Arxiu de notícies

Imatge I Hate New York Notícia

Dia Internacional contra l'Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia

El dimarts, 14 de maig, es projectarà el documental I Hate New York (2018) de Gustavo Sánchez a la Sala Cinema UAB, i a continuació hi haurà un col·loqui amb el director del film, Gustavo Sánchez; el muntador i exalumne de la UAB, Gerard López i la portaveu del col·lectiu LGBTI+ Sin Vergüenza UAB, Alma Pereira, amb motiu del Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia que se celebra el dia 17 del mateix mes.

Joan Manel Puigpinós

De la Facultat al món

Iniciem una nova secció al Butlletí en què entrevistarem alumnes de la Facultat que hagin viscut una experiència d’intercanvi, aquest amb en Joan Manel Puigpinós.

Concurs

La UAB celebra la segona edició del concurs Tesi en 4 minuts

El concurs té lloc avui dijous a partir de les 10 h, a la sala de graus de l'Escola de Doctorat. Deu estudiants de doctorat de la UAB explicaran la seva recerca en un temps màxim de 4 minuts. El jurat concedirà el 1r i el 2n premi, i el públic votarà per escollir el 3r premi.