Programes específics per a estudiants internacionals

Programa GAP Year

Matriculació

Període d’inscripció

Trimestre tardor 2021 (de setembre a desembre): del 15 d’abril al 30 de juny de 2021.

Requisits d’admissió

  • Tenir 18 anys o més el 31/12/2021.
  • Haver finalitzat l’últim any d’educació secundària (batxillerat o equivalent [EQF4]).
  • Els estudiants han de disposar d’una assegurança de salut que els cobreixi a Europa.
  • Els estudiants que no tinguin l’anglès com a primera llengua han de presentar un certificat de nivell B2 o equivalent d’anglès.

Documents requerits per a la inscripció

  • Una còpia escanejada en format PDF d’una carta signada i segellada per part de la teva Institució d’Educació Secundària que especifiqui que estàs cursant l’últim any de l’educació secundària, o un certificat d’Educació Secundària (no s’accepten fotografies).
  • Una còpia escanejada en format PDF del teu passaport.
  • Una fotografia digital en format JPEG i d’un pes màxim de 24KB (tipus i mida fotografia de passaport).
  • Si no ets un parlant nadiu d’anglès, un certificat de competència d’anglès (com a mínim TOEFL 78, IELTS 6, Cambridge Advanced o First Certificate).

Altra informació important

  • Per a obtenir un visat d’estudiant es requereix matricular-se a 24 ECTS com a mínim.
  • El nombre màxim de crèdits per cursar al programa és de 30 ECTS, el mínim 12 ECTS.

Procés d'inscripció

Els sol·licitants hauran de completar el formulari d'inscripció en línia, introduint tota la informació necessària i l'elecció de cursos.

Matrícula

Durant el procés d'inscripció, se'ls demanarà penjar una còpia oficial del seu certificat d'educació secundària o un document oficial que certifiqui que n'estan cursant l'últim any, una còpia escanejada del seu passaport, una fotografia tipus carnet i un certificat de competència en anglès (només no nadius).

Procés de matrícula

  • Per formalitzar la matrícula, els estudiants paguen un dipòsit de 500€.
  • En rebre el pagament, el procés de matrícula pot completar-se.
  • El pagament final s’haurà de realitzar abans de la data establerta, al final del període de matrícula.
  • La teva matrícula es confirmarà un cop rebem el pagament complet de l'import del curs. Si no rebem el pagament abans de la data límit, es cancel·larà la teva matrícula.

Si us plau, tingues en compte que les places són limitades i no podem garantir la teva selecció de cursos.

Política de pagament

  • El pagament es realitzarà en euros.
  • L’import del dipòsit es restarà de l’import total de matrícula.
  • Mètode de pagament: pagament en línia o transferència bancària.
  • Les comissions de l’entitat bancària per a les transferències seran a càrrec de l’estudiant. Les tarifes varien segons el país i l’entitat. Si us plau, consulta-ho amb el teu banc i assegura’t que la transferència cobreix el pagament requerit.
  • Les comissions que no hagin quedat cobertes per l’alumne se li carregaran a posteriori.

Renúncies

Arran de les circumstàncies actuals per la COVID-19, les renúncies comunicades abans del 9 de juliol tindran dret a devolució de tot l’import abonat, inclòs el dipòsit.

Les renúncies al programa passada la data indicada no tindran dret a devolució.

Certificat i expedient acadèmic

En completar el programa, els estudiants rebran un certificat oficial amb els cursos i les notes finals. L’expedició d’aquest certificat s’inclou a l’import de matrícula. El programa només expedirà un certificat oficial.

Un expedient acadèmic oficial amb la mateixa informació especificada al certificat original té un cost de 15€ + taxes (total 18,15€). Si l’expedient s’ha d’enviar per correu, el preu total és de 55€ + taxes, que inclou enviament exprés (per a la UE, els EUA i Canadà), i 65€ + taxes per a la resta del món.