Llibre i música en temps de desassossec

Presentació

Llibres i Música en temps de desassossec és una iniciativa impulsada per la Facultat de Filosofia i Lletres, per acompanyar la comunitat educativa en aquest temps de reclusió obligada de la població pels efectes del virus COVID-19. Diàriament es publica un text escrit per una persona vinculada al centre, que es difon a través de la portada de la facultat i de les xarxes socials (Facebook, Instagram i Twitter).

L'objectiu és oferir una reflexió sobre la situació excepcional i un consell de lectura o d'audició d'obra relacionada amb les 'pestes', reals o figurades, que s'han esdevingut des de l'antiguitat fins els nostres dies. Hi trobareu, doncs, tota mena de consideracions que desitgem que us serveixin de suport emocional o per a la reflexió.

Atenes

Llibres i música en temps de desassossec. La pesta d’Atenes.

L’aportació de la Facultat de Filosofia i Lletres en els moments estranys que vivim serà en forma de reflexions i consells literaris, filosòfics i musicals a l’entorn de la persona i de les pestes que ens afligeixen, col·lectives, però també individuals.

Imatge pel text 5

Llibres i música en temps de desassossec. Immortal Tolstoi