Inscripció

Demanar l’admissió a un curs d'especialització de la UAB és fàcil i serveix per comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim.

El procés d’admissió consisteix en què els estudiants interessats en fer un curs d’especialització sol·liciten accedir-hi a través de la inscripció. La coordinació del programa els admet, els exclou o, en alguns casos, els deixa en llista d’espera.

Tens tota la informació de com fer-ho, així com les dates i la documentació necessària a la fitxa de cada programa: consulta l’oferta de cursos d’especialització. A més, en tot moment pots consultar la coordinació del programa, a qui pots plantejar qualsevol dubte a través del formulari que trobaràs a la fitxa de cada curs d’especialització.

Per sol.licitar l’admissió, cal que realitzis una inscripció. El procés d’admissió pot ser diferent en funció de si el curs d'especialització que t’interessa es gestiona a la UAB o a través d’un centre adscrit. Et recomanem que segueixis les instruccions i el vídeo que trobaràs a l’apartat “Admissió” de la fitxa del curs d'especialització que t’interessa (oferta de cursos d’especialització).

El procés d’inscripció et permet sol·licitar plaça en el programa durant les dates establertes que pots consultar a la fitxa de cada programa. En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d’admissió, la coordinació pot ampliar el termini.

La documentació requerida per a ser admès a qualsevol curs d'especialització és la següent:

  • DNI, TIE o passaport vigent.

Addicionalment, la coordinació et pot demanar més documentació específica com, per exemple, el currículum vitae o una carta de motivació. Consulta la fitxa del programa que t’interessi per veure la documentació específica requerida (oferta de cursos d'especialització).

Pots inscriure’t online o presencialment:

  • Inscripció online:

    La inscripció online es fa mitjançant l’aplicació que trobaràs a l’apartat “Admissió” a la fitxa del programa i, per fer-la, hauràs de tenir en compte que:

    Necessites un NIU (Número d'Identificació Universitària de la UAB). Tria l’opció que correspongui al teu cas:

    • Inscripció amb NIU: si ja ets o has estat estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i contrasenya, accedeix directament a la inscripció.
    • Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB, o ets estudiant però no recordes el teu NIU i contrasenya,  primer hauràs de crear o recuperar el teu NIU i després ja et podràs inscriure.

    L’aplicació et demanarà que especifiquis l’estudi al que vols inscriure’t. Per fer-ho, només has d’introduir el codi i l’edició de l’estudi que vols realitzar. Trobaràs aquestes dades a la fitxa del programa.

    L’aplicació d'inscripció et demanarà que pugis la documentació requerida. Et recomanem que l’escanegis prèviament per tenir-la a punt.


    Tutorial d'inscripció online:


    Tutorial d'inscripció online


    Tutorial per a l'obtenció del NIU:


    Tutorial per a l'obtenció del NIU

 
  • Inscripció presencial:

    La inscripció presencial es realitza a la Unitat d’Atenció a l’Usuari de l’Escola de Postgrau del Campus UAB. Veure mapa i horaris.

    Recorda consultar prèviament la documentació necessària a la fitxa del programa per portar-la en el moment de la inscripció presencial.
     


Si tens cap dubte, envia’ns un correu electrònic a ep.automatricula@uab.cat, indicant el teu nom complet i el codi de l’estudi en el que estàs interessat, o truca’ns al 93 581 43 28.

En el cas dels cursos d'especialització que es realitzen a centres adscrits o vinculats a la UAB, has de consultar la fitxa del programa per conèixer el procediment d’inscripció.

Davant de qualsevol dubte, consulta la coordinació del programa. Només cal emplenar el formulari que trobaràs a la fitxa de cada curs d'especialització.