tall més alta

El doble grau en Física i Matemàtiques que ofereix la UAB ha obtingut, un any més, la nota de tall més alta de tot el sistema universitari català, un 13,528 sobre 14. En 74 titulacions de la UAB, del més d'un centenar que ofereix, la nota d'accés ha pujat respecte el curs passat, en un any rècord de preinscripcions universitàries. El 22,3% dels estudiants han sol.licitat en primera preferència la UAB.

Foto Karl Marx

Els perfils:

En els darrers Butlletins especials, marcats per la pandèmia de la COVID-19, hem recollit les experiències de científics/ques socials que van viure situacions greus de malaltia, captiveri o aïllament mental i físic. Hem volgut recollir-les a través de les seves pròpies paraules, reflectides en autobiografies o en cartes escrites a familiars i amistats. Finalitzem aquesta petita sèrie amb el relat fet per Franz Mehring de l’impacte de la mort del fill de Marx, Edgar, visible especialment en la correspondència intercanviada amb Engels.

Pla Serra Húnter - 2a convocatoria 2019

Oberta la convocatòria del Programa Serra Húnter 2020

La UAB ha convocat el procés selectiu per a la contractació de personal docent i investigador en la categoria de professor lector (ajudant doctor) de caràcter temporal en el marc del Pla Serra Húnter, que romandrà oberta fins al 10 de setembre.

Campus de la UAB (imatge de recurs)

Serveis al campus de la UAB durant el mes d'agost

Durant el mes d'agost els serveis del campus de la UAB funcionaran amb horaris especials o romandran tancats alguns dies. Durant tot el mes es prioritza el treball a distància allà on és possible dur a terme l’activitat de manera no presencial.