Programa Study Abroad Business & Management (B&M)

Un semestre a Barcelona per a estudiants de màster en l'àmbit dels negocis i la direcció d'empreses

Punts forts

• Un semestre a Barcelona en un campus Patrimoni de la Humanitat
  • Una experiència Study Abroad com a part d'un programa de Màster o Postgrau (EQF 7) en l'àmbit dels negocis i la direcció d'empreses
  • Cursos electius amb classes opcionals de llengua espanyola o catalana
  • Certificat UAB amb crèdits transferibles

Presentació

• Un semestre a Barcelona, amb tota la seva àmplia i interessant oferta cultural i d'oci a l'abast
  • En un campus Patrimoni de la Humanitat, prop de la Sagrada Família de Gaudí
  • Per a estudiants de màster que busquen una experiència Study Abroad com a part d'un programa de Màster o Postgrau (EQF 7) en l'àmbit dels negocis i la direcció d'empreses
  • Cursos electius amb classes opcionals de llengua espanyola o catalana
  • Certificat UAB amb crèdits transferibles a la universitat de procedència de l'estudiant

Tardor 2021

• Inici: 6 de setembre de 2021
  • Finalització: 17 de desembre de 2021

Primavera 2022

• Inici: 13 de gener de 2022
  • Finalització: 27 d'abril de 2022

Tardor 2022

• Inici: 6 de setembre de 2022
  • Finalització: 17 de desembre de 2022

Període d’inscripció

• Trimestre Tardor 2021 (de setembre a desembre): MATRÍCULA OBERTA.
  • Trimestre Primavera 2022 (de gener a abril): del 21 de setembre al 4 de desembre de 2021.
  • Trimestre Tardor 2022 (de setembre a desembre): del 14 de març al 13 de juny de 2022.

Requisits d’admissió

• Els estudiants han d’estar matriculats a un màster o post-grau (EQF7) d’una universitat o institució d’educació superior.
  • Els alumnes han de disposar d’una assegurança de salut (la de la pròpia universitat on estudien o una contractada expressament) que els cobreixi a Europa.
  • Els estudiants que no tinguin l’anglès com a primera llengua han de presentar un certificat de nivell B2 o equivalent d’anglès.

Consulta tota la informació sobre la inscripció i matrícula en aquest enllaç.

Study Abroad Programa Business & Management

Preus dels programes de Tardor 2021, Primavera i Tardor 2022

• 12 ECTS: 1.860€
  • 18 ECTS: 2.700€
  • 24 ECTS: 3.504€
  • 30 ECTS: 4.260€

Preus Programes Study Abroad 2021-2022

La matrícula està oberta per les modalitats d'estudi següents:

1. Classes i activitats presencials, que formen la base del programa. Els estudiants que es troben a Barcelona assisteixen a classes al Campus Patrimoni Mundial de la UAB al centre de Barcelona, complementades amb la nostra plataforma en línia.
  2. Híbrida, en el cas que els estudiants no puguin assistir a classes presencials a causa de restriccions de viatge, protocols sanitaris o altres circumstàncies imprevistes. Els estudiants seguiran el programa el temps que sigui necessari amb activitats en línia síncrones i asíncrones amb els seus companys i professors a Barcelona.

Els estudiants:

• s'hi poden inscriure amb la seguretat de saber que el programa està garantit
  • compten amb solucions per no haver d'interrompre els seus estudis
  • podran iniciar i acabar el programa independentment de les circumstàncies.

Tots els estudiants estrangers que vénen a una universitat catalana han d'estar coberts per una assegurança mèdica.

Si ets d'un país de fora de l'Espai Econòmic Europeu, és convenient que t'informis sobre si hi ha un acord mèdic entre la seguretat social del teu país i l'espanyola. Si és així, has de tramitar, davant de les autoritats competents del teu país, el document corresponent que et permeti accedir gratuïtament a la xarxa d'assistència sanitària pública espanyola.

En cas de renovació de l'autorització d'estada (NIE, TIE), t'has d'assegurar que aquest document substitueix l'obligació de contractar una assegurança privada de malaltia i accidents (la Seguretat Social no inclou la repatriació al país d'origen). Per a més informació, contacta amb l'ISS.

Si el teu cas no és aquest, has de contractar una assegurança mèdica privada que cobreixi tota l'estada a l'Estat espanyol.

En cas de contractar una assegurança de salut privada, ha de tenir una cobertura mínima de 100.000 euros en prestacions bàsiques (hospitalització, etc), sense carència ni copagaments.