Exposició cel

'Com al Cel, a la Terra', exposició sobre les obres escultòriques de la UAB

L’exposició “Com al Cel, a la Terra” sota el lema “Com a allò elevat i sagrat, a la quotidianitat més tangible” vol acostar les obres escultòriques del campus de la UAB a tota la seva comunitat a través d’un recorregut pel seu patrimoni artístic. Organitzada pel Màster Oficial en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic de la UAB, es presenta a la Sala d'Exposicions UAB el dijous, 9 de juny, a les 12.45 h, i es podrà visitar fins al 7 d’octubre (de 10 h a 18 h).

Veure tota l'agenda

Avisos de Gestió Acadèmica

Estudia

Resolució a la sol·licitud d'accés per Canvi d'Estudis i per Convalidació d'Estudis Estrangers, curs 2022-23

[15/06/2022]

Ja podeu consultar la resolució de les sol·licituds d'accés per Canvi d'Estudis i per Convalidació d'Estudis Estrangers als graus de la Facultat per al curs 2022-2023

ACTUALITZACIÓ - Horaris d'atenció al públic de la Gestió Acadèmica

[22/06/2020]

A partir de l'1 de juliol de 2022, per ser atesos/es a Gestió Acadèmica caldrà sol·licitar Cita Prèvia (ja estan disponibles els tickets). Fins a l'1 de juliol, es pot venir directament al servei.

L'horari d'atenció al públic a la Gestió Acadèmica és el següent:

- Matins (de 10 a 13h), de dilluns a divendres

- Tardes (de 16 a 19h), de dilluns a divendres

Per a la resta de consultes telemàtiques, podeu dirigir-vos als correus electrònics del servei (de dilluns a divendres):

- ga.lletres@uab.cat

- ga.masters.lletres@uab.cat

- intercanvis.lletres@uab.cat

També podreu fer consultes telefòniques al número: 935811758. Horaris d'atenció telefònica de dilluns a divendres:

- Matí: de 9:00 a 14:00

- Tarda: de 15:00 a 19:00

Recuperacions del Segon Semestre, curs 2021-2022

[20/05/2022]

Ja podeu consultar el calendari i aulari dels exàmens de recuperació del segon semestre dels graus de la Facultat de Filosofia i Lletres.

Veure més avisos

Més informació UAB