Arxiu de notícies

Sheila González

Tornen els "cafès amb la degana"

Tornen els "cafès amb la degana", ja ben entrats en la tardor. Aquesta vegada podem gaudir de la companyia de la professora Sheila González Motos, investigadora postdoctoral de l'Àrea de Sociologia.

Junta de Facultat

Informacions sobre la Junta de Facultat del 23 d'octubre

El passat dimarts 23 d’octubre es va celebrar una Junta ordinària de Facultat. En coherència amb la política de transparència i retiment de comptes, a partir d’ara i quan es celebri alguna Junta de Facultat, es publicarà a la web i al butlletí un breu resum dels temes tractats i els acords assolits per a aquest òrgan de representació.

vacunaciogrip2017

Comença la campanya de vacunació antigripal

Del 5 de novembre al 21 de desembre té lloc la campanya de vacunació antigripal organitzada pel Servei Assistencial de Salut de la UAB adreçada a tota la comunitat universitària (personal i estudiants), especialment a aquelles persones que tinguin un alt risc de patir complicacions relacionades amb la grip.

Núria Parlón

El perfil

La Núria Parlón és alcaldesa de Santa Coloma de Gramenet i diputada al Parlament de Catalunya des de l’any 2012 pel PSC. És llicenciada en Ciències Polítiques (Universitat Autònoma de Barcelona).