Arxiu de notícies

Foto_entrevista_186

De la Facultat al món

Hem volgut ampliar l’espectre, i l’esperit, de les nostres entrevistes per a la secció ‘De la Facultat al món’, i avui us presentem una primera entrevista a una alumna ‘IN’, que ha viscut una estada d’estudis entre nosaltres i ens vol explicar com li ha anat. És la Nicoline Dedeyne, estudiant Erasmus de Bèlgica, i aquí teniu el seu testimoni.

Foto_editorial_186

Punt i final al 2020

AAquest és el darrer editorial de l’any 2020. I el seu to no sorprendrà a ningú. 2020 ha estat l’any de la pandèmia de la Covid-19, que ha marcat la nostra vida acadèmica i personal. Un any en el que hem perdut éssers estimats o hem patit per ells, ja sigui per qüestions de salut, econòmiques o psicològiques, o tot plegat. Ha estat un any en el que ens hem hagut de confinar dintre de quatre parets durant una llarga temporada, i quan hem pogut sortir ho hem fet amb una distància social que ha trencat la nostra sociabilitat i els nostres espais habituals de trobada.