Matriculació i informació acadèmica

1. Informació acadèmica

• Els estudis que es fan a través del programa la Universitat a l’Abast, tot i que són exactament els mateixos que els dels alumnes “convencionals”, no tenen validesa acadèmica. Això ens permet no haver de demanar cap titulació prèvia ni fer cap prova d’accés.
  • Per la mateixa raó, l’avaluació és voluntària. L’alumne és qui marca el seu ritme de treball durant l’assignatura. Tot i que recomanem la implicació a la dinàmica proposada pel professorat, els treballs i exàmens no són obligatoris.

2. Matriculació

• No hi ha un mínim ni un màxim d’assignatures per cursar. També pots cursar assignatures provinents de diferents titulacions.
  • S’admet fins un total de cinc alumnes del programa Aprenent al Campus per assignatura.
  • Cal matricular les assignatures de tant del primer com del segon semestre en el període ordinari de matriculació. Abans del segon semestre s'obrirà un període extraordinari de matriculació, però no es garanteix que quedin places disponibles de les assignatrues desitjades.
  • El preu total de la matrícula s’estableix en funció del nombre de crèdits matriculats. A aquest import s’hi ha de sumar l’import de les taxes administratives corresponents a la gestió de la matriculació, vàlides per a tot el curs acadèmic. Pots consultar els preus dels crèdits i les taxes administratives a l'apartat "Preu dels estudis" de l'oferta formativa.
  • Per tal de garantir un funcionament normalitzat amb el calendari de les facultats, no es fan matriculacions fora dels períodes establerts.

3. Període i horaris de matriculació 2018-2019

• Matrícula virtual: 26 de juliol, a les 10 hores, al 5 de setembre, a les 23,59 hores.
  • Matriculació presencial: del 3 al 5 de setembre, de 10a 14h, només amb cita prèvia.
  • Periode extraordinari de matriculació (Segon semestre): del 28 a 31 de gener de 2019. En aques periode la matricula pot realitzar-se en modalitat virtual (persones no matriculades en el primer semestre) o presencial (amb cita prèvia, disponible a partir del 18 de gener)

4. Horari d’atenció

De dilluns a divendres, de 10h a 13,30h, amb cita prèvia. Fora d’aquest horari et demanem que confirmis si et podrem atendre.

DESCARREGA AQUÍ LES INSTRUCCIONS PER A LA MATRÍCULACIÓ VIRTUAL