Fotografia d'en Joan Carbonell

Comencem un curs possible

El proper dilluns dia 14 comencem l’activitat lectiva del curs 20-21 a la UAB. No serà un curs normal, però hem de fer que sigui un curs possible.

Junta Permanent

Es reuneix la Junta Permanent de la Facultat

El 22 de setembre de 2020 es reuneix en una sessió virtual via TEAMS a la Junta Permanent de la Facultat a les 15.30 h. La convocatòria es continuarà regint per la normativa extraordinària de reunions dels òrgans col·legiats de govern de la UAB, sempre que no sigui modificada per l'Equip de Govern.

Campanya 2020 La Draga

La UAB estudiarà l’impacte del canvi climàtic als jaciments lacustres

L'equip d'investigació de La Draga, del qual forma part la UAB, durà a terme un projecte internacional per estudiar l'efecte d'esdeveniments climàtics extrems en l'entorn de tres jaciments lacustres mediterranis. Així ho ha anunciat en la presentació de la campanya d’excavacions d’enguany, feta sota estrictes mesures de seguretat.

Premis TFG transformació social 2020

Es premiaran els TFG per a la transformació social

La UAB premiarà els TFG del curs 2019-2020 que hagin tractat temàtiques vinculades a la transformació social: treballs amb perspectiva de gènere o els que abordin qüestions al voltant el desenvolupament sostenible i la justícia global.

Veure tota l'agenda

Avisos de Gestió Acadèmica

Estudia

NOVA INFORMACIÓ - AUTOMATRÍCULA Alumnes de Nou Accés als Graus, segona assignació

[01/09/2020]

Els/les estudiants amb plaça als Graus de la Facultat en segona assignació, ja podeu consultar l'hora a partir de la qual podreu fer l'automatrícula el dia 21 de setembre. Recordeu que podreu fer la matrícula exclusivament fins al dia 23 de setembre, fins a les 18:00.

Estudia

RESOLUCIÓ ACCÉS per canvi d'estudis i per convalidació d'estudis estrangers per al curs 2020-21

[14/09/2020]

Ja podeu consultar la resolució de les sol·licituds d'accés al Graus de la Facultat, per canvi d'estudis i per convalidació d'estudis estrangers.

Als/les estudiants admesos/es, se us avisarà oportunament des de Gestió Acadèmica per tal de formalitzar la matrícula per al curs 2020-2021. Mentrestant, aneu assistint a les classes tan bon punt aquestes comencin.

Estudia

Presentació de la Sessió de Benvinguda als/les estudiants de nou accés als Graus

[04/09/2020]

Podeu consultar la Presentació de la Sessió de Benvinguda als/les estudiants de nou accés als graus de la Facultat, i que ha tingut lloc el dia 4 de setembre. En aquesta Presentació, hi trobareu la informació més important per tal de formalitzar la vostra matrícula universitària.

També podeu visualitzar la Sessió de Benvinguda enregistrada.

Veure més avisos