Inscripció

Demanar l’admissió a un màster o postgrau de la UAB és fàcil. Tens tota la informació de com fer-ho, així com les dates i la documentació necessària a la fitxa de cada programa: consulta l’oferta de màsters i postgraus propis.

A més, en tot moment pots consultar la coordinació  del programa, a qui pots plantejar qualsevol dubte a través del formulari que trobaràs a la fitxa de cada màster o postgrau.

L'admissió serveix per comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. El procés d’admissió consisteix en què els estudiants interessats en cursar un màster o un postgrau sol.liciten accedir-hi, i la coordinació del programa els admet o no (o els deixa en llista d’espera).

Per sol.licitar l’admissió, cal que realitzis una inscripció (alguns coordinadors o centres adscrits o vinculats poden parlar de “sol.licitud d’admissió” o de “preinscripció”: són diferents terminologies per referir-se al mateix procés).

El procés d’admissió pot ser substancialment diferent en funció de si el màster o el postgrau que t’interessa es gestiona a la UAB o a través d’un centre adscrit. Et recomanem que segueixis les instruccions i el vídeo que trobaràs a l’apartat “Admissió” de la fitxa del màster o postgrau que t’interessa (consulta l’oferta de màsters i postgraus).

El procés d’inscripció et permet sol·licitar plaça en el programa durant les dates establertes que pots consultar a la fitxa de cada programa (oferta de màsters i postgraus propis UAB). En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d’admissió, la coordinació pot ampliar el termini.

La documentació requerida per a ser admès a qualsevol màster o postgrau és la següent:

  • Títol de grau universitari o equiparable (si encara no el tens, fes click aquí).
  • Expedient acadèmic.
  • DNI, TIE o passaport vigent.


Addicionalment, la coordinació et pot demanar més documentació específica com, per exemple, el currículum vitae o una carta de motivació. Consulta la fitxa del programa que t’interessi per veure la documentació específica requerida (oferta de màsters i postgraus propis UAB).

La inscripció a qualsevol dels màsters o postgraus que es gestionen des de la UAB comporta el pagament d’una taxa fixa de 30,21€ no reemborsable i no inclosa en el preu del programa.

Hauràs de fer la inscripció de manera online:

  • Inscripció online:

    La inscripció online es fa mitjançant l’aplicació que trobaràs a l’apartat “Admissió” a la fitxa del programa (oferta de màsters i postgraus propis UAB).

    Per realitzar la inscripció online has de tenir en compte:

    L’aplicació de inscripció et demanarà que pugis la documentació requerida. Et recomanem que l’escanegis prèviament per tenir-la a punt.

    Per inscriure’t necessites un NIU (Número d'Identificació Universitària de la UAB). Tria l’opció que correspongui al teu cas:

    • Inscripció amb NIU: si ja ets o has estat estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i contrasenya, accedeix directament a la inscripció.
    • Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB, o ets estudiant però no recordes el teu NIU i contrasenya,  primer hauràs de crear o recuperar el teu NIU i després ja ets pots inscriure.

    > Si tries pagament per TPV (targeta) hauràs de realitzar dit pagament en el moment de la inscripció a l'aplicació.

    Tutorial d'inscripció online:


    Tutorial d'inscripció online


    Tutorial per a l'obtenció del NIU:


    Tutorial per a l'obtenció del NIU

 


Si tens cap dubte, envia’ns un correu electrònic a ep.uau@uab.cat indicant el teu nom complet i el codi de l’estudi en el que estàs interessat.

 

En el cas dels màsters o postgraus que es realitzen a centres adscrits o vinculats a la UAB, has de consultar la fitxa del programa per conèixer el procediment d’inscripció.

Davant de qualsevol dubte, consulta la coordinació del programa: només cal emplenar el formulari que trobaràs a la fitxa de cada màster o postgrau (consulta l’oferta de màsters i postgraus propis UAB).