Acords del Claustre i Consell de Govern
Acords de la sessió
[25/10/2023] Consell de Govern
PUNT 1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior [+]
PUNT 2. Informe del rector
PUNT 3. Afers Econòmico-pressupostaris:
3.1. Aprovació dels criteris bàsics per l’elaboració del pressupost de la UAB 2024 [+]
PUNT 4. Afers de personal acadèmic i de personal investigador:
4.1. Modificació del Reglament de Personal Acadèmic per adaptació de la figura de professorat Associat a la LOSU [+]
4.2. Modificació del Reglament de Personal Acadèmic per adaptació de la figura de professorat Lector a la LOSU i incorporació de la retenció de talent [+]
4.3. Modificació del Model i Criteris de Priorització de les Places de Professorat Permanent [+]
4.4. Modificació del punt 5 del Model de Plantilla Teòrica en relació a l’assignació de places noves [+]
4.5. Modificació de la Guia d’avaluació de l’activitat docent del professorat de la UAB (punt ajornat)
4.6. Modificació de l’oferta d’ocupació pública del PDI de la UAB per al 2023 [+]
PUNT 5. Afers acadèmics:
5.1. Aprovació de títols de màster universitari [+]
5.2. Extinció de títols de màster universitari [+]
5.3. Aprovació de títols de màsters de formació permanent i diplomes [+]
PUNT 6. Cessions d'espais i d'altres béns de titularitat de la UAB
PUNT 7. Afers de tràmit
7.1. Ratificació de la modificació del Estatuts del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB) [+]
PUNT 8. Torn obert de paraules
PUNT 1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior
Acord 75/2023, de 25 d'octubre, del Consell de Govern
Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 27 de setembre de 2023 (DOC)
PUNT 3.1. Aprovació dels criteris bàsics per l’elaboració del pressupost de la UAB 2024
Acord 76/2023, de 25 d'octubre, del Consell de Govern
Atès que l’article 64.l dels Estatuts de la UAB estableix que correspon al Consell de Govern de la UAB i al Consell Social, aprovar els criteris bàsics que han de regir l’elaboració del pressupost anual, i que l’aprovació d’aquests criteris bàsics constitueix un pas previ i necessari per a l’elaboració, presentació i aprovació dels pressupostos de la UAB corresponents a l’any 2024.
Vist que la Comissió d’Economia i d’Organització en la sessió de 18 d’octubre de 2023 va informar favorablement el document de “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de la UAB 2024”.
Vist l'article 3, lletra l) del Reglament del Consell de Govern, pel que fa a les competències de l’esmentat òrgan relatives a l’aprovació dels criteris bàsics per a l’elaboració del pressupost anual.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER. Aprovar la proposta de document “Criteris bàsics per a l’elaboració del pressupost de la UAB 2024”, que s’annexa. (DOC)
SEGON. Elevar al Consell Social l’acord anterior per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.
PUNT 4.1. Modificació del Reglament de Personal Acadèmic per adaptació de la figura de professorat Associat a la LOSU
Acord 77/2023, de 25 d'octubre, del Consell de Govern
Atès que en data 17 de novembre de 2010 el Consell de Govern va aprovar el text refós corresponent al Reglament de Personal Acadèmic de la UAB el qual s’ha modificat en diverses ocasions, la darrera en data 19 de maig de 2023.
Vista la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari (LOSU), que entrà en vigor el dia 12 d’abril de 2023 i per la qual es deroga la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats (LOU), excepte pel que fa a l’aplicació del règim transitori.
Atesa la conveniència de modificar la regulació continguda a la part dels concursos de professorat associat per tal d’adequar-la a les disposicions de la LOSU.
Vist l'article 18.4 a de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 15 de juliol de 2009, pel que fa a les competències de la Comissió de Personal Acadèmic, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d’aprovar el Consell de Govern sobre disposicions normatives en matèria de personal acadèmic i de personal investigador en formació.
Vist l’acord de la Comissió de Personal Acadèmic del dia 11 d’octubre de 2023 pel qual es va informar favorablement la modificació del Reglament de Personal Acadèmic per adaptació de la figura del professorat associat a la LOSU.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER. Aprovar la proposta de modificació del Reglament de Personal Acadèmic per adaptació de la figura del professorat associat per adaptació a la LOSU de conformitat amb l’annex adjunt. (DOC)
SEGON. Establir la seva entrada en vigor el dia 1 de gener de 2024 i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
TERCER. Comunicar el present acord a la vicerectora de Personal Acadèmic, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
PUNT 4.2. Modificació del Reglament de Personal Acadèmic per adaptació de la figura de professorat Lector a la LOSU i incorporació de la retenció de talent
Acord 78/2023, de 25 d'octubre, del Consell de Govern
Atès que en data 17 de novembre de 2010 el Consell de Govern va aprovar el text refós corresponent al Reglament de Personal Acadèmic de la UAB el qual s’ha modificat en diverses ocasions, la darrera en data 5 de maig de 2023.
Vista la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari (LOSU), que entrà en vigor el dia 12 d’abril de 2023 i per la qual es deroga la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats (LOU), excepte pel que fa a l’aplicació del règim transitori.
Atesa la conveniència de modificar la regulació continguda a la part dels concursos de professorat lector per tal d’adequar-la a les disposicions de la LOSU i incorporar la retenció de talent.
Vist l'article 18.4 a de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 15 de juliol de 2009, pel que fa a les competències de la Comissió de Personal Acadèmic, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d’aprovar el Consell de Govern sobre disposicions normatives en matèria de personal acadèmic i de personal investigador en formació.
Vist l’acord de la Comissió de Personal Acadèmic del dia 11 d’octubre de 2023 pel qual es va informar favorablement la modificació del Reglament de Personal Acadèmic per adaptació de la figura del professorat lector a la LOSU i incorporació de la retenció de talent.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER. Aprovar la proposta de modificació del Reglament de Personal Acadèmic per adaptació de la figura del professorat lector a la LOSU i incorporació de la retenció de talent, de conformitat amb l’annex adjunt. (DOC)
SEGON. Establir la seva entrada en vigor el dia 1 de gener de 2024 i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
TERCER. Comunicar el present acord a la vicerectora de Personal Acadèmic, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
PUNT 4.3. Modificació del Model i Criteris de Priorització de les Places de Professorat Permanent
Acord 79/2023, de 25 d'octubre, del Consell de Govern
Vist l’acord del Consell de Govern de data 15 de març de 2022, modificat en data 1 de febrer de 2023, pel qual s’aprova el model i criteris de priorització de les places de professorat permanent.
Vista la necessitat de modificar l’esmentat model i criteris degut a les modificacions del reglament de personal acadèmic per adaptació a la figura de professor lector a la LOSU i a la incorporació de la retenció de talent.
Vist l’article 18.4 a) de la Normativa de Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, aprovada per Acord de Consell de Govern de 19 de juliol de 2009, pel que fa a les competències de la Comissió de Personal Acadèmic, que estableix que li correspon informar les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a disposicions normatives en matèria de personal acadèmic.
Vist l’acord de la Comissió de Personal Acadèmic del dia 11 d’octubre de 2023, pel qual es va informar favorablement la modificació del model i criteris de priorització de les places de professorat permanent.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER. Aprovar la proposta de modificació del Model i Criteris de Priorització de les Places de Professorat Permanent que consta a l’annex adjunt. (DOC)
SEGON. Establir la seva entrada en vigor a partir del dia següent a la seva aprovació i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
TERCER. Comunicar el present acord a la vicerectora de Personal Acadèmic, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
PUNT 4.4. Modificació del punt 5 del Model de Plantilla Teòrica en relació a l’assignació de places noves
Acord 80/2023, de 25 d'octubre, del Consell de Govern
Vist l’article 48 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats que regula la plantilla de personal docent i investigador de les universitats.
Vist l’acord del Consell de Govern de data 13 de desembre de 2017 pel qual es va aprovar el model de Plantilla teòrica del PDI dels departaments i de les Unitats Docents Hospitalàries de la UAB i atesos els diversos acords del Consell de Govern pels quals s’ha modificat l’esmentat Model, essent el darrer el de 16 de març de 2023.
Vista la necessitat de modificar el punt 5 del Model de plantilla teòrica del PDI dels departaments en relació amb les places noves de professorat.
Vist l’article 18.4 a) de la Normativa de Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, aprovada per Acord de Consell de Govern de 19 de juliol de 2009, pel que fa a les competències de la Comissió de Personal Acadèmic, que estableix que li correspon informar les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a disposicions normatives en matèria de personal acadèmic.
Vist l’acord de la Comissió de Personal Acadèmic del dia 11 d’octubre de 2023, pel qual es va informar favorablement la modificació del punt 5 del Model de Plantilla Teòrica en relació a l’assignació de places noves.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER. Aprovar la proposta de la modificació del punt 5 del Model de Plantilla Teòrica en relació a l’assignació de places noves que consta a l’annex adjunt. (DOC)
SEGON. Establir la seva entrada en vigor a partir del dia següent a la seva aprovació i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
TERCER.-Comunicar el present acord a la vicerectora de Personal Acadèmic, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
PUNT 4.6. Modificació de l’oferta d’ocupació pública del PDI de la UAB per al 2023
Acord 81/2023, de 25 d'octubre, del Consell de Govern
L’article 20.Uno.3.I de la Llei 31/2022, de 23 de desembre, de Pressupostos Generals de l’Estat per al 2023, estableix un 120% de taxa de reposició pels cossos de Catedràtics d’Universitat i de Titulars d’Universitat i de professors contractats doctors d’Universitat. Les universitats estan obligades a destinar, com a mínim, un 15% del total de places que s'ofereixin a la incorporació, en aquella categoria per a la qual estigui acreditat, de personal investigador doctor que hagi obtingut el certificat I3 dins del marc del Programa Ramón y Cajal. En el cas que no s’utilitzin totes les places previstes en aquesta reserva, aquestes es podran oferir a altres investigadors de programes d’excel·lència, nacionals o Internacionales i que hagin obtingut el certificat I3. En aquest cas, la Universitat haurà d'aportar un certificat del Ministeri d'Universitats en el qual consti que els programes oferts reuneixen els requisits establerts en aquest apartat.
L'apartat 2 de de l'article 70 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, per la qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, estableix que l’oferta d’ocupació pública haurà de ser aprovada pel respectiu òrgan de govern de l’administració pública i l’article 20.tres.3.a) de la Llei 31/2022, de 23 de desembre, de Pressupostos Generals de l’Estat per al 2023, s’haurà de publicar al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma o, si escau, de l'Estat, abans de la finalització de l'any 2023.
En data 19 de març de 2023 el Consell de Govern de la UAB va aprovar l'oferta d'ocupació pública de personal docent i investigador de la Universitat Autònoma de Barcelona per al 2023.
De conformitat amb l’acord subscrit entre la UAB i la UPF per facilitar el pas del professorat permanent de la UAB adscrit al PSMAR a la UPF es va acordar que la UAB cediria a la UPF un total de 6 places de la seva oferta pública (3 places de l’any 2023 i 3 places de l’any 2024).
Per tot això cal modificar l'oferta d'ocupació pública del PDI per al 2023 per disminuir 3 places de l’oferta reservades a personal docent i investigador que hagi finalitzat el programa Ramon y Cajal (així com altres investigadors de programes d’excel·lència, nacionals o Internacionals) i hagi obtingut el certificat I3/R3, de manera que la UAB ofertarà al 2023 12 places d’aquest tipus enlloc de les 15 inicialment reservades.
L'oferta d'ocupació pública de personal docent i investigador de la Universitat Autònoma de Barcelona per al 2023, inclou les necessitats de recursos humans amb assignació pressupostària que s’han de proveir mitjançant la incorporació de personal de nou ingrés. Tant l’oferta inicialment aprovada com la que s’ha de modificar han estat comunicades a la Direcció General d’Universitats de la Generalitat de Catalunya.
Vist l’article 18.4 a) de la Normativa de Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, aprovada per Acord de Consell de Govern de 19 de juliol de 2009, pel que fa a les competències de la Comissió de Personal Acadèmic, que estableix que li correspon informar les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a disposicions normatives en matèria de personal acadèmic.
Vist l’acord de la Comissió de Personal Acadèmic del dia 18 d’octubre de 2023, pel qual es va informar favorablement la modificació de l’oferta d’ocupació pública del PDI de la UAB per al 2023.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER. Aprovar la proposta de modificació de l’oferta d’ocupació pública del PDI de la UAB per al 2023 que consta a l’annex adjunt. (DOC)
SEGON. Ordenar la publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
TERCER. Comunicar el present acord a la vicerectora de Personal Acadèmic, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
PUNT 5.1. Aprovació de títols de màster universitari
Acord 82/2023, de 25 d'octubre, del Consell de Govern
Vista la petició de creació d’un títol de màster universitari i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que la proposta reuneix els requisits exigits per la UAB per a la creació d'aquest tipus de títols.
Vist l'article 7.1 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, així com la resta de normes d'aplicació general.
Vist el que disposa l'article 64.e dels Estatuts de la UAB sobre la creació de títols universitaris oficials.
Vist el que disposa el Reial decret 822/2021, de 28 de setembre, pel que estableix l’organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d’assegurament de la seva qualitat.
Vist l’article 9 i següents de la Normativa acadèmica de la UAB, aprovada pel Consell de Govern en data 7 de juliol de 2022, sobre la creació de titulacions de màster universitari.
Vist l'article 9.4 e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, aprovada per acord de Consell de Govern de 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar de les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a creació, modificació i extinció d’estudis de grau i màsters, tant oficials com a propis, i de diplomes de postgrau.
Atès que la proposta de creació del títol de màster universitari va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 17 d’octubre de 2023.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER. Aprovar la creació del títol de màster universitari següent:
- Health Data Science
SEGON. Elevar l'aprovació de la creació del títol de màster universitari al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l'execució i el seguiment dels acords primer i segon.
QUART. Comunicar aquests acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
PUNT 5.2. Extinció de títols de màster universitari
Acord 83/2023, de 25 d'octubre, del Consell de Govern
Vista la proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent d’extinció d’un títol de màster universitari que ha estat presentada pel centre corresponent.
Vist el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, així com la resta de normes d’aplicació general.
Vist el que disposa el Reial decret 822/2021, de 28 de setembre, pel qual s’estableix l’organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d’assegurament de la qualitat.
Vist l’article 30 de la Normativa acadèmica de la UAB, aprovada pel Consell de Govern en data 7 de juliol de 2022, que estableix que la Comissió del Consell de Govern amb competències sobre l’ordenació acadèmica informa sobre l’extinció de les titulacions i que les propostes d’extinció de les titulacions s’eleven al Consell de Govern per a la seva aprovació, si escau.
Vist l’article 9 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d’aprovar el Consell de Govern sobre supressió d’ensenyaments i títols de segon cicle.
Atès que la proposta de supressió del títol de màster universitari va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 17 d’octubre de 2023.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER. Aprovar l’extinció del títol de màster universitari següent:
- Visió per Computador
SEGON. Elevar l'aprovació de l’extinció del títol de màster universitari al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l'execució i el seguiment dels acords primer i segon.
QUART. Comunicar aquests acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius
PUNT 5.3. Aprovació de títols de màsters de formació permanent i diplomes
Acord 84/2023, de 25 d'octubre, del Consell de Govern
Vista la petició de creació d’un títol de màster de formació permanent que ha estat presentada a l'Escola de Postgrau, i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que la proposta reuneix els requisits exigits per la UAB per a la creació d'aquest tipus de títols.
Vist l'article 7.1 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, així com la resta de normes d'aplicació general.
Vist el que disposa l'article 64.f i 171.1 dels Estatuts de la UAB sobre la creació i modificació de titulacions pròpies de la UAB.
Vistos els articles 10 de la Normativa acadèmica de la UAB, aprovada pel Consell de Govern en data 7 de juliol de 2022, sobre la creació de les titulacions pròpies de postgrau.
Vist l'article 9.4 e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, aprovada per acord de Consell de Govern de 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern sobre la creació, modificació i extinció d’estudis de grau i màsters, tant oficials com a propis.
Atès que la proposta d’aprovació del títol de màster de formació permanent que es presenta va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 17 d’octubre de 2023.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER. Aprovar la creació del títol de màster de formació permanent següent:
- Màster de formació permanent en Arritmologia Cardíaca Avançada.
SEGON. Elevar l'aprovació de la creació del títol de màster de formació permanent al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l'execució i el seguiment dels acords primer i segon.
QUART. Comunicar aquests acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
PUNT 7.1. Ratificació de la modificació del Estatuts del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB)
Acord 85/2023, de 25 d'octubre, del Consell de Govern
Atès que el Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB), amb el nom ‘Estudis Metropolitans’ va ser constituït l’any 1984 per la Corporació Metropolitana de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona i posteriorment, es van adherir l’Ajuntament de Barcelona, la Universitat de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya, el Consorci de la Zona Franca, la Federació de Municipis de Catalunya i, finalment, la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i de la Universitat Pompeu Fabra.
Atesa l’entrada en vigor de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, que regulà de manera detallada el règim dels consorcis de dret públic; el Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprovà el text refós de la Llei de contractes del sector públic, i la Llei 31/2010, de 3 d’agost, de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, es va fer necessària l’aprovació d’una modificació dels Estatuts per adaptar-los al nou marc normatiu.
Atès que els interessos i les necessitats de les administracions públiques consorciades van exigir que el Consorci focalitzés les seves activitats en els aspectes que podien contribuir millor al procés d’anàlisi i presa de decisions dels ens públics que l’integraven, pel que es va impulsar una nova modificació dels estatuts, aprovada pel Consell de Govern de l’IERMB el 13 de desembre de 2013 i publicada al BOPB de data 9 de juliol de 2014.
Atès que la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, així com la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, revisaren la naturalesa, l’activitat i les vies de relació dels consorcis amb les seves entitats membres i, especialment, amb la seva administració d’adscripció, i també establien la necessitat d’una ordenació competencial que facilités el desenvolupament òptim del seu objecte, la qual cosa va requerir una nova actualització dels estatuts del Consorci, la qual es va aprovar en data 24 de març de 2021 pel Consell de Govern de l’IERMB.
Vist que el Consorci ha iniciat un procés de revisió del seu nom i imatge corporativa, clau per tal de millorar la seva visibilitat i la de la seva activitat de servei, amb l’objectiu de posicionar l’institut i posar en valor la seva aportació de cara a les institucions que li donen suport, a les entitats amb qui es relaciona i a la societat en general, com a referent en cadascuna de les àrees i temàtiques que desenvolupa.
Vist que en data 16 de març de 2023, el Consell de Govern del Consorci IERMB va aprovar una modificació dels següents punts del text: i) el canvi de denominació del Consorci passant de ser Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona a Consorci Institut Metròpoli; ii) S’afegeix una lletra j) a l’article 6.3 (Consell de Govern: càrrecs, delegacions i atribucions), es modifica el redactat de l’article 7.1 (Comissió Executiva: càrrecs, delegacions i funcions); a l’article 8.2 es modifica el redactat de la lletra d) i s’introdueix una lletra f) (Article 8. Presidència i vicepresidències: càrrecs i funcions); s’afegeix un incís a l’article 12.4 i s’elimina un incís de l’article 12.5 (Règim de convocatòries); es modifica íntegrament el redactat de l’article 15 (Règim de personal).
Vist que, posteriorment, l’Àrea Metropolitana de Barcelona proposà una darrera modificació dels Estatuts, en concret, de l’art.11, relatiu a la Secretaria i Tresoreria, i de l’art.14, Règim pressupostari, comptable, de control intern i patrimonial, la qual va ser aprovada pel Consell de Govern del Consorci en data 11 de maig de 2023.
Vist l’article 64.t) dels estatuts que estableix com a competència del Consell de Govern proposar al Consell Social la modificació d’entitats jurídiques per a la promoció i desenvolupament dels fins de la Universitat i l’article 88.e) de la 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya que és competència del Consell Social aprovar la modificació d’entitats jurídiques per a la promoció i el desenvolupament de les finalitats de la universitat.
ACORDS
PRIMER. Ratificar els acords del Consell de Govern del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB) de 16 de març de 2023 i d’11 de maig de 2023 pel qual es modifiquen els seus estatuts, aprovant un nou text refós dels mateixos, en els termes dels Annexos núm. 1 i 2. (DOC) (DOC)
SEGON. Encarregar a la secretaria general l'execució i el seguiment d’aquests acords.
TERCER.- Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències.
QUART.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
CINQUÈ.- Informar dels presents acords al Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB).
Documents relacionats