La docència al curs 2020-21

Instruccions addicionals per a la docència

El passat 21 de juliol el Consell de Govern de la UAB va aprovar el Pla de Contingència i Protocol d’Organització de la UAB. El present document ofereix algunes instruccions addicionals al Pla en el que fa referència a: 1) circulació a l’interior de l’edifici de la Facultat; 2) mesures de salut i higiene; 3) desenvolupament de les classes; i 4) equipament de les aules pel PDI amb docència durant el primer semestre.

Vista aèria del campus de la UAB

Noves mesures de seguretat davant la covid-19

Davant les mesures adoptades per les autoritats sanitàries per a l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la UAB torna a les mesures vigents abans del dia 1 de juliol, quan es prioritzava el treball a distància en tots els àmbits en què és possible dur a terme l’activitat de manera no presencial.

Màster TISA

Arriba la 18a edició del màster TISA

El màster i el postgrau de Tècniques d’Investigació Social Aplicada (TISA) ofereixen una formació especialitzada destinada al coneixement de tècniques d’investigació avançades en el camp de les ciències socials i les humanitats. Fins al 15 d’octubre podràs realitzar la teva matrícula per cursar aquests estudis.

Veure tota l'agenda

GESTIÓ ACADÈMICA - Nou horari del servei d'atenció presencial, DIMARTS i DIJOUS

[20/10/2020 - 31/12/2020]

A partir del 20 d'octubre el servei d'atenció a l'usuari presencial a la gestió acadèmica es realitzarà amb cita prèvia DIMARTS i DIJOUS de 10 a 13h i de 15:30 a 17:30 per a aquells tràmits que requereixin indispensablement de la presència de les persones interessades, la resta de tràmits es podran continuar resolent de forma virtual. Consulteu-nos a través del correu electrònic: ga.politiques.sociologia@uab.cat

Modificació de matrícula 2020/21

[14/09/2020 - 30/10/2020]

Fins al 25 de setembre si ets estudiant de 2n a 4t de grau.

Fins al 9 d'octubre si ets estudiant de grau de Nou accés.

Més informació aquí.

No oblidis mirar tots els avisos