Cova Gran

Linya, una Homo sapiens que va viure fa 14.000 anys al nord-est de la península Ibèrica

Investigadors del CEPARQ-UAB han descobert a la Cova Gran de Santa Linya les restes d’una dona atribuïdes a Homo sapiens, que va viure al Prepirineus orientals a finals del Paleolític Superior, fa uns 14.000 anys. El seu estudi permetrà aprofundir en el coneixement sobre com eren i com van viure els caçadors-recol·lectors del nord-est peninsular.

Nova edició de les Jornades de Bio-Recerca UABio

Els departaments de la Facultat de Biociències organitzen les VI Jornades de Bio-Recerca UABio fins al 17 de juny, a la Sala d’Actes de la facultat, per donar a conèixer la recerca que es duu a terme i fomentar el debat i l’intercanvi de coneixement. En el marc de les jornades s’ha fet entrega dels premis del concurs Exponatura UAB 2021.

Reunió virtual del Foro de salud alimentaria / reunión virtual del foro de salud alimentaria

Èxit de participació al Foro de Salud Alimentaria

La segona edició del Foro Internacional de Salut Alimentaria, coorganitzada per la Unitat d'Avaluació i Intervenció en Imatge Corporal (UIAC) del Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL) de la Facultat de Psicologia i el CORE en Salut Mental, ha reunit online més de 600 participants.

Agenda UAB

Veure tota l'agenda

Destaquem

Portal de Recerca UAB Divulga, la revista electrònica per a la divulgació científica dels investigadors de la UAB Consulta la guia d'experts i d'expertes de la UAB per trobar personal investigador i professorat   Mecenatge UAB, una nova via de col·laboració amb persones, associacions, fundacions i empreses