Pràctiques externes i treballs de fi d'estudis

L’opinió de l’alumnat sobre les assignatures/mòduls de pràctiques externes i de treball de fi d’estudis, tant de grau com de màster universitari és una eina bàsica a l’hora de detectar els seus punts forts i els febles. La valoració d’aquestes assignatures permet introduir els ajustos necessaris per tal que les titulacions responguin a les expectatives d’aprenentatge de l’alumnat.

Calendari

Aquestes dues enquestes s’activen de forma anual al final de cada curs acadèmic.

Respondre l'enquesta

Es poden respondre de forma online mitjançant l’enllaç web següent: Enquesta Pràctiques externes i TFE

Informes de resultats
Aquestes dues enquestes es programen per primera vegada al curs acadèmic 2018/19. El darrer trimestre de 2019 es faran públics els resultats obtinguts.

Qüestionari enquesta satisfacció pràctiques externes des del 2018-19
Qüestionari enquesta satisfacció treball de fi estudis des del 2018-19